- Katılım
- 10 Ara 2009
- Mesajlar
- 405
ELİNT 'in cevabı üzerine söz söylenebileceğini sanmıyorum.
Aynen :cat: İşte motorculuk budur :cat:
ELİNT 'in cevabı üzerine söz söylenebileceğini sanmıyorum.
daha açık nasıl yazılır,Motosiklet kullanmaya da yeni başlayacağım. SS kullanmak istiyorum. Ama bunun için nerden başlamalıyım sizce ??
bu hemen yarın 1300 hayabusa alıcam anlamınamı geliyor,bunun için nerden başlamalıyım diye belirtmiş,
1-A2 al
2-koruma elbiselerini ve kaskını al
3-eğitim al
4-ybr 250,cbr 250 yada hyo 250 al
5-tecrübe kananınca SS al.
Merhabalar herkese =)
Ben taze bir motor sevdalısıyım diyebilirim. Motosiklet kullanmaya da yeni başlayacağım. SS kullanmak istiyorum. Ama bunun için nerden başlamalıyım sizce ?? :sunny:
Önerilerinizi bekliyorum :silent: ::sos::