MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
selaaam!! buyrun bu da benim mz!! tabi abileri kadar efsanevi olmasada, artik motoru japon&italyan melezide olsa, onun da ruhu MZ!

 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
MZCI kardeşim diyim benden küçüksün sanırım senin yazılarını özellikle okudum gerçekten mz konusuna çok hakimsin benim msn adresim [email protected] eklemek istersen daha ayrıntılı konuşuruz selamlar..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
bora abi msn sorun değil ama ben biraz yogun olurum işyerinde o yüzden konuşmalarım hep yarım kalır size karşı ayıp olur siz bana sorun burda veya da özel mesaj da ben size yardımcı olurum mz konusunda
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
Baghira enduro kullandım,YAHAMA ile ortak üretilmiş güzel motor,çekişi çok iyi.Siyahı da çok şıkmış.

yamaha ile ortak üretim değil nasıl BMW f650 nin motoru rotax firmasının üretimi ise buda öyle bişey yalnız MZ bu motoru aynısı gibi kullanmamış supap sayınısını 5 e çıkarmış ve karbüratör kullanmış 50hp bir gücü var (yamaha XT660X 48Hp)

resimlere kaldığımız yerden devamm :)



































 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
5
beraba arkadaşlarbende yeni bi mz diziyorumda bitince resmini size göstericem bakalım beyenecekmisiniz
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Diyosun da,sonuçta teknoloji alıntı değil mi..
''660 four stroke yamaha raptor quad engine''
benimkinde bu ibare vardı,istanbuldan almışlardı ama nerden hatırlamıyorum.

Güven arkadaşım hoşgeldin,resimlerini bekliyoruz.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
güven arkadaşım motoru orjinal olarak mı topluyorsun yoksa modifiye mi yapıyorsun makinaya ben aslında iki tane mz var vaktim olsa birini modifiye edeceğim ama vaktim yok motorlara binmeye bile vaktim yok kapalı ğaraj ikiside yatıyor
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
5
motor silkeleniyor

hızlı giderken gazı bıraktıgımda motor silkeleniyor acaba neden bujiden olurmu buji aralığı ile oynadım arasını actım cünkü hiç gaz almıyordu eğer ondansa aralı nasıl olacak mz 301 fun.tesekkür mzdaşlar
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
27
benimde olacak

Benim şimdi 100cc cup motorum var ama yazın allaahız iznizyle mz alcem bende çok harika bi motr ve . okadar hızlı
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679

2000tl veya üzeri gibi komik rakamlı olanlara bakma en kral mz 1500den fazla etmez arastırırsan bulabilirsin ben almanlar yerine kanuninin son cıkardıgı seyhan milenyum serilerini tavsiye ederim daha temiz olur 90 model motor cesettir sırf tek sezon zevkini yasamak istersen 500 lirayada mz bulunur köpek gibide gider
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler kararsız kaldığım nokta bazı arkadaşlar eski olsada özellikle alman malı etz olanları tercih et demeleri o yüzden yoksa yeni modeller daha temiz gözüküyo gerçekten , ama son kararı yine sizlerden gelen yorumlara bakarak karar vericem motor konusu benim çünki uzman olmadığım bir konu,
http://www.sahibinden.com/acill_uyg..._alman_mz-17WQQaXQQ12026629WQQpXQQdisplayitem mesala bu arkadaşlada görüştüm tamamen orjinal olduğunu söyledi 93 model, biraz daha fikirlerinize ihtiyacım var anlıyacağınız ..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
bu ilanlar içerisinde sadece en alttaki motor hoşuma ğitti diğer ilk ilanlardaki motorlar tamam almandır orjinaldir ğerci ğörmek lazımda cok fazla fiyatları o fiyatlara değmez ama en alttaki motor temiz ve orjinal bir makinaya benziyor sıkı bir pazarlıktan sonra o motor bence ideal

bora abi o ilandaki motor da fena değil fiyat perfonmans bakımından iyi ama motoru anlayan biriyle bakarsan buradan boya orjinal ğibi yani şaşede düzğündür ama motor ne durumda krank piston sanzıman vs anlayan biriyle bak ve en alttaki motoru 1500 e alabilirsen direk kacırma almanıda ğözünde o kadar büyütmene ğerek yok kanuni olanlar daha şık daha kullanışlı ve parcasını daha rahat bulursun almanlar daha kaliteli ama kanunide işini ğörür
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Mzci arkadaşım teşekkür ederim o arkadaşla görüştüm 2003 bordo en alttaki olanla sahibi yurt dışındaymış motorda zaten kullanılmıyomuş depoda duruyomuş benimde hoşuma gitti eşimde beğendi, alman olanlar dediğin bende ne durumda olduğunu anlıycak durumda değilim ama sahibinle görüştüm tamamen orjinal dedi hiç bir parçası değişmemiş 93 olan sadece biraz borcu var dedi işde tek unsur çok eski olması son durum budur arkadaşım artık karar verme zamanı geldi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst