Teşekkür ederim arkadaşlar.:rendeer:
Bugün sabah erkenden kalktım ve mutluluk içerisinde motosikletimin plaka işlemlerini başlatmaya gittim.(Tabii her ihtimale karşın, yeğenimin Mondial 100 KH ile

)Herşey yolunda gitti ve öğlene kadar evraklarımı tamamladım, fakat işlemler sırasında bir yazı gözüme takıldı.Motosikletin dosyası içerisinde, motosiklet bilgilerinin olduğu bir evrakta, Cinsi: MOTORLUBİSİKLET yazıyordu.Nasıl olur yaaaa

r: :salut: Ne motorlu püskületi

r:

bas baya motosiklet bu, neyse sinemize çektik tabii bu olanları ne yapalım kanunun önünde boynumuz kıldan ince

:cherry: öğleden sonra plakamı ve ruhsatımı teslim aldım.Şehir içine indim biraz turladım.Motosikletim çok ilgi çekiyor, bir çok kişi hayırlı olsuna geldi.Bol bol soru sordular, bende teker teker yanıtladım
