nasıl olmuş?

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
19ml5.jpg


41cl.jpg


32dk.jpg

50xx.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eh uğraşmışın emeğe saygı jan janlı olmus :D
aynalar gövde rengi olsa daha güzel olurdu
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
ellerine sağlık arkadaşım..marka model ne olursa olsun bir insanın kullandığı araçta kendinden birşeyler olması çok güzel bence.. gülegüle kullan..
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
güzel olmuş. sarı file uymamış sadece. kırmızı daha hoş durabilirdi. ayna demişken, gövde rengi harika olurdu ve soldakini de taksan asimetrik olurdu. tek ayna tuhaf durmuş
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
sağolun arkadaşlar.ayna tek çünkü sol ayna kırık:mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bı motor ancak bu kadar guzel modıfıye olur muhtesem olmus ozellıkle egzoslar..ne dıyeyımkı tebrıkler valla...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hoş olmuş, eline sağlık. bence ön taraftaki kırmızıyı da oturağın altındaki kısım gibi şeritli kullansaydın daha iyi olurdu. bir de önden foto koyabilir misin? o açıdan hiç yok fotoğraf.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bir cup motor anca bukadar hoş olabilir sanırım.güle güle kullan,keyifli sürüşler:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
10
benim çok hoşuma gitti Özellikle egzoz çok güsel Peki seste değişti mi?:cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
asterix03' Alıntı:
Alanında iddalı hale gelmiş güzel çalışma...
şu anda antalyadaki ilk modifileyi kmymco 110:cherry:


swezer' Alıntı:
benim çok hoşuma gitti Özellikle egzoz çok güsel Peki seste değişti mi?:cat:
tabiki değişti.nasıl desem sesini.rüzgar sesi olurya ona benziyor.sesi polis durdurmayacak kadar hoş çıkıyor:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst