Mutlu Son :)

Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
özer motorunu almışsın sonunda hayırlı olsun.msnde görüşelim seninle tekrar hayırlı olsun :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı uğurlu olsu.güle güle,kazasız belasız kullanman dileklerimle.ayrıca (herkesin bir gün hayallerine kavuşması) iyi dileklerine yürekten katılıyorum.ADANA'dan sevgilerimle.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Teşekkür ederim arkadaşlar.:rendeer:

Bugün sabah erkenden kalktım ve mutluluk içerisinde motosikletimin plaka işlemlerini başlatmaya gittim.(Tabii her ihtimale karşın, yeğenimin Mondial 100 KH ile :))Herşey yolunda gitti ve öğlene kadar evraklarımı tamamladım, fakat işlemler sırasında bir yazı gözüme takıldı.Motosikletin dosyası içerisinde, motosiklet bilgilerinin olduğu bir evrakta, Cinsi: MOTORLUBİSİKLET yazıyordu.Nasıl olur yaaaa :pr: :salut: Ne motorlu püskületi :pr: :p bas baya motosiklet bu, neyse sinemize çektik tabii bu olanları ne yapalım kanunun önünde boynumuz kıldan ince :p:cherry: öğleden sonra plakamı ve ruhsatımı teslim aldım.Şehir içine indim biraz turladım.Motosikletim çok ilgi çekiyor, bir çok kişi hayırlı olsuna geldi.Bol bol soru sordular, bende teker teker yanıtladım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst