Ne Başlıkmış Bi turlu kabul etmedı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
aynen kardesim ellerine sağlık motoru arastırım ılk attıgın fotoda kac model ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------



:) Napalım kardes 2 ay muddet var arastıralımda sonradan bısman olmıyalım :)

çok yakmaz ya bende cbr 250 r vardi az yakıyordu
ama bagaj ihtiyacım vardı takasla maxi svooter aldım
ama hala aklımda ss modeller var :)
bulsam bana yakın 6000 e falan bi megelli alırım arada keyfi binerim :)
bu magalliler en az 2012 olması gerek
ama bak cbr 250 r magalliden tipsiz olsada kalite 1. önerim cbr
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
selam hemserim!

simdi ilk motor icin sanirim 125 yetersiz kalir, 10.000 tl'lik yatirimdan bahsediyoruz ve 3 ay sonra yetersiz kalabilir güc itibari ile. cok güclü motora da gerek yok simdilik elin alisana kadar ve senin nasil bir motor istedigini kestirene kadar.

sürücü kursunda Kawa ER6 üzerinde egitimi yapmistim, sonra ilk motorum 150'lik Mondial X-Treme MAX oldu ve inan bir ay sonra performans olarak yetersiz geldi.
Fakat tarz olarak istedigim motor touring veya enduro tarzi oldugunu kestirdim. sonra 690'lik ktm aldim ve 4 aydir kullaniyorum - aradigim motor simdilik (muhtemeln uzun süre icin) bu dur :)

boy itibari ile aslinda racing yerine birde supermoto/enduro/touring tarzi motorlara göz at derim. örnegin asya veya mondial'in 250'lik modelleri var mesela.

13042012192001.jpg

mondial-cross-x-treme-super-moto-250-cc1.png
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Dostum bumotoyu hiç düşünme derim. Sıfır aldığın anda sorunlu alet. Ufak tefek sorunları çözülüyor diyorlar ama ben henüz 50-60bin kmde bumoto görmedim. Kimse inkar etmesin dökülecek o motor. Honda cbr serisi ve hyo senin işini gayet güzel görür. Cbr125 ile kaçış manevralarını yapamayacaksın rahat ettirecek tork olmayacak elinin altında. cbr250 veya gt250r bak derim. Ağırlığı motora taşıtmayı öğrendikten sonra sıkıntı yaşamazsın zaten çok çok ağır da değiller. Boyun da uzun açarsın bacakları kırarsın dizleri kalır o motor orda efendi efendi. Fiyatı da pazarlıkla halledeceksin işte. İkisini de 11in altına alırsın çingen ol biraz yap pazarlığı bıktır adamı :mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
selam hemserim!

simdi ilk motor icin sanirim 125 yetersiz kalir, 10.000 tl'lik yatirimdan bahsediyoruz ve 3 ay sonra yetersiz kalabilir güc itibari ile. cok güclü motora da gerek yok simdilik elin alisana kadar ve senin nasil bir motor istedigini kestirene kadar.

sürücü kursunda Kawa ER6 üzerinde egitimi yapmistim, sonra ilk motorum 150'lik Mondial X-Treme MAX oldu ve inan bir ay sonra performans olarak yetersiz geldi.
Fakat tarz olarak istedigim motor touring veya enduro tarzi oldugunu kestirdim. sonra 690'lik ktm aldim ve 4 aydir kullaniyorum - aradigim motor simdilik (muhtemeln uzun süre icin) bu dur :)

boy itibari ile aslinda racing yerine birde supermoto/enduro/touring tarzi motorlara göz at derim. örnegin asya veya mondial'in 250'lik modelleri var mesela.

http://www.asyamotor.com.tr/contentmanagement/media/13042012192001.jpg
http://www.bisikletcim.com/productimages/26297/original/mondial-cross-x-treme-super-moto-250-cc1.png
Dedigin gibi kardes ilk motorum olcak super sport olmasi birimcisi peder super sport baska a
lmam diyor sebebide kaza yaptiginda kurtulma sansin olsun diyor bende bana uyar dedim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

çok yakmaz ya bende cbr 250 r vardi az yakıyordu
ama bagaj ihtiyacım vardı takasla maxi svooter aldım
ama hala aklımda ss modeller var :)
bulsam bana yakın 6000 e falan bi megelli alırım arada keyfi binerim :)
bu magalliler en az 2012 olması gerek
ama bak cbr 250 r magalliden tipsiz olsada kalite 1. önerim cbr

Kardesim dedigin gibi kalitede cbr da o parayada baska secenekleride degerlindirim diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Dostum bumotoyu hiç düşünme derim. Sıfır aldığın anda sorunlu alet. Ufak tefek sorunları çözülüyor diyorlar ama ben henüz 50-60bin kmde bumoto görmedim. Kimse inkar etmesin dökülecek o motor. Honda cbr serisi ve hyo senin işini gayet güzel görür. Cbr125 ile kaçış manevralarını yapamayacaksın rahat ettirecek tork olmayacak elinin altında. cbr250 veya gt250r bak derim. Ağırlığı motora taşıtmayı öğrendikten sonra sıkıntı yaşamazsın zaten çok çok ağır da değiller. Boyun da uzun açarsın bacakları kırarsın dizleri kalır o motor orda efendi efendi. Fiyatı da pazarlıkla halledeceksin işte. İkisini de 11in altına alırsın çingen ol biraz yap pazarlığı bıktır adamı :mrgreen:
:) bende pek guvenmiyorumda bumoto ya sport olunca insanin aklina giriyor iste , konuda bi arkadasin dedigi bir sport motor meggelliydi galiba onu arastiriyorum simdi amerikan maliymis galiba bakalim :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Dedigin gibi kardes ilk motorum olcak super sport olmasi birimcisi peder super sport baska a
lmam diyor sebebide kaza yaptiginda kurtulma sansin olsun diyor bende bana uyar dedim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------



Kardesim dedigin gibi kalitede cbr da o parayada baska secenekleride degerlindirim diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------


:) bende pek guvenmiyorumda bumoto ya sport olunca insanin aklina giriyor iste , konuda bi arkadasin dedigi bir sport motor meggelliydi galiba onu arastiriyorum simdi amerikan maliymis galiba bakalim :)

ben dedim megelliyi ingiltere malı tayvanda üretim
b-motodan kesinlikle kalitelidir
ön güzel yönü kilosu hafif bu bi şehir içi ve kullanım kolaylığı olarak avantaj
bulsam 1 tane kelepir arada sırada gazlanamak için alcam :)
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Ustam burdaki konulari arastiriyodum buldum bi konu baya uzun ama tek tek yorumlari okuyorum suan bakalim nasil bisi cikcak ben de meraklandim :). Senin kullanma sansin oldumu hic megelliyi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

ben dedim megelliyi ingiltere malı tayvanda üretim
b-motodan kesinlikle kalitelidir
ön güzel yönü kilosu hafif bu bi şehir içi ve kullanım kolaylığı olarak avantaj
bulsam 1 tane kelepir arada sırada gazlanamak için alcam :)
stam burdaki konulari arastiriyodum buldum bi konu baya uzun ama tek tek yorumlari okuyorum suan bakalim nasil bisi cikcak ben de meraklandim :). Senin kullanma sansin oldumu hic megelliyi?
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
Arkadaslar megelliyi baya ovuyolar kotu taraflari gecici olmasi cok iyi bayramdan sonra karsiyakadaki bayisine bakmaya gidicem goruslerimi yazarim merak edenler icin iyi aksamlar herkese
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
500 daha kas kendini gerekirse 2-3 ay gecikmeli al cbr 250 :cat:
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
20
artık bakcaz saolsun arkadaş aklıma gırdı yzf 215 de bakmaya basladım şeytan diyo git kafana hangisini güzel buluyosa onu alda olede olmuyo su direksiyon sınavı flan gecsın alcaz artık bırını baklaım arastırmaya devam bu arada karsıyaka bayısını bulamadıgım ıcınde bakmadım daha da ugrasmadım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst