Ne Başlıkmış Bi turlu kabul etmedı

Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Selamün Aleyküm Arkadaşlar
Yeni motor sevdalı arkadaşlarnızda bırıyom bende dogma buyume GİRESUN luyum izmirde yaşıyorum yaş 17 kasımda allah ızın verırse 18 olcam (Party Time On) :D Boyum 1.93 kilom 60

1.5 senedir motorsiklet almak gibi bir düşüncem vardı benim düşüncem yanında Father ın gorusude onemli tabi :) konuyu ilk açtıgımda hayatta almam motorsiklet alcamaa araba alım daha iyi dedi benide motordan soğuttu neyse okullar kapanmadan önce dedim koy ver gitsin araba ne kı dedım ve tekrar motorsiklet hayranlıgım basladı bu kez babam basladı alcaksamda adam akıllı bısı alırım dedi şimdi benim aklımda ilk mh drift vardı baba sorduğumda sen nasıl motor bakcan diye adam demesinmi honda cbr 600 flan oha dedım yavas gel daha gençliğimin başındayım öldürtçenmi sen beni dedim :) sonra 250 cc 125cc motorlara bakmaya basladım motor için ayrılan para 10.000 tl civarlarında kask kıyafetler parası ayrı tabı


şuana kadar baktıgım motorlarda sorunum sunlardı

1-) Bumato calibre 250rr
r4zpr.jpg
[/url][/IMG]

Motor harbiden cok sık güzel bir motor ama sorunları var tabı bunlar hararet, titreşim vb olaylar eger bu motor hakkında bır bılgınız dusuncenız varsa lütfen yorum yapın forumda bir arkadasda var gordum ulasmaya calıstım ama cevap alamadım

2-)honda cbr 125cc

Honda harbiden cok guzel bır motor herkes cok onerıyor ama aklım bumato calibrede kalıyor bana yardım edersenız cok sevınırım


Arkadaşlar Konu Açmalara Pek hakım olmadıgım ıcın Bir yanlışlık yaptıysam Herkesden Çok ÖZÜR DİLERİM Af ola
Hayırlı gunler iyi işler
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
74
2 side çok şık görünüyor cbr 125 seni ne kdr tatmin eder bilemem calibre nin de kalitesi önemli bu 2 motoru iyice araştır derim bence ileride pişman olma bende ledow var 250 lik artık beni tatmin etmiyor malesef ama genede memnunum çünkü az yakıyor iyi kaçıyor :) yani 125 likten sıkılabilirsin kısacası iyice araştır :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
sadece bu 2 motor arasındaysan honda fakat 10bintlye 250 cc almanı öneririm.çünkü aklın racingteyse 125 seni bir süre sonra sıkabilir.
Bu yüzden ya hyo gt250r
yada honda cbr 250 arasında kalmanı öneririm :)
daha racing seviyorsan gt250r
günlük kullanırım belim bileğim az ağırısın dersen cbr :)
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Yorumun ıcın Teşekürler zaten bumoto 2 aydır arastırıyorum bır tane abıde var ama cevap alamadım baskalarıda titreşim flan var diyo honda cbr da yedek parca pahalı dıye soyluyolar ama tam bende bılmıyorum bırazda ondan korkuyoorum ıllakı duscez kalkcaz elimde patlamasın motor :D ama bıldıgınız sport 250cc 125cc arasında motor varsa soyleyın onuda arastırım sımdı cbr 125 le calibre 250cc aynı fiyattalar birazda ondan kararsızım

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

Ustam hysoung da baktım 12 bin de bıraz aşmazmı bızı :D cbr250 de 11 bin 10 bin ve altı için bakıyorum pedere fazla yulenmim diyorum
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
ozaman 2.el temiz bişe almalısın barkının videosundada vardı calibre 250 kimse beğenmemişti
bişey daha söyleyeyim boyun 1.93 olduğu için ss lerin üstünde çok sırıtırsın...:)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
cbr250 ile calibreyi karşılaştırmak yada şöyle

söyleyeyim cbr a maddi güç yeterken calibrede akıl kalması

kutuplarda güneşlenmeye benzer. macera aramaya gerek yok
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
ustam sorunların bı tanesıde bu 1.93 boyy motorun ustunde zürafa gibi durmak istemem :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Benzetmen on numara olmus kardes helal :D başka bildiginiz sport motor varmı yada soyle soylım 1.93 boy kılo 60 ne tür motorsiklette zürafaya benzemem :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
bende 1.87 boy 100 kg yim :) cruiser kullanıyodum baktım motor mu bana ben mi motora deyince sattım :) şimdi endurolara bakıyorum özellikle kle500 e geçen bi tanenin yanına gittim bindim ayaklarım basıyor basmıyor arası gibi bişe oldu böyle yüksek motor görmedim :) sana tavsiyem enduro cross alman fakat bena uymaz dersen ss lere bak
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Şefim baktım Enduro cross da sport olma amacı sekıllıkten degıl guvenlık bkaımından cıplak motor almam dedi peder :) bende bana uyar dedım ondan sport bakıyorum :D Eyvallah yorumun ıcın
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
1.)kardesim senden 2 ay buyukmusum benim boy 187 kilo 67 bben kendimi ciliz sanardim kusura bakma sen hepden copmussun :)
2.) aklin basinda birine benziyosun ehliyeti ihmal etme sakin korumalarda ucuza kacmayin
3.) bildigim ssler (honda cbr 125)(honda cbr 250 )(kawasaki ninja 250 r )(hyosung gt 250r)(yamaha yzf 125r )bu yazdiklarim hyo haric japon hyo kore oda tas gibidir bumoto cinli ama ben ondan alacam bin ustune asik olursun :)
3.)yzfnin gorunusu acayip bise ama 125 yani cok bos cbr 125 de oyle ama 250 lik sana baya yetrr ben senin babanin oglu olsam 250 alirim
4.) ilk motorun olacak el-mecbur dusecen o nedenle sifir motor alma bide sifir motorun rodaji var sıkıntı olur
5.) ilk motorun oldugu icin sogutmamasi lazim seni o nedenle bumotoya temkinli davran al temizinden honda cbr 250 r uzun yillar binersin baya goturur seni hem japon hem kalite hem az benzin hem rahat hem kolay hem sekil ;) hadi kolay gelsin sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

