- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 162
bbak arkadaşım mz 301 uzun süre kullandım bana hiç bir sorun çıkarmadı... bakımını tam yaparsan süper bi motor.. hiç uğraşma rx mx le falan .. hızına zaten diyecek laf yok motor zaten çok seri 301 cc az değil ..! ben şuan zealsun 150 lik kullanıyorum şimdiki motor güzel ama eski motorumun çekişini çok özledim onun zevki apayrı..