Bodrumlu motorcu arkadaşlar ne kadar deli motor sürüyorsunuz..Tabiki tüm lafım sizlere değil ama Tatilciler, bu motor kiralayanlarda ayrı bi manyak...Şimdiye kadar kırmızı ışıkta durak bi motosikletli görmedim !

ale:
Her ışıkta en az 1 motosiklet başka bi motora yada araca santimetreler ile geçiyor...O kadar sıcakki zaten kask takan yok.çok çok tehlikeli.. Birde o kadar çok scooter varki yolda sırf onları kontrol ederken kaza yapmamak başka bi mucize..
Bodrumlu arkadaşlar çok dikkatli olun lütfen...
-------------
Ve mutlaka dalyan a gidin çok uzak değil

yolda güzel, doğada..