[Muğla - MT]

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Toplam 4 çadır olarak ayırtırıyorum. Bigboy erken gelecek Oflu alper ve tarikatı geç gelecek bu şekilde kayıt yaptırıyorum. Lütfen değişiklikleri acil olarak bildirin. Sayımız artarsada haberim. olsun. selamlar

abi yuh ne yaptın ya :) millet de beni tarikat başkanı falan sanacak :p::karma::
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
28
Walla aLper abi gelmeye çalışacam geçen geldiğim gezi süper di bununda aynı şekilde hatta daha ii olacağına inanıyorum onun için baya bi uğraşıyorum da ben big boy la geleceğim zaten akşam buluşuruz olmassada ben yarın atlar gelirim oraya hiç farketmez...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Arkadaşlar ben İnbükü orman kampına akşam üstü 17.00 gibi gideceğim. Ordaki yerleri hazırlatcam. Bigboy ben seni kampta bekleyeceğim. Marmariste hiç oyalanmayın direk kampa gelin. Adresi tam olarak bilmeyenler varsa lütfen bana telefon açarak öğrensin. Tel numaramı tekrar yazıyorum0.532.2512175

kardeş inş bi terslik çıkmazda gelirsin olmassa pazar günü katılırsın bize. ama inş c.tesi geceden katılırsın benim tarikate :p
ALPER İNŞALLAH KIZMAMIŞSINDIR TARİKAT DİYE YAZDIĞIM İÇİN. :salut: aslında oflu alper ve tayfası yazacaktım ama tarikat çıktı. eeeeee sitemizde bir tarikat şeyhi eksikti oda oldu tam oldu. Saygılar ve tekrar özür dilerim. İyi niyetinize sığınaraktan.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
ArkadaŞlar Kampla İlgİlİ KÖtÜ Haberİm Var Yangin Çikti Kamplari BoŞaltiyolar RÜzgarda Çik Yayilacak Gİbİ GÖzÜkÜyor.

Kesİn Bİr Bİlgİ Yok Ama Amazon Tarafida BaŞlamiŞ Şuan BÖrdÜbetteymİŞ Yangin
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
yorgun48 i arayacam şimdi ona sorarım ben ok?


arkadaşlar yokmuş bişey. çadırlar ayıtılmış.içiniz rahat olsun. akşam hepimiz inbükündeyiz. bigboy sen marmarise girince yiğitle haberleş. yiğit seni yönlendiri bu arada yorgun48 in numarayı falan al. olmassa onunla beraber gidersiniz ben lord a yani selime ulaşmaya çalışıcam en kötü ihtimalle burdan ben benim ark eşim ve lord akşam yol alırız. herkes fotoğraf makinesini şarz etmeyi unutmasın ok? çok manyak olacak buy gezi :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
abi neyapacan adamların bina yapacağı yermi kaldı marmariste? marmarisin 20 sene öncesi aklıma geliyoda ne güzel yerdi marmaris demi phinix?

bu arada varedero sen katılacakmısın bize bu akşam?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi kampımıza birşey olmamış,ben soner abiyle görüştüm kamp yeri hazır ben erkenden gider ortama başlarız....

çapkan beraber gideriz olmazsa tek motor.....

büyük bir ihtimal selim gelmio ses yok ,ulaşılamıo...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ya ben aradım selimi tel çalıyo ama cevap yok sen ona mesaj çek olmassa benim numarayı ver. ben onu akşam alır öyle gelirim. ben zaten burdan en geç çıkanım. onuda alır öyle gelirim. ,



bu arada varedero yiğiti tanıyosan ondan alabilirsin bütün ayrıntıyı. bu akşam güzel olacak bence :wiinkk:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
28
Bigboy olabilir de ben dediklerimi bugüne yetiştiremezsem öle yaparız ama halletmeye çalışacam.selimi de geçerken alsak iyi olur ewini biliyormsun bigboy.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar olmassa diyorumki bizim polenaylarda bize katılsın ne diyosunuz bu arada capkan baba sen abi işleri bitir biran önce ve bu geziyi kaçırma derim ben sana. bukadar iş ortamındfan sonra bu gezi çok iyi gelicek şahsen özellikle bana


siz şeyhinize güvenin :p
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
üzgünüm arkdaslar motorum arızalı oldugundan ben gelemem hemde işimden dolayı ama cok isterdim gelmek bws yide sattım tabanım yani işallah bidaki sefere gecen pazar mt li arkdaslarla gezmiştik ama bu hafata nasip deilmiş
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
üzgünüm arkdaslar motorum arızalı oldugundan ben gelemem hemde işimden dolayı ama cok isterdim gelmek bws yide sattım tabanım yani işallah bidaki sefere gecen pazar mt li arkdaslarla gezmiştik ama bu hafata nasip deilmiş

hmm aslında boşta motor var artçı olmak istersen bana bildir ayarlarız. alileride alalım diyorum ben ama siz bilirsiniz. marmaris gençliği c.tesi gecesi yoğun olur :p sonuçta 20 senem geçti marmariste :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst