ne yazacağım onuda bilmiyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tahminen 1.5 saat önce bi arkadaşım aradı marmaris içmeler yolu üzerinde benzini bitmiş yardım istedi. gittim 1 lt benzin aldım dediği yere ulaştım arkadaşın motoru görüp sağa çektim. bi 50 mt önümde bi karambol baktım bi araç kaza yapmış ama bikaç kişi yolun diğer tarafına bakıyor. 112 yi aradım oraya giderken demir bariyerlerin yanında kopmuş bir ayak bariyerlerin diğer tarafında uçurumun başında bir kişi sağ ayağı kopmuş. yaşıyormu diye bariyerleri geçip baktım nefes alıyor ama sağ kasık tarafında yırtık var sanırım bağırsaklarıydı. inanın hayvanlarda gördüğünüzdeki etkilenme ile insanda gördüğünüz çok farklı oluyor. sağlık ekipleri gelmeden bikaç kişi müdahale etmek istedi aslında kopuk bacağı gördüğümde bende kemerle adamın bacağını sıkmak akıyorsa kan akışını durdurmak istedim fakat kan akmıyordu olayın şokumu olsa gerek adama dokunmadım birkaç kişi kaldıralım yola çıkartalım dediler onlarada dokundurtmadım sağlık ekibi geldi yardım edinde yola çıkartalım dedi kafam allak bullak bir halde sedyeyle almayacakmısınız dedim sedye geldi boyunluk filan takılmadan adamı kaldırdık sedyenin üstüne iki hamlede yatırdık sağlık ekibinin isteği doğrultusunda kaldırırken yaralının tişört ve şortu açılınca durumun dahada vahim olduğu ortaya çıktı.yaralıyı sedyeyle aldılar kopan uzuvuda bi tişörte sarıp onuda ambulansa alıp götürdüler.uçurumun aşağısında yatan 1 kişi daha varmış onada ambulans geldi fakat ben limitimi doldurmuştum sanırım.

kurban bayramları dahil bir çok hayvanın kesiminden temizlenmesine kadar parçalanmasına şahit olmuşluğum ve içinde bulunmuşluğum vardır fakat ilk defa bi acayip oldum yemek filan yiyeyim dedim olmadı. kimse o vatandaş allah yardımcısı olsun
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
cok kötü bi durum ya :S allah yardımcısı olsun . etkilenmemek elde degil tabiki .düşünmemeye calıs . başka işlerle ugras
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ALLAH yardımcısı olsun. senin durumunda kötü. yine iyi dayanmışsın.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
allahım sen yardım et cidden çok fena bi durum yalnız sağlık ekibinin yaptığına aklım ermedi ya
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
127
Offff çok fena bir durum gerçekten ben hayvana da bakamıyorum, insanda ne yaparım düşünemiyorum. ama soğukkanlı olmak lazım ki yardım edebilelim kendime hakim olabilirim umarım böyle bir olayla karşı karşıya kalırsam.

Yaralı arkadaşlar motorcu muydu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağlık ekibi bişey diyemeyeceğim uzmanı değilim ama umarım bizi adamın ölümüne sebebiyet verecek yanlış bi müdahale içine sokmamıştır.

iki yaralıda sanırım yaya imiş kaldırımdan giderlerken arkalarından gelen araç virajı alamayıp önce yayaları bariyere sonrada kendisi karşı şeritin sağında bulunun dağın yamacındaki beton duvara çarpmış aracın yanında uzaktan hafif yaralı gibi görülen bir bayan vardı ama sürücü omu değilmi bilmiyorum.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
gerçekten çok geçmiş olsun yaralılara..

sana ve yakınarında llah sabır versin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten çok geçmiş olsun yaralılara..

sana ve yakınarında llah sabır versin

iyi dileklerin için sağolasın ama kazaya karışanlarla bi yakınlığım yok sadece yardımcı olmaya çalıştım. gerçi kimin babası kimin kocası allah hepsine sabır versin.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
iyi dileklerin için sağolasın ama kazaya karışanlarla bi yakınlığım yok sadece yardımcı olmaya çalıştım. gerçi kimin babası kimin kocası allah hepsine sabır versin.
yakınlık ve uzaklık için söylemedim gördügün manzara karşısnda pek çok insanın psikolojisi bozulur
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Tebrik ederim. Ben görsem direk bayılırdım malesef :( Allah onunda yardımcısı olsun :(
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Allah yardımcısı olsun yakınlarına sabır versin çok kötü bir durum okurken içim bi tuhaf oldu.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ohaaa bu olay böylemiymiş bizimkilerde bugun kumlubükten gelirlerken olay yerini görmüşler baya bi kalabalık varmış ama çogu kişi o yukarıdan aşağıya bakıyolarmış:s

bilader sen görmüşssün olayı peki arabaylamı kaza yapmışlar motorla mı? tahminimce içmelere geliş yönünden olmuş kaza dimi bilmeden karşılarına viraj çıkınca alamamışlardır çünkü anormalce hız yapmış olmalılar ordanda uçuruma giricek kadar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
içmelerden marmaris istikametinde giden araç virajı alamayıp kaldırımdaki yayalara çarpıyor yayanın birisini uçurumdan aşağı sahilin üstündeki agaçlık yere atıyor onu görmedim ben birisinide bariyerlerde sıkıştırıp kaval kemiğinin üst kısmından diz kapağının hemen altından kopartıyor oda bariyeri geçiyor uçurumun hemen yanında yatıyordu ben gittiğimde.
araç bariyerlerede çarptıktan sonra ordanda dönüyor marmaris içmeler istikametine geçiyor yamacın yanındaki beton duvara çarparak duruyor anlatılan bu kaza anını görmedim
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
içmelerden marmaris istikametinde giden araç virajı alamayıp kaldırımdaki yayalara çarpıyor yayanın birisini uçurumdan aşağı sahilin üstündeki agaçlık yere atıyor onu görmedim ben birisinide bariyerlerde sıkıştırıp kaval kemiğinin üst kısmından diz kapağının hemen altından kopartıyor oda bariyeri geçiyor uçurumun hemen yanında yatıyordu ben gittiğimde.
araç bariyerlerede çarptıktan sonra ordanda dönüyor marmaris içmeler istikametine geçiyor yamacın yanındaki beton duvara çarparak duruyor anlatılan bu kaza anını görmedim


Şerefsizin biri virajı alamıyor olanlara bak olacak iş değil yahu allah yardım etsin........................
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
allah yardımcımız olsun akşam akşam içim burkuldu inşallah can kaybı olmamıştır.. herkez kurtulmuştur ...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ohaa nettede yayınlandı dediğin gibi olay aynen yalnız sürücü bir bayan çıktı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst