Türkiye'de olmadığı belli burda olsa sağını solunu söker hurdacıya satarlardı :mrgreen:
İsviçre ve bir mezar arkadaşlar bu.
selam arkadaşlar bende ben balıı almak ıstıyorum nasıl motordur bu duyduğum kadar ıkı zamanlıymış ve ıkı zamanlılar şişme yapıyormuş.bende su işi yapıyorum ve bolge çok rampa gunde 50 kez ınıp çıkıyorum bı sıkıntı çıkartırmı bana.
Türk Silahlı Kuvvetlerinin cezalı araçlarından biri o.
Gorevde bozulduğu için komutan ceza olarak bozulduğu yerde bu şekilde bekliyor.
Allah taksireatını affetsin
![]()
mezar oldugu bellı ama ne mezarı o bellı degıl bayakı hetbetlı bır mezarmış yanı o motor orda yakında küflenir
belkıde turkıyededır yav bız o kadar kötü bir toplummuyuzTürkiyede olsa gecesine soyarlardı valla motoru:cherry:
bende aynı kurumda görevliyim ama......
ne bunu gördüm nede duydum..
hatta kuvvet komutanlığında böyle bir motorlu taşıtı duyanıda görmedim....
hangi birlikteymiş bu???