- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
arkadaşlar, geçen haftalarda akşam yemek yediğimiz çınarı geçtikten sonra
iki güzel koy var , boncuk ve sanırım ince kum
çok güzel olduğu söyleniyor
olmadı bu hafta keşif gezisi yapabiliriz
haftaya da çadırımız uyku tulumlarımızı alıp basarız
iki güzel koy var , boncuk ve sanırım ince kum
çok güzel olduğu söyleniyor
olmadı bu hafta keşif gezisi yapabiliriz
haftaya da çadırımız uyku tulumlarımızı alıp basarız