bi arkadaş sekmandan geliyor olabilir demişti neyse o zman sıkıntı etmeme gerek yok

saolasın kardeş rahatlattın beni
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:23 ----------
işte bu da benim göznurum..kullandığım araziye bakın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:35 ----------
alp_tunay abi foruma büyük katkıların var elimden geldiğince kurcaladım forumu paylaşımların için teşekkürler fakat bir şey sormak istiyorum : debryaj kolu bazen takılı kalıyor halatı çekip bırakınca şak diye oturuyor dayım da da var alman mz i ondada oluyormuş bazen bi kaç kişi daha söylemişti mz lerin genelinde varmıdır bu hata yoksa arızamıdır kayseride bi ustaya sordum takılır bazen boşver

demişti..