MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
bugün sprey boyayla cantları boyadım.yarın bi kat daha atacam ondan sonra bi foto atarım.
ayrıca daha önce spariş vermiş olduğum krank keçe ve sacları yarın gelmesi lazım.
inşallah yarın gelirde motoru toplarım.hazır açmışken debriyaj balatalarının ikisi aşınıktı onlarıda değiştirdim.
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
110
mz 250 ve 301, rx 135 kingi gecemez beyler bende var king orjinal herşeyiyle 2kişi 165 tek kişi 175 180 gibi süratlere çıkıyorum
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
nedir bu rx 135 mz i geçer olayı.ne zamandır aynı muhabbet var.kendine iddaya girecek rakipmi arıyorsun
.yok muhabbet içinse git rx 135 sayfasına yaz.
hem neye göre geçer diyorsun.
kalkıştamı?
100 mt mesafedemi?
uzun yoldamı?
son hızdamı?
nedir mzlerle alıp veremediğin bişeymi ispatlamaya çalışıyorsun?
varsa mz olan arkadaşın deneyin bakalım kim geçecek.
sonucu buraya yazarsın
sen geçersen tatmin olursun. mz geçerse bizde kim geçer yazılarından kurtuluruz
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
nedir bu rx 135 mz i geçer olayı.ne zamandır aynı muhabbet var.kendine iddaya girecek rakipmi arıyorsun
.yok muhabbet içinse git rx 135 sayfasına yaz.
hem neye göre geçer diyorsun.
kalkıştamı?
100 mt mesafedemi?
uzun yoldamı?
son hızdamı?
nedir mzlerle alıp veremediğin bişeymi ispatlamaya çalışıyorsun?
varsa mz olan arkadaşın deneyin bakalım kim geçecek.
sonucu buraya yazarsın
sen geçersen tatmin olursun. mz geçerse bizde kim geçer yazılarından kurtuluruz
kardeş adam diyorki 18.5 hp 21 hp den büyüktür diyor ve diyorki rx 0 dan 100 e 4.8 saniye de çıkıyor diyo. bizde diyoruzki (kataloğa göre ) 8 küsur saniyede 0 dan 100 e çıkıyo şimdi hem beygir gücü 2.5 hp az hemide 0 dan 100 e bizden yarı zamanda çıkıyooo yaw bu işte bir terslik olmasın . yoksa bu makinaları yapan mühendisler hiç bir şey bilmiyorlar...:queen:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
benim oğlum bisikletine bir parça takmış. kablolu bir şey. bir mıknatıs jant teline takılıyor. karşılığıda çatala sabitlenmiş ve kablo ile kibrit kutusu büyüklüğünde dijital bir ekrana bilgi veriyor. jant telindeki mıknatıs çataldaki parçanın önünden geçince (ne kadar hızlı geçerse) o kadar km saat yazıyor .akşam bindim rampa aşağı 50 km sate kadar çıktım. bundan bir tane mz ye uyarlamaya çalışacağım bakalım sonuç ne ola....

bisiklet icin olanlar yuksek hizi okumazlar, urunun kodunu google'a yazarak kac km'ye kadar olctugunu ogrenebilirsiniz. lakin asil problem yuksek hizda jant teline takili olan kucuk miknatisin merkezkac kuvveti yuzunden yerinden kayip telin basladigi yere yani jantin dibine dayanmasidir. o miknatis bisiklet icin ve dusuk hizlara gore tasarlandigindan motrda 50-60 i gecince yerinden oynuyor.
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
110
kardeşim evet rx 18,5 beygir ama mz kaç kilo rx kaç kilo ayrıca şuda var rx in biyer kolu kısa olduğu için çok seri 1.2.3. viteslerde önünü dikiyor hatta 4.viteste gidonu çekerek ön kalktığını gördüm. ayrıca bizim burda mzde var 301inle kapıştık 5 km mesafede kalkışta zaten 30 40 mtre kadar fark yaptım sonra arayı dahada açtım
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
kardeşim evet rx 18,5 beygir ama mz kaç kilo rx kaç kilo ayrıca şuda var rx in biyer kolu kısa olduğu için çok seri 1.2.3. viteslerde önünü dikiyor hatta 4.viteste gidonu çekerek ön kalktığını gördüm. ayrıca bizim burda mzde var 301inle kapıştık 5 km mesafede kalkışta zaten 30 40 mtre kadar fark yaptım sonra arayı dahada açtım

BoşveRİn Bu Kim Gecer Ayaklarını Mz Gibi Motor yok şimdi neyin muhabetini yapıonuz Hiç bi Motor bana Göre Mz kdr zevk vermez Mz'in Keyfinide sürersin Hızınıda :D:D
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
kardeşim evet rx 18,5 beygir ama mz kaç kilo rx kaç kilo ayrıca şuda var rx in biyer kolu kısa olduğu için çok seri 1.2.3. viteslerde önünü dikiyor hatta 4.viteste gidonu çekerek ön kalktığını gördüm. ayrıca bizim burda mzde var 301inle kapıştık 5 km mesafede kalkışta zaten 30 40 mtre kadar fark yaptım sonra arayı dahada açtım
tamam kardeş pes ettim .senin rx bizi havada kara geçer . ohooo bi r dünyada fark atar ..... sen bin rx inle ,bütüüüün mz leri geç tatmin ol... tamamm. biz adam gibi motorumuzu sürmeye devam ederken sen halaa önünde geçebileceğin bir mz ara dur.. (tabii görebilirsen. )
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
kardeş bizde okuyoruz ama artık ona cevap vermiyoruz. bırak yazsın dursun.
cevap yazdıkça oda yazıp duracak.sonu yok bu muhabbetin

Ben 15 yaşından beri mz 251 kullanıyorum hiç bi kötü yanını görmedim adamlar gelmıs burda rx mx fln filan bırakın bu motorları Eski Motorlar Gibisi Yok
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
jawacıların "jawa mz'i geçer" muhabbetine ayar oluyodum şimdi rxciler başladı
nedir bu mzlerle alıp veremedikleri dicem hemen bi atasözü aklıma geldi
meyva veren ağacı taşlarlarmış. mesele bundan ibaret anlaşılan
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
jawacıların "jawa mz'i geçer" muhabbetine ayar oluyodum şimdi rxciler başladı
nedir bu mzlerle alıp veremedikleri dicem hemen bi atasözü aklıma geldi
meyva veren ağacı taşlarlarmış. mesele bundan ibaret anlaşılan

Aynen kardeşim Mz lafı Yeter Motorun Efsanelerine ::cherry:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
jawacıların "jawa mz'i geçer" muhabbetine ayar oluyodum şimdi rxciler başladı
nedir bu mzlerle alıp veremedikleri dicem hemen bi atasözü aklıma geldi
meyva veren ağacı taşlarlarmış. mesele bundan ibaret anlaşılan

Ahahah aynen öyle.
Rx bayağı seri motor,kalkışta da geçer.Ama ufak alet MZ in çekişi iyidir rx ise commuterdir.Kolay bayar rampada MZ e göre.İkisi de güzel makineler.
MZ yarışmak için değil ağır iş motoru diye yapılmıştır.O haliyle bile 150 rahat yapar.RX de o civarlarda.Yani son hızda bakımlı bir MZ i geçemez.

Kashmar senin motor bitince resimlerini bekliyoruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 ----------

sigma marka dijital tacho alırsan sorun yaşamazsın bir kaç örnek site linki veriyorum bir göz atın :cat:
http://zx11.de/zx10/umbauten/sigmatacho/jens.htm
http://www.bwedel.de/ville.html

Bisiklet için olanlar gerçekten beş para etmez.Aynı zamanda bisikletçi olduğum için biliyorum,motorda hiç bir halta yaramıyor,çabuk bozuluyor.Bir tek Sigma marka olanlar fena değil;bu herhalde iş görür.MZ e takometre dayanmıyor zira.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst