- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,021
aynen kardesim ellerine sağlık motoru arastırım ılk attıgın fotoda kac model ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
Napalım kardes 2 ay muddet var arastıralımda sonradan bısman olmıyalım
![]()
çok yakmaz ya bende cbr 250 r vardi az yakıyordu
ama bagaj ihtiyacım vardı takasla maxi svooter aldım
ama hala aklımda ss modeller var
bulsam bana yakın 6000 e falan bi megelli alırım arada keyfi binerim
bu magalliler en az 2012 olması gerek
ama bak cbr 250 r magalliden tipsiz olsada kalite 1. önerim cbr