big_121310498i32.jpg
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Dedıgın gıbı hacı baya zayıfım sımdı aklımda cbr 125 cbr 250 daha yakın neden dıye sorarsan ilk motor kaldıra bılırmıyım şehir içinde sıkıntı yaparmı dıye dusunuyorum , bende soyle bı gorus var ben motor konusunda ne kadar yenıysem motor da yenı olmak zorunda ıkımızde ogrenmeye calıscaz anlıcan 2 ele pek iyi gozle bakmam ama cok temiz bulursam bakarım , güvenlik bakımından bende sorun olmaz deli dolu adamım dır da yası 18 olup zeka yası 10 gecmeyen cocuklar gıbı degılım ehlıyeti eylul 25 cebımde oluyor Yorumun ıcın cok teşekkürler
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
Dedıgın gıbı hacı baya zayıfım sımdı aklımda cbr 125 cbr 250 daha yakın neden dıye sorarsan ilk motor kaldıra bılırmıyım şehir içinde sıkıntı yaparmı dıye dusunuyorum , bende soyle bı gorus var ben motor konusunda ne kadar yenıysem motor da yenı olmak zorunda ıkımızde ogrenmeye calıscaz anlıcan 2 ele pek iyi gozle bakmam ama cok temiz bulursam bakarım , güvenlik bakımından bende sorun olmaz deli dolu adamım dır da yası 18 olup zeka yası 10 gecmeyen cocuklar gıbı degılım ehlıyeti eylul 25 cebımde oluyor Yorumun ıcın cok teşekkürler

ama emin ol pisman olma olasiligin büyük keske ikinci el alsaydim dersin dusersin icin acir rodajda bagirtirsin icin yanar kolay ulasirsin icin acir :)
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
dediğim gibi cok temiz bulursam o da zor ama :) rodaj dediğin motorun acılması degılmı (k.bakma bildigim bu yanlışssa dalga gecmeseeniz sevinirim) :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
10.000 e sana cbr 250 r öneririm 125liği çabuk sıkar
tip çok önemliyse eğer b-moto yerine
magalliye bak bence daha kaliteli magalli
images


images


blk2.jpg


images


images
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
benzin 5 TL olan ülkede 250cc motor neyine be kardeşim 125lik cbr yetmez mi
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
izmirde ve yakın 2. ellerine baktımda megellinin senin için

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-megelli-250r-kirmizi-2013-model-temiz-132591104/detay
bi bu var 2. el temiz sana yakın

bide istanbulda var fiyatı epey ucuz ufak bi kazası var
ama ben olsam motor kısmı iyiyse istanbuldakini alırdım çünkü ufak tefek düşsen çizilse ucuz olanda için fazla açımaz

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-bu-bir-firsattir-megelli-250r-133512099/detay
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
aynen kardesim ellerine sağlık motoru arastırım ılk attıgın fotoda kac model ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

benzin 5 TL olan ülkede 250cc motor neyine be kardeşim 125lik cbr yetmez mi

:) Napalım kardes 2 ay muddet var arastıralımda sonradan bısman olmıyalım :)
 
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
267
aslinda ikiside olur tecrübe azsa 125r al seneye satarsın alım satımda sorun olmaz satincada 250 alırsın
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179

Scooter ile başlayın. Biraz daha büyüyün , ayrıca ehliyet varmı?
Biraz biraz büyüte büyüte gezersiniz...
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
aslinda ikiside olur tecrübe azsa 125r al seneye satarsın alım satımda sorun olmaz satincada 250 alırsın


Şefim plan su benım alcağım motor sport 250cc 125cc olabilir ben maksimum 2 sene motora binerim satıcağım zamanda elimde kalmasın ıstıyorum megelliye baktım mıllet 700 km satıyo demekkı motorda bı şeylik var cbr125 cbr250 bakıyorum mıllet 50.000 km yapmıs satıyo anlata bıldımmı :) Araştırmaya devam ediyorum aklınaza gelırse motor çeşitleri lütfen yorum yapın bende bilgi sahibi olim Yorumlarınız için Bütün Arkadaşlara Çok TEŞEKKÜRLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst