MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
3503876599e1a544428fo.jpg

29486179015e882bae1db.jpg

29486083872b5a47682eb.jpg

2817815751a51bdbe609b.jpg

3581601659946277d804o.jpg

350777694259c7e64ef1o.jpg

4127158719e65e725bb0o.jpg

35277300217971d33d4bb.jpg

3761078232d4980f6997o.jpg

2867712014bd99553673b.jpg

3505245980bee07004c4b.jpg

3506978233e478285569o.jpg

3470484990a574bc8d78o.jpg

346967139360df60fc05o.jpg

4174064143896bd65f0co.jpg

3530330571beabc3fab6o.jpg

3926115055f3b7877bb2o.jpg

4000014349cb3f0a3c8o.jpg

274009282b549be9eeao.jpg

263922299fa9eeafa55o.jpg

3962213684ee1090b6ecb.jpg

396149199175b349a859b.jpg

3961390563aa75f18160b.jpg

39614377154388f31eecb.jpg
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
içini görmedim debriyaj ve volanı gördüm ona göre aynı değişmemiş dedim. tabi bire bir parçalar aynı değildir elbette ama sistem aynı.eminim içerdeki dişlilerde aynıdır. marş kolu aynı yerde debriyajın yeri falan. hiç geliitirmemişler.parçalar biraz değişiklir gösteriyo illaki kalite güç artmış ama sistem aynı bide alman malı iyiymiş. bi elektrikli marş taktıramıyom motora.sistem buna müsait değil.adamlar hiç düşünmemişler ileriyi 65 ten 95 hep aynı (rakam ortalama)marşlı bi motor öalışmamazlık yaptığı zaman tek parmakla uğraşıyon ama bu çalışmadımı pedalla dur kanter içinde kalıyom ayrıca rezilliği cabası. tabi bu çok nadir ve istisnai durum. genelde çalışmamazzlık yapmaz kışın bile ikinci marşta alıyoneyse konuyu nereye çektim yawf
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
dişlilerde çalışma sistemide farklıdır. motosikleti alırken marş motorlu olmadığını biliyormuşsundur zorla sana satmamışlardır herhalde :) ve avatarındaki resimdeki mz sana ait ise o motosiklet Alman yapımı değil..
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
10
....................................................................................................................

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

evet o resımler paramotor track resimlerı fakat rızede nasıp olursa kendı yaptıgım ve suanda yapım asamasında olana paramotorumuzla ucmayı dusunuyoruz fakat bu ısın egıtmını almadım ama bu ısı profosyonel olarak yapan arkadaslarımız var onlarla denıycez yoremızde ılk defa boyle bır hava aracı gorecekler bakalım nasıp maddı sıkıntılar yuzunden bıtıremıyoruz cok malıyetlı bır spor yavas yavas bıtırmeye calıcaz ınsallah
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
38
mz

selam arkadaşlar..
bende de ir mz 251 makina var 1998 model süpersport türk malı..perfonmansından oldukça memmunum daha önce 125 cc 2001 4 zamanlısı vardı rampa çıkışı iyi değildi değiştirdim 251 felaket bir motor atikliğine diyecek laf yok tay gibi fakat bu aralar motor kısmından çın çın çın gibi sesler geliyor moralimi çok bozuyor neyden kaynaklanabilir acaba bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
selam arkadaşlar..
bende de ir mz 251 makina var 1998 model süpersport türk malı..perfonmansından oldukça memmunum daha önce 125 cc 2001 4 zamanlısı vardı rampa çıkışı iyi değildi değiştirdim 251 felaket bir motor atikliğine diyecek laf yok tay gibi fakat bu aralar motor kısmından çın çın çın gibi sesler geliyor moralimi çok bozuyor neyden kaynaklanabilir acaba bilgisi olan varmı ?

O sesler motor bloğundaki peteklerin büyük olmasından geliyor... Korkulacak birşey değil....:cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
38
bi arkadaş sekmandan geliyor olabilir demişti neyse o zman sıkıntı etmeme gerek yok :) saolasın kardeş rahatlattın beni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:23 ----------

15206462.jpg


işte bu da benim göznurum..kullandığım araziye bakın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:35 ----------

alp_tunay abi foruma büyük katkıların var elimden geldiğince kurcaladım forumu paylaşımların için teşekkürler fakat bir şey sormak istiyorum : debryaj kolu bazen takılı kalıyor halatı çekip bırakınca şak diye oturuyor dayım da da var alman mz i ondada oluyormuş bazen bi kaç kişi daha söylemişti mz lerin genelinde varmıdır bu hata yoksa arızamıdır kayseride bi ustaya sordum takılır bazen boşver :) demişti..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elinde ufak bir çekiç gibi birşeyin varsa debriyaj kapağına hafiften tıklarsan normale döner.... Bunların debriyaj sisteminin çalışması bu şekilde... Eğer yumuşatırsan geçişler düzgün olmuyor...

Bu da normal..Sıkma canını.....:cat:

Mz garip değişik motordur.... Bazı şeleri kafaya takmamak gerekir.... Her şartlarda çalışabilen bazı hataları örten bir yapısı vardır...
 
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
196
Elinde ufak bir çekiç gibi birşeyin varsa debriyaj kapağına hafiften tıklarsan normale döner.... Bunların debriyaj sisteminin çalışması bu şekilde... Eğer yumuşatırsan geçişler düzgün olmuyor...

Bu da normal..Sıkma canını.....:cat:

Mz garip değişik motordur.... Bazı şeleri kafaya takmamak gerekir.... Her şartlarda çalışabilen bazı hataları örten bir yapısı vardır...

iyi geceler
mz ler malum cok yakıyor 2 zamanlı olması nedeniyle fakat 301 mz 200 cc yapma imkanı varmı yada yapan varmı bilginiz varmı
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
dişlilerde çalışma sistemide farklıdır. motosikleti alırken marş motorlu olmadığını biliyormuşsundur zorla sana satmamışlardır herhalde :) ve avatarındaki resimdeki mz sana ait ise o motosiklet Alman yapımı değil..

tabiki biliyorum marş motoru olmadığını. sen ne demek istediğimi anlamamışsın.evet avatardaki motor benim alman değil 2003 seyhan bu benim 3. mz motorum ilki 92 alman 251 sonra kombassan 96 251 şimdide bu.ve resimdeki şanzımanı görünce aynı olduğunu gördüm. ne alman lar ne kombassan nede kanuni değişiklik yapmamış motorda. bunların arge den haberi yok heralde satalım gitsindeler.kanuni dreksiyonu yükseltmiş hiç iyi olmamış fren pedalı değişmiş emanet duruyo egzoz bağlantısını aşağıya almış jikleyi karbüratöre almış falan.motoru beğenmesem 3. kez almazdım ama benim hoşuma giden 2 zamanlı olması dolayısıyla seri oluşu.keşke dış dizaynını geliştirselerdi.gerçi 2 zamanlı devri kapanıyo artık.neyse lafı fazla uzattım iyi selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst