- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
s.a arkadaşlar. ben muğla civarındaki motor düşkünlüğünü biliyordum ama buray daha yeni duydum. illegalrider tavsiye etti saolsun. bu arada ben marmariste yaşadım 18 sene ve marmaris için büyük planlarım var.,
bu arada gezilerinize bende katılmak isterim tabi izin günümüze denk gelirse kortayla aynı yerde çalışıyoruz![]()
hosgeldin arkadaşm .... valla sezon sonuna kadar pek katılabılecegımızı sanmıyorum ama nasip umarım katılabliriz...