- Katılım
- 21 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,018
buluşma noktamız herhalde aynı yer.
nerelerde kaldınız ,motorum benim gibi paslanmaya başlamıştı.
tekrar buluşulacağı günü düşünüyor heyecanlanıyorum.
hepinizi çok çok özledik.selamlar
Omurcalı abim seni yine buralarda görmek ne güzel.Kısmetse cumartesi gecesi sıkı bir sezon açılışı yapıcaz.Afife ablama sevgiler selamlar.Görüşmek üzere:rendeer: