mz 301 mi almalıyım yamaha rx 135 king mi? artı ve eksileri...

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
162
bbak arkadaşım mz 301 uzun süre kullandım bana hiç bir sorun çıkarmadı... bakımını tam yaparsan süper bi motor.. hiç uğraşma rx mx le falan .. hızına zaten diyecek laf yok motor zaten çok seri 301 cc az değil ..! ben şuan zealsun 150 lik kullanıyorum şimdiki motor güzel ama eski motorumun çekişini çok özledim onun zevki apayrı..
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
12
Bak Canim Kardeşim Aslinda Mz 301 In Zevkini Vermez Ama Bende Vardi Birtane Inanki Benzin Yetiştiremiyordum Motora Aklin Varsa Borç Harç Et Eğer Motor Alacaksan Aklinda Olsun 4 Zamanli Motor Al Dört Zamanli Olsun Isterse Kusura Bakma Biraz Abes Olacak Ama Isterse Book Olsun
Bindiğinde Anliyorsun Motor Var Altinda Güzel Iyi Kalite Başka Ne Olsun
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
26
301 De Güzel Ama Onun Temizini Bulabilirmisin Onu Bilmiyorum Yine Karar Senin Senkullanicaksin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
rx 135 nasıl özellikleri nedir

Öyle ahım şahım bi motor diil...Sadece cüssesine göre fazla atak...Ama hiçbir zaman mz e rakip falan olamaz....Lütfen mantık çerçevesinden çıkmayalım...

yamaha rx diyorum başka da birşey demiyorum ...

İyide neden....Yazmışssın birşey sebeplerini de yaz da arkadaşlar belki faydalanır....


Rx 135 sanıldığı kadar az yakan bir motor diil....Ama bana rx115 deseydiniz anlardım....Hem 135 den daha seri ve hızlı....Nispeten az da yakar....Ama mz le lütfen kıyaslamayalım...Mz 7000 devirde 150 km ile giderken rx135 11.500 devirde 140 anca gidiyor...Yakıtını siz düşünün....Birde onun durması var..Yola tutunması viraja girmesi.....Hepsini düşünerek yazalım ....:cat: :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
92 alman mz ile dünyanın yolunu qittik babamla ne benı üzdü ne baba efendiyi..inan sen bayılırsın o kadar yol qitmeye ama o bayılmadı..(gümüşhane>edirne>izmir>manisa>istanbul>gümüşhane>edirne... artık sen hesabını yap yolun ticari amaçla seyahat olduqu için nonstop diebilirim.) ben de 251 etz düşünüom buldum bıtane..ya onun yolda qidişi yeter..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT konu hortlatma cetesini kurucam sizlerle :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
rx 135 i kulklananlardan 170'e kadar sürat yaptığını duydum ama o kalıpdaki bir motosiklet 170 yaptığı an kelebek gibi havalanır gibime geliyor:p

zamanında bende mz 251 vardı fakat aldığımda satan arkadaş söylemedi motor şikeliymiş piston yataklarını genişleterek 301 yapmışlar ford taunus ile hemen hemen aynı benzini içiyordu :p

bundan sonra 2 zamanlımı aman aman bana uzak olsun gerçi mz kullanmak ayrıcalıkdır oda ayrı konu :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp_tunay abi satamazsan bana hediye edebilirsin motosikletim yok yani Hatta Küçük Emrah moduna geçip
Benim hiç motosikletim olmadı abi biliyormusun ? :pale:
Bak Emrah Ablan sana MOTOR almış
Ne ablam ors151 mi olmuş :queen: (bu geyik böle sörer gider)


askaldı bu gidişle kayıtları alımaya baslıcam seminerler filan düzenlicem MT il gruplarında konu fortlatılmasıyla ilgili :queen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
arasıra böyle nostaljiler yapalım arkadaşlar,:p iii oluyor eski topicleri canlandıralım.özellikle faydalı birsürü bilgi yığını olanları çöp olmaktan kurtarmış oluruz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arasıra böyle nostaljiler yapalım arkadaşlar,:p iii oluyor eski topicleri canlandıralım.özellikle faydalı birsürü bilgi yığını olanları çöp olmaktan kurtarmış oluruz.

Valla böyle konuya can kurban....:cat: :cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kardes ben mz de kullandım rx de kullandım .... ben mz hiç bir zaman rx se degişmem.mz başka bir dünyadır.gazı hissedersin.al bir mz dünyayı gez.....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
55
Ya hazır yeri gelmişken abimin üzerinde bir MZ var ama 8 yıl kadar önce sattı.
Alan adam üzerine almadı. Borçlarını da ödememiş. Muhtemelen çalıntı ihbarı yapacağız. Nasıl bir prosedür işliyor bu işlemlerde?
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
ben mz 251 ve 150 etz kullandım 150cc olanı bizim cross'ta oldugu için fazla hız yapmıyordu ama motorun ağırlığına göre ii di.ama 251cc orjinal kadrosunda olduğu için manyak çekiyor ii hız yapıyor ve seri 2.viteste şahlanırken yeri öptük iki kişi.1.viteste debriaj kullanmadan ön kaldırıyor.dur bakalım 301 nasıl.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst