[Muğla - MT]

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
arkadaşlar, geçen haftalarda akşam yemek yediğimiz çınarı geçtikten sonra
iki güzel koy var , boncuk ve sanırım ince kum
çok güzel olduğu söyleniyor
olmadı bu hafta keşif gezisi yapabiliriz
haftaya da çadırımız uyku tulumlarımızı alıp basarız
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
arkadaşlar, geçen haftalarda akşam yemek yediğimiz çınarı geçtikten sonra
iki güzel koy var , boncuk ve sanırım ince kum
çok güzel olduğu söyleniyor
olmadı bu hafta keşif gezisi yapabiliriz
haftaya da çadırımız uyku tulumlarımızı alıp basarız

Valla kardeş ince kumu pek tavsiye etmem kum denen bişey kalmamış çünkü sivri kayalardan başka bişey yok.

Ve bazı insanlarıda baya agresif yapıyor.

Fuzuli bir yer bence.:farao:

-100
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Valla kardeş ince kumu pek tavsiye etmem kum denen bişey kalmamış çünkü sivri kayalardan başka bişey yok.

Ve bazı insanlarıda baya agresif yapıyor.

Fuzuli bir yer bence.:farao:

-100

:cyclopsan aynen sacrosanct a katılıyorum. ince kum pek güzel bi yer deyil açıkçası ve insanları oldugundan fazla olmasını düşündürüyo. bence keşif gezisini datça tarafına yapalım. belki bazı maziler canlanırda insanlar kendilerini daha iyi hisseder :wiinkk: :pr:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Kamp lı geziye kimse sıcak bakmıyor galiba. Keşif gezisi yapalım diyorsanız uyar herkes planını söylesin ona göre bir karar verelim.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
beyler şöyle bişeyde yapabiliriz. marmaristeki aqua parka yani kaykaylı havuza da gidebiliriz. oda zevkli olur bence :) akşam 5 ten sonrada ufak bi keşif gezisi yapabiliriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
3
bnDe GÜzel türkiyenin güzel şehrindenimmmmm.... herkese selamlar................:):):):p

bnde muuladanımmmmmmmm...listeye bni eklersenis sewinirmm herkese selamlar saygılar ...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
Alper Abİ Bence Kamp Olayi İyİ Olur Aslinda DatÇa Tarafida Olabİlİr AkŞamdan Çikilir Yola(cumartesİ 19.00) Gİbİ Hemen Kamp Alnina Çadiri Kurariz Ortayada Bİr AteŞ Yakariz Sonrada Karanlikta Sirayla Korku Hİkkayelerİ Anlatiriz Ertesİ GÜnde Sabah Kahvaltisini Kamp Alaninda Yapar ÖĞleye DoĞruda Marmarİste Aqua Parka Gİdİlebİlİr Geceeyede Kalmadan Evlere DÖnerİz...

Nasil Plan....
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
süpper :) bana uyar. plan hoşuma gitti eyer diyerleride uyarsa bunu yapalım. ama c.tesi gecesi marmarisin içinde benim az bi işim olacak. hep beraber kamp alanına geçeriz ordan ben işlerimi halleder geri dönerim. aslında araba da olsa gitarlari falan taşırdık daha da süper olurdu diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ok abi bana uydu ama ben selimnin ardıçı olarak gelcektim de selimden ses yok bakalım ben arıyayım nolcak ona göre haber veririm....
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bigboy kesinlikle gel ister selimle ister senin makinayla :) ama genede gel. zevkli oluyo sizlerle biyerlere gitmek. olmassa turkishriders.org ekibiyle yine buluşuruz onlarada uyarsa tabi :)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ararlar yiğit. adam ben aricam dedi.arkadaşlar nx falconu bi çoğunuz tanıyosunuz zaten :) yiğit bu arada gördünmü dediğim yazıyı?
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hee gitti şahin baba :) olm bu c.tesi ne yapıyoz? biz geceden gelecez kamp falan yerleri bulmak lazım. cubucak yada ayın koyu gerçi ayın kopyu nasıl bilmiyorum ama güzelse orayada gidebiliriz. yada cubucak. orda hazır çadırmı ne varmış :) yada pansiyonda kalırız koydum kafaya geceden gelecem :)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
görüştüm. gidince haber vericem olmassa c.tesi geceden buluşuruz onlarla bi albatros falan yaparız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst