[Muğla - MT]

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Yorgun 48 anlaşıldı,yine Muğla MT dökdürdü. Uzaktan gelen bir dostumuzun ricasını kıramadık ve Dalyan'a kısa bir gezi yaptık. Önümüzdeki gezilerde görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
eminim guzel gezi olmştur..

can abi nerelerdeydin sende benim gibi gece nöbetindemisin
arada sırada gorun ozletme kendini ...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Yorgun 48 anlaşıldı,yine Muğla MT dökdürdü. Uzaktan gelen bir dostumuzun ricasını kıramadık ve Dalyan'a kısa bir gezi yaptık. Önümüzdeki gezilerde görüşmek üzere.
Can seni telefonla çok aradık ama telefonun hep kapsama alanı dışında çıktı. Bizde seni uyuyor sandık :silent: Herneyse diğer gezilerde görüşelim. Bu hafta sonu hepinizi Marmarise bekliyoruz festival var. :queen: hafta sonuna gelmeye çalışın. Selamlar.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Selam arkadaşlar.4 gündür gezi nedeniyle offlayndım.Bi ara Ahmet Mordağ buradan benim kullanıcı adımla sizlere program değişikliğini duyurdu:queen:
Bugün Bodrum'a döndük.Çok güzel bir gezi oldu diyebilirim.2 güne çok yer sığdırdık.Gündüzleri çok yorulduk ancak akşam yemeklerinde bütün yorgunluğumuzu unuttuk.
Katılan can dostlara kendi adıma çoook teşekkürler ediyorum.Gülmekten hala çenem ağrıyo...Kulaklarınız çınlasın. Bizleri güldüren Vatanoğlu kardeşim ve Omurcalı abim:cat: :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
Selam arkadaşlar.4 gündür gezi nedeniyle offlayndım.Bi ara Ahmet Mordağ buradan benim kullanıcı adımla sizlere program değişikliğini duyurdu:queen:
Bugün Bodrum'a döndük.Çok güzel bir gezi oldu diyebilirim.2 güne çok yer sığdırdık.Gündüzleri çok yorulduk ancak akşam yemeklerinde bütün yorgunluğumuzu unuttuk.
Katılan can dostlara kendi adıma çoook teşekkürler ediyorum.Gülmekten hala çenem ağrıyo...Kulaklarınız çınlasın. Bizleri güldüren Vatanoğlu kardeşim ve Omurcalı abim:cat: :rendeer:

selam mt ahalisi...
inşallah bundan sonrakı gezılere ben de katılacagım ve inşallah guzel ortamlarınıza ben de girecegım artık...
illegal kardes kusura bakma gecen gun randevuna gelemedım senı cagırdım sen de gelmedın ama neyse önemlı degıl ben haftasonu il dışına cıktım geldım artık serbestım senınle de guzeeeelce gezıye cıkarız...
senı tanımak cok guzeldi inşallah daha iyi bi ortamda dahaaa guzel bi şekilde tanınmak dileğiyle kardeşşş...
Allah'a Emanet Olun...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
öncelikle arkadaşlar pazar günü size katılamadığım için özür dilerim... tek başıma gelmek istemedi canım bende denize yüzmeye gittim:queen:

arkadaşla deniz mangal zamanı geldii haberiniz olsun ve hepinizi hafta sonundaki dalaman festivaline bekliyoruz...:queen: :queen:
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
hadi bakalım arkadaşlar,cumartesi _pazar marmaris teyiz.bi ses verin yaaa.kim var kim yok
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Arkadaşlar baktım kimsecikler yok. Biz yarın yola çıkıyoruz Marmaris de görüşmek üzre. Vatanoğlu hazırlık tamammı eller havaya :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Barış Marmariste görüşebiliriz artık. Yakın çevredeki arkadaşlar sizleride aramızda görmek isteriz.:rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
::plus1:: ::hosgeldi ::tutkuy:: ::sapka:: ::coool:: ::fool:: ::cheeeeer ::shake2:: ::stretche
Arkadaşlar baktım kimsecikler yok. Biz yarın yola çıkıyoruz Marmaris de görüşmek üzre. Vatanoğlu hazırlık tamammı eller havaya :queen: :queen: :queen:
Şimdiden Hoş Geldiniz.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ya arkadaşlar, abiler ablalar ben de geldim Marmaris'e, bir haftadır patlıyorum burada sıkıntıdan. Biri sahip çıksın, şaurdayım gel desin, siz İzmir'e gelseniz böyle mi yaparlar size? :)

Şaka bir yana, uygun olan arkadaşlar varsa görüşmek isterim. Hafta sonu için kiminle irtibata geçebilirim?

Telefonum 0 555 432 58 98

Ali ben...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bizim evde arıza çıktı hidroforun motoru tekledi. DL'nin motorunu hidrofora taktım. O yüzden hafta sonu Ahmet'in Twinsport ile geleceğiz:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
mesut,abi geçenlerde bizim hidrofor bozuldu:pr: :salut: .neyapayım neyapayım diye düşünürken kalktım hidraforun parçalarından bir motorpisiklet yaptım:thumleft: ::haapppy: ::haapppy: üstünede hyosung gv 250 yazdım.:cherry: her ne kadar senin raptor un yerini tutmasada gel sen bu hafta bunla idare et ::friends: ::sefereee
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Vatanoğlu Mehmet abimizin dediğine göre Raptoru gazoz kapaklarından yapıyorlarmış. evde sürekli gazoz içip kapaklarını biriktiriyoruz. merak ettiğim;
1. kaç gazoz kapağından bir adet raptor yapılıyor.
2. ne marka gazoz içmemiz gerekir.

yalnız bize sepetli bir motor lazım. bademi sepete yerleştireceğiz.

bodrum tayfası saat 15,00 gibi yola çıkıyor. festivalde muğla mt olarak bir boy gösterisi yapalım.
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
burasıda çok sıcak kapının önüne çıkamıyoruz. Artık badem gibi dilimiz dışarıda Marmariste oluruz.:queen: :queen: :queen: Kaptanda geliyor.
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
arkadaşlar herkesin t-shırt ları ve bandanaları hazır:flower:
ilgilenenler için bu akşam hande yener konseri saat 21.00 de::haapppy:
konaklamalı gelmek isteyenler için kişi başı 15 ytl ye oda var.
cumartesi-pazar ayrıntılı programı buakşam saatlerinde yazılacak.
haydi muğla mt toparlaşın bakalım::biggrinn ::cheeeeer
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
marmaris programı

arkadaşlar etkinlik nedir tam yazarsanız katılmaya çalışıcaz katılamazsakta iyi eğlenceler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst