Can seni telefonla çok aradık ama telefonun hep kapsama alanı dışında çıktı. Bizde seni uyuyor sandık :silent: Herneyse diğer gezilerde görüşelim. Bu hafta sonu hepinizi Marmarise bekliyoruz festival var. :queen: hafta sonuna gelmeye çalışın. Selamlar.Yorgun 48 anlaşıldı,yine Muğla MT dökdürdü. Uzaktan gelen bir dostumuzun ricasını kıramadık ve Dalyan'a kısa bir gezi yaptık. Önümüzdeki gezilerde görüşmek üzere.
Selam arkadaşlar.4 gündür gezi nedeniyle offlayndım.Bi ara Ahmet Mordağ buradan benim kullanıcı adımla sizlere program değişikliğini duyurdu:queen:
Bugün Bodrum'a döndük.Çok güzel bir gezi oldu diyebilirim.2 güne çok yer sığdırdık.Gündüzleri çok yorulduk ancak akşam yemeklerinde bütün yorgunluğumuzu unuttuk.
Katılan can dostlara kendi adıma çoook teşekkürler ediyorum.Gülmekten hala çenem ağrıyo...Kulaklarınız çınlasın. Bizleri güldüren Vatanoğlu kardeşim ve Omurcalı abim:cat: :rendeer:
Arkadaşlar baktım kimsecikler yok. Biz yarın yola çıkıyoruz Marmaris de görüşmek üzre. Vatanoğlu hazırlık tamammı eller havay:thumleft:
::biggrinn ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy:
Şimdiden Hoş Geldiniz.:queen: :queen: :queen:Arkadaşlar baktım kimsecikler yok. Biz yarın yola çıkıyoruz Marmaris de görüşmek üzre. Vatanoğlu hazırlık tamammı eller havaya :queen: :queen: :queen: