şu anda antalyadaki ilk modifileyi kmymco 110:cherry:asterix03' Alıntı:Alanında iddalı hale gelmiş güzel çalışma...
tabiki değişti.nasıl desem sesini.rüzgar sesi olurya ona benziyor.sesi polis durdurmayacak kadar hoş çıkıyor:mrgreen:swezer' Alıntı:benim çok hoşuma gitti Özellikle egzoz çok güsel Peki seste değişti mi?:cat: