ne yapsam ne yapsam =S

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce uçak kullanmasını öğrenmen lazım sonra SS kullanırsın .uçak daha az tehlikeli :) :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha açık nasıl yazılır,Motosiklet kullanmaya da yeni başlayacağım. SS kullanmak istiyorum. Ama bunun için nerden başlamalıyım sizce ??
bu hemen yarın 1300 hayabusa alıcam anlamınamı geliyor,bunun için nerden başlamalıyım diye belirtmiş,

1-A2 al
2-koruma elbiselerini ve kaskını al
3-eğitim al
4-ybr 250,cbr 250 yada hyo 250 al
5-tecrübe kananınca SS al.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
daha açık nasıl yazılır,Motosiklet kullanmaya da yeni başlayacağım. SS kullanmak istiyorum. Ama bunun için nerden başlamalıyım sizce ??
bu hemen yarın 1300 hayabusa alıcam anlamınamı geliyor,bunun için nerden başlamalıyım diye belirtmiş,

1-A2 al
2-koruma elbiselerini ve kaskını al
3-eğitim al
4-ybr 250,cbr 250 yada hyo 250 al
5-tecrübe kananınca SS al.


Aynen bu beş maddeyi takip et arkadaşım..


Okuduğumuzu anlamadan yazmayalım derim..
Adam bana 1000 cc motor önerin dememiş..
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Merhabalar herkese =)

Ben taze bir motor sevdalısıyım diyebilirim. Motosiklet kullanmaya da yeni başlayacağım. SS kullanmak istiyorum. Ama bunun için nerden başlamalıyım sizce ??
:sunny:

Önerilerinizi bekliyorum :silent: ::sos::

illa ss istiyorsan ve kalıplı biiri değilsen durumun varsa al cbr 125 takıl biraz.sonra kendine güvenince büyütürsün:cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elint durumu çok güzel açıklamış. Sanırım artik üstüne söz söylenmez :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst