nejdet gül ziyaret fotoları

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet nejdet kardeşimize mezarlık ziyaretimiz hedeflediğimiz gibi sakin ve huzurlu birşekilde geçti,ayrıca anne ve babasınıda ziyaretimiz kendilerini sevindirdiği gibi evlatlarını hatırlattığımız için biraz hüzünlendiler,asla onları üzmek niyetimiz değildi,büyüklerimiz olarak bayramlaşmaktı,bizimle beraber oralara kadar gelen tüm arkadaşlara minnettarız,gelemeyenler içinde dualarımızı eksik etmedik.

nejdet sen ölmedin hep bizimlesin



CIMG0767.jpg


CIMG0773.jpg


CIMG0772.jpg


CIMG0775.jpg


sabahın erken saatlerinde üşenmeden beni harem de karşılayan ve tümgün sıkılmadan öğümceye götürüp getirdiği için sedat_57 ye çok teşekkür ederim

CIMG0768.jpg


CIMG0770.jpg


CIMG0771.jpg


CIMG0774.jpg


CIMG0776.jpg


CIMG0777.jpg


CIMG0778.jpg


CIMG0779.jpg


CIMG0780.jpg


CIMG0781.jpg


CIMG0782.jpg


CIMG0784.jpg


CIMG0785.jpg


CIMG0788.jpg


CIMG0789.jpg


CIMG0790.jpg


CIMG0791.jpg


CIMG0792.jpg


CIMG0793.jpg


CIMG0794.jpg


CIMG0795.jpg


CIMG0796.jpg


CIMG0798.jpg


CIMG0799.jpg


CIMG0800.jpg


CIMG0801.jpg


CIMG0802.jpg


CIMG0810.jpg


CIMG0811.jpg


CIMG0812.jpg


ve günün bitiminde avrupa yakasında oturduğu halde beni kağıthaneye kadar üşenmeden getiren murat kardeşime nekadar teşekkür etsem azdır,allah razı olsun,(yahu kardeşim murat kahveleri ne ara ödedin valla çok ayıp ettin) hiç elini bırakmaya gelmiyor:p:queen:

CIMG0805.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ümmet abi; valla SÜPERSİN::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hepinize SAYGILAR

Cok hayırLı bir bayram ziyareti :) Tebrikler :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sabahın erken saatlerinde üşenmeden beni harem de karşılayan ve tümgün sıkılmadan öğümceye götürüp getirdiği için sedat_57 ye çok teşekkür ederim


abi cok teşekkür ederim zaten seninle tanişmak istiyordum hayalim gercekleşti daha bişey istemem... sirtimda götürüp getirmedim ya dayiya kuvvet gittik geldik... ayrica kahvalti için teşekkür ederim börek ayni börekti ama üsküdarda yiyince tadi bi farkli oluyor:cherry::cherry:

mio ile teker yapan arkadas kimdi ya cok hoşuma gitti o scooter:cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel ve anlamlı bir bayram gezisi...... Tebrikler.....

Bu arada tuçi mio yla gelmiş.... Güzelmiş kız motorun..... :wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Cok guzel ve cok anlamlı bır gezi olmus Ümmet amcammmm Resımler ıcın tesekkurler gecmıs bayramınız mubarek olsun... Hepınızı cok ozledm...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
allah rahmet eylesin.. ruhu şad olsun.. sizlerin de tekerine sağlık
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
.. gayesi çok ulvi ,hüzünlü bir gezi ama vefa duygusu önpalana çıkınca oldukça güzel kareler çıkmış ortaya uyuyakalmasaydım bende orada olacaktım.:pr:

.. enerjinize sağlık ,ziyaretiniz makbul olsun..:rendeer:

ayrıca beni kaç gündür bu geziye katılmam için gaza getiren panda yı (metehandro) resimlerde göremedim yoksa gelmedi mi:silent:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
necdet kardeşim nur içinde yatsın.. gülümsemiştir yine o ..

bu arada ümmet abi kask nerde ..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nejdet kardeşimi ziyaretiniz inan beni çok duygulandırdı ve gururlandırdı..:cat:

Elleriniz dert görmesin..Allah sizden bu ve öbür dünyada razı olsun..:cat:

Yüreğinize sağlık..:rendeer:

Tuğçe'nin Mio'sunu da böylece görmüş olduk..:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
necdet kardeşim nur içinde yatsın.. gülümsemiştir yine o ..

bu arada ümmet abi kask nerde ..
motoru kuşadasında sattım bütün korumalarım orda kaldı barış malesef,bu buluşmaya çok katılmak istedim doğru olmasada kasksız binmek zorunda kaldım.:pr:
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
60
afıyet olsun.

abicim afiyet şeker olsun.her zaman basımızın ustunde yerın var bız buyuklerımızden boyle gorduk.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
organizasyon güzeldi katılan insanların sohbeti ve cana yakınlığı güzeldi amacımız güzeldi yollar yollara güzel demek az kalır harikaydı :) kısacası mt istanbul yine bi mükemmele imza attı :rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
60
Alıntı:
deal´isimli üyeden Alıntı
abicim afiyet şeker olsun.her zaman basımızın ustunde yerın var bız buyuklerımızden boyle gorduk.

hacı ben senin mesajini eve gelince gördüm ya ama zaten yetişemezdik muratin mevlidine artik saglik olsun napalim.... evet yetısme gıbı bır sansımız yokdu.dualarımız onunla allah kabul etsın.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
organizasyon güzeldi katılan insanların sohbeti ve cana yakınlığı güzeldi amacımız güzeldi yollar yollara güzel demek az kalır harikaydı :) kısacası mt istanbul yine bi mükemmele imza attı :rendeer:

abi senin eksoza bittim:queen::queen: ybrye böyle bişey yapsak nasil olur acaba:cherry::cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ne kadar hayırlı bir organizasyon ayaklarınıza sağlık

nejdet abiye allah tan rahmet diliyorum
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
abi senin eksoza bittim:queen::queen: ybrye böyle bişey yapsak nasil olur acaba:cherry::cherry:

işlem çok basit egzos tüpünün içinde 3 tane susturucu özelliği olan odacıklar var ben 2 odayı iptal ettim kaynakla söktüm şimdi 1 tane var olay budur :queen:

ama şunuda söylemeden geçemicem beğenende oluyo arkamdan küfredende oluyo
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
işlem çok basit egzos tüpünün içinde 3 tane susturucu özelliği olan odacıklar var ben 2 odayı iptal ettim kaynakla söktüm şimdi 1 tane var olay budur :queen:

ama şunuda söylemeden geçemicem beğenende oluyo arkamdan küfredende oluyo

selamlar...
bi ara arkandaydım:pale::pale::pale:
başım o andan beri ağrıyo...... ne sesti be kardeşim:queen::queen::queen:

yaşlanıyorum galiba!!!
belki beni hatırlarsın;kırmızı zat 150...
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Allah gani gani Rahmet eylesin.
Her cuma Annemin mezarını ziyaret ederim ve başında Fatiha larımı ve dualarımı okurken, mutlaka Ertuğrul'u ve Nejdet abimi dualarıma dahil ederim. Allah büyüktür kabul eder...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst