[Muğla - MT]

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ok abi ben bi telefonunu bulayım sizi bilgilendiririm:)

arkadaşlar otelin numarasını buldum adı sevi otel numarası 622 06 23
bikişi günlük konaklama kahvaltı dahil= 20 ytl ymiş
oteli internette bulabilirsiniz
yeri : çalışda özelikleri sitesinde var
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
selam muğla mt...
bigboy sen bana otelın pansıyonun adını ver ben bulmaya calısayım biraz tecrubem var ınternetten bulmaya... yardımcı olurum...

vatanoğlu abem... geçen gun yazmıstım ama cvp gelmedı...
abı t-shırtler arasında benımkı de var mıydı? ne zaman elımızde olur?
saygılar abim...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
saol kuzen ben buldum zaten herkesin öğrenmek istedikleri bilgilerini de yazdım

yorgun abi pazar günü bi gez varmı çünkü cumartesi çalısıom pazara kaldım bilgilendirirseniz sevinirim
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Dokunmayayım demiştim ama konudan çok rahatsız olan arkadaşlarımız olmuş.. demekki bir el atmalık olmuş bu konu başlığıda ...

bu başlık üyelerin birbirini tanıması gezi planları yapılması gezilerin değerlendirilmesi içindir .. karşılıklı konuşma ihtiyacınız varsa bunu msn veya başka bir chat proğramı ile yapmanız mümkündür bu tip mesajlar tek tek tarafımdan silinecektir..

Üyeler kurallara uymamakta ısrar ederlerse forumdan uzaklaştırılırlar..Kurulan dostlukları bu şekilde bozmaya hiç bir üyenin hakkı yoktur..


sahinbirinci nikli üyenin üyelik iptal isteği gereksiz bulunmuş ve kabul edilmemiştir..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
bigboy senin t-shırtlerden haberın var mı gelecek mıymıs t-shırtler bı de ben lıstede var mıyım???

BBRR bence bu yapılan acaip bir şey.
burada olay dışında, muğla mt'deki arkadaşlarla tanışıp kaynaşmaya çalışmak ya da onlardan bılgı istemek yasak mı? goruyorsunuz ki mükemmel şekilde işlenmiş bu olaydan sonra kimseler yazmaz oldu. peki arkadaşlar kimsenin söyleyeceği söz yok mu?
yapımda ve yayında emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum muhteşem bir yapıt ortaya çıktı...
bu yazdığım forumdan uzaklaştırılmama sebep ise bunu da göze alıyorum...
bu konular hakkında bir açıklama yapılması gerekmektedir...
MUĞLA MT'ye saygılarımla...
kusurum varsa affedilmesin cezam da varsa hemen katledilsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
6 Mayıs Pazar gezimiz

Arkadaşlar cumartesi akşam yemeğinden sonra geri dönmek hepimiz için yorucu ve tehlikeli. Tahminim odurki biz dahil tüm geziye katılanlar Fethiyede konaklayacaktır.
Pazar programı ise kısaca;
saat 11.00 da Mehmet abimizin evi önünde buluşma
kaunos harabeleri gezisi,
köyceğiz kaplıcaları (mayoları alın)
Köyceğizde akşamüstü çay/kahve molası
tahminen 18.00 da evlere hareket.

Arkadaşlar biraz evvel Fethiye Sevi otel ile görüştüm. kesin sayı isterler, belki bir ilave indirim yapabilecekler. Cumartesi günü Fethiye gezimize katılacaklar bir ses verirse sevinirim.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
aSi_ç0cuq

Anlatmak istediğimi çok açık anlattığım kanaitindeyim ..buraya kayıt yaptırırken okuduğunuz ve ben tüm bunları kabul ediyorum dediğiniz bir kural dizisi vardı ..o kurallarda yazan haricinde hiç bir ekstra istemiyoruz sizlerden zaten ahmet-meloş arkadaşımız kuralları yazmış ..

forumumuzda .. günaydın ..nasılsınız millet ... gibi konuşmaların yapıldığı konu dışı bölümünde geyik kafe başlığı mevcut..

insanların gruplaşarak topluluk oluşturdukları her ortamda tarih boyunca uyulması gereken kurallar olmuştur vede olacaktır.

katledin, asın , kesin, gibi yersiz ve gereksiz ortamı gerici cümleler kullanmamaya özen gösterirsek 4-5 ay gibi uzun sürelerde tesis edilmiş dostlukları 2 kelime ile bitirmemiş oluruz..zaten kurallar açıktır gereken yapılır...

kaldıki herkes buluşacak diye bir şart yok .... grup büyüdü bazıları doğal olarak bu gruptan kafasına uyanlarla görüşecektir..

Amaç bölünmeden bir arada kurallara uyarak toplanabilmektir....yoksa kimse bir diğerine muhtaç değildir.. burda birbirimizden beklediğimiz güler yüz, sıcak bir merhaba dışında bişey değildir..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Arkadaşlar cumartesi akşam yemeğinden sonra geri dönmek hepimiz için yorucu ve tehlikeli. Tahminim odurki biz dahil tüm geziye katılanlar Fethiyede konaklayacaktır.
Pazar programı ise kısaca;
saat 11.00 da Mehmet abimizin evi önünde buluşma
kaunos harabeleri gezisi,
köyceğiz kaplıcaları (mayoları alın)
Köyceğizde akşamüstü çay/kahve molası
tahminen 18.00 da evlere hareket.
Ahmet ağbi Fethiyede Sevi motel 20 ytl kahvaltı dahil kişi başı fiyat verdi. Arkadaşlar tam olarak bidirselerde toplu olarak konaklama yapsak eğlenceye kaldığımız yerden devam etsek:queen: Motelin internette sayfası var. Bir bakın ondan sonra haberleşelim otelin numarası 0252.6220623 organizasyon başı olarak sen bu konuya bie el atıver. :queen: Selamlar.:bounce:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Maalesef cumartesi gündüz pazar gece çalışıyorum.Pazar gezisine "erken ayrılmak zorunda kalarak" katılabiliriz. Cumartesi planı çok iyi. Katılamadığım için üzülüyorum.Pazara görüşmek üzere.

(Önemli not:Balık pazarında önce fiyat sorup pazarlık yapın, aksi halde zor durumda kalabilirsiniz.Bir kez balık pazarına gittim 6 yıldır uzak duruyorum)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ahmet ve yorgun abicim ben bu hafta sonu geziye katılmak istiyorum yalnız cumartesi çalısıorum pazar gunu ben yanınızda olurum yalnız nereye gelcem bana yol gösterirmisiniz yada ne yapım??????





otel içn önemli değil...

can abi, ozaman beraber gitsekya...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Muğla Mt Nereye Koşuyor...........?

Evet sevgili arkadaşlar. Konu başlığı belli artık kendi sınırlarımız bize yetmez oldu. Muğla bölgesi dahilinde heryere en az 1 veya 2 sefer gidilmiş durumda. Şimdi artık sınırlarımızı aşsakta yeni ufuklara açılsak diyorum. Şimdiden merak ediyorum. Türkiyenin güneybatı ucundayız. Doğuyamı gaz bassak yoksa kuzeye doğrumu yönlensek alternatiflerinizi bekliyorum. Herkese Selamlar.:bounce:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
ahmet ve yorgun abicim ben bu hafta sonu geziye katılmak istiyorum yalnız cumartesi çalısıorum pazar gunu ben yanınızda olurum yalnız nereye gelcem bana yol gösterirmisiniz yada ne yapım??????





otel içn önemli değil...

can abi, ozaman beraber gitsekya...
Sevgili kardeşim bigboy. Banro (CAN ) ile irtibata geçerek pazar günü beraber yola çıkarsan görüşürüz. :bounce:
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Arkadaşlar;
21/22 Nisan Bodrum gezimiz bugün çıkan "Bodrum Yarımada" gazetesinde haber olmuştur. İsteyenler gazetenin www.yarimada.net adlı web sayfasından görebilirler.

bigboy48, pazar sabahı toparlar ana kavşağa gelince beni, mes veya vatanoğlunu cepten ara gelip seni alırız. eğer can la gelirsen zaten evi biliyor.

Banro uyarın için teşekkürler. kazıklanmamaya çalışacağız. Olmazsa bulaşıkları yıkarız.
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
arkadaşlar,birkaç günlük ayrılıktan sonra tekrar merhaba.
öncelikle geçen tatsız yazışmaların hemen unutulmasını diliyorum.
onur kardeşim teşekkür ederim sağolasın.
asi çocuk senin t-shırt birdahaki sefere kaldı çünkü bedenini çok geç yazdın.
ahmet abi cumartesi akşam fethiye de bizde varız.
soner kardeşim hadi o zaman kuzeye gidelim

kuzey dediğim İZMİR.13 mayıs cumhuriyet mitingi.ne dersiniz millet.bizim bayrak sallayacak elimiz kolumuz yokmu?komşu mt grupları
ile haberleşsek birlikte 10 ncu yıl marşını söylesek ne dersiniz
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Arkadaşlar;
21/22 Nisan Bodrum gezimiz bugün çıkan "Bodrum Yarımada" gazetesinde haber olmuştur. İsteyenler gazetenin www.yarimada.net adlı web sayfasından görebilirler.

bigboy48, pazar sabahı toparlar ana kavşağa gelince beni, mes veya vatanoğlunu cepten ara gelip seni alırız. eğer can la gelirsen zaten evi biliyor.

Banro uyarın için teşekkürler. kazıklanmamaya çalışacağız. Olmazsa bulaşıkları yıkarız.

yarımada gazetesindeki haberimizi okudum.Muğla mt ile ilgili medya çalışmalarınız takdire şayan.Çok teşekkürler Ahmet-Meloş ikilisine kuvvetli bir alkış:cat: :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Vatanoğlu İzmir fikri iyi olmasına iyide, maalesef çalışıyorum.Ben katılamayacağım Bütün Ege il grupları toplanıp ,yüzlerce motorla gövde gösterisi yapsa müthiş olurdu.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
s.a arkadaşlar. ben muğla civarındaki motor düşkünlüğünü biliyordum ama buray daha yeni duydum. illegalrider tavsiye etti saolsun. bu arada ben marmariste yaşadım 18 sene ve marmaris için büyük planlarım var.,

bu arada gezilerinize bende katılmak isterim tabi izin günümüze denk gelirse kortayla aynı yerde çalışıyoruz :D
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ahmet abi ben akşam can abiyle irtibata geçerim ona göre bakarız....

yorgun abi bence yönümüzü önce küçük mesafelere sonra büyük yerlere yol açalım örneğin:antalya,izmir,aydın gibi sonrada:ver elini adana,urfa,trabzon,ağrı ....
abi çok mu uçtum :queen: ama abi olmuyacak iş değil yolharıtasını elimize alcaz gideceğimiz yerleri belirliycez sonra türkiye grup görsün ..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst