gençlik tekrardan emraha geçmiş olsun diliyorum...
kaşıma gelince akşam yastık hep kan oldu(başımda ki bandı çıkarmıştım) korktum kaldım annem gil görünce daha çok korktular acile gittik pansuman yaptılar şimdi durum iiiii....(abi bana en çok koyan kaşın yarılması değil, de herkez ya dayak yedi dio yada motor kazası yaptımzanedio)
alper abi fethiye işini naptın ,resimleri bekliyoruz....