Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 561
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tahminen 1.5 saat önce bi arkadaşım aradı marmaris içmeler yolu üzerinde benzini bitmiş yardım istedi. gittim 1 lt benzin aldım dediği yere ulaştım arkadaşın motoru görüp sağa çektim. bi 50 mt önümde bi karambol baktım bi araç kaza yapmış ama bikaç kişi yolun diğer tarafına bakıyor. 112 yi aradım oraya giderken demir bariyerlerin yanında kopmuş bir ayak bariyerlerin diğer tarafında uçurumun başında bir kişi sağ ayağı kopmuş. yaşıyormu diye bariyerleri geçip baktım nefes alıyor ama sağ kasık tarafında yırtık var sanırım bağırsaklarıydı. inanın hayvanlarda gördüğünüzdeki etkilenme ile insanda gördüğünüz çok farklı oluyor. sağlık ekipleri gelmeden bikaç kişi müdahale etmek istedi aslında kopuk bacağı gördüğümde bende kemerle adamın bacağını sıkmak akıyorsa kan akışını durdurmak istedim fakat kan akmıyordu olayın şokumu olsa gerek adama dokunmadım birkaç kişi kaldıralım yola çıkartalım dediler onlarada dokundurtmadım sağlık ekibi geldi yardım edinde yola çıkartalım dedi kafam allak bullak bir halde sedyeyle almayacakmısınız dedim sedye geldi boyunluk filan takılmadan adamı kaldırdık sedyenin üstüne iki hamlede yatırdık sağlık ekibinin isteği doğrultusunda kaldırırken yaralının tişört ve şortu açılınca durumun dahada vahim olduğu ortaya çıktı.yaralıyı sedyeyle aldılar kopan uzuvuda bi tişörte sarıp onuda ambulansa alıp götürdüler.uçurumun aşağısında yatan 1 kişi daha varmış onada ambulans geldi fakat ben limitimi doldurmuştum sanırım.
kurban bayramları dahil bir çok hayvanın kesiminden temizlenmesine kadar parçalanmasına şahit olmuşluğum ve içinde bulunmuşluğum vardır fakat ilk defa bi acayip oldum yemek filan yiyeyim dedim olmadı. kimse o vatandaş allah yardımcısı olsun
kurban bayramları dahil bir çok hayvanın kesiminden temizlenmesine kadar parçalanmasına şahit olmuşluğum ve içinde bulunmuşluğum vardır fakat ilk defa bi acayip oldum yemek filan yiyeyim dedim olmadı. kimse o vatandaş allah yardımcısı olsun