Müdürüm bana"Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi!

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben çoğu zaman böyle muhabbetler açanlara, evet motosiklet çok tehlikeli, çok dikkat gerektiriyor. bu yüzden herkes kullanmamalı diyorum :)... kapasite meselesi sonuçta :D

Aynen, kim sorsa, akıl işi değil diyorum ilk olarak. Sonra adamın tepkisi ve muhabbetin gelişimine göre değişiyor durum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benim müdür de diyorki bi gün şuna bezini koyayım beni denize götür çok güzelmiş melet:cherry: hem benim müdür devlet memuru gerisini siz düşünün
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Herşeye rağmen motosiklet kullanımı hayatımıza giriyor ve daha çok da yaygınlaşacaktır. Her meslekten insanlar kullanıyor artık. İmam (Üstelik racing kullanıyor), polis, asker, öğretmen, doktor, mühendis ve daha bir çok meslek mensubu motosiklet kullanıyor. Bazı sorunlar yaşanabiliyor. Motosiklet kullandığı için tepki alan ve hatta şikayet edilen imam, ve devlet okulunda müdür yardımcılığı yapan bir öğretmen oldu. Bunları haber olarak okuduk. Bence bütün bunlar da zamanla değişecektir. Zamanla motosiklet kullanıcılarının profili de değişecektir. Motosiklet kullananların sanattan müzikten spordan anlayan, kültürel birikimleri olan insanlar olabileceğini toplum görecektir.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
sen gene iyiymişsin...
Benim baş mühendis işe motorla gelmemi yasakladı.
Her fırsatta da sat o motoru... hala satmadın mı?
Kurtul artık şu motor sevdasından,
büyü biraz..!
gibi cümleler ediyor.
Bir gün pis dalacam ama.. du bakalım...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
İnsan bilmediği şeyden korkuyor bence.Anlatıncada şuraya gittim bu resmi şurada çektim filan iyice kıskanıyorlar.
Servis kullandığım zaman 19,30 da evde olan ben motor ile 6,20-6,30 arası evde olabiliyorum.Buda demek oluyor ki onlar servislerde kokarken ben çoktan uçmuş oluyorum.Bence kıskanıyorlar genel olarak buda etkiliyor.

sen gene iyiymişsin...
Benim baş mühendis işe motorla gelmemi yasakladı.
Her fırsatta da sat o motoru... hala satmadın mı?
Kurtul artık şu motor sevdasından,
büyü biraz..!
gibi cümleler ediyor.
Bir gün pis dalacam ama.. du bakalım...
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
müdürün neden müdür olduğunu şimdi anlıyorum..bi hikayesi vardı anlatırlardı..bilen bilmeyene anlatsın özelden:queen:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
İnsan bilmediği şeyden korkuyor bence.Anlatıncada şuraya gittim bu resmi şurada çektim filan iyice kıskanıyorlar.
Servis kullandığım zaman 19,30 da evde olan ben motor ile 6,20-6,30 arası evde olabiliyorum.Buda demek oluyor ki onlar servislerde kokarken ben çoktan uçmuş oluyorum.Bence kıskanıyorlar genel olarak buda etkiliyor.

Motosiklet kullanamayan, yada hiç bir zaman kullanamayacağını düşünen kişiler kıskançlık duyuyor olabilir. Bütün tehlikelerine rağmen zevkli bir sürüşü olduğunu onlarda anlayabiliyorlar. Üstelik onlar trafikte sürüm sürüm sürünürken biz sıyrılıp gidiyoruz. Sürücüsü yolcusu ve bilimum eşrafı bizi kıskanıyor galiba. Kıskananlar çatlamasın. Onlarda alsın ve kullansın...

Not : Ben müdürlerimden tepki almadım bugüne kadar. Hatta bana özendiklerini söyledikleri oldu.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Müdürüm bana"Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi!

Herkese merhaba.Yaklaşık 7 yıldır bankacıyım.Şu an çalışmakta olduğum bölümdeki müdürüm dün "Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi.Motora bakış açısı iyiye gideceğine daha da kötüye gidiyor galiba.Bende gülerek dedim ki, "Müdürüm bölümden biri araba kazası yaparsa ne dersiniz ona?"

Keşke bir araya gelip bir şeyler yapabilsek işe yarayacak.O kadar motor satan firma var o kadar dernekti klüptü organizasyonlar var.Hatta federasyon bile var hiç biri birşey yapmıyor.Anca siteye reklam veriyorlar.Halbuki motor kullanıcısı sayısı artsa daha çok para kazanırlar, ama yok elini kimse taşın altına koymak istemiyor.Genel sıkıntılarımız için birşey mi yapsak.

Birşey yapmalı Ama ne...


Mudurun sat demis sende satmissin :cherry: Nerden mi biliyorum?

iste burdan...


TAYFUNBORA
TAYFUNBORA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 04-04-11
Şehir: YAKACIK-KARTAL-İSTANBUL
Motosikleti: Sattı.Yeni bakıyor ;)
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Herkese merhaba.Yaklaþýk 7 yýldýr bankacýyým.Þu an çalýþmakta olduðum bölümdeki müdürüm dün "Motor neymiþ sat ,düþüp bir yerini kýracaksýn" dedi.Motora bakýþ açýsý iyiye gideceðine daha da kötüye gidiyor galiba.Bende gülerek dedim ki, "Müdürüm bölümden biri araba kazasý yaparsa ne dersiniz ona?"

Keþke bir araya gelip bir þeyler yapabilsek iþe yarayacak.O kadar motor satan firma var o kadar dernekti klüptü organizasyonlar var.Hatta federasyon bile var hiç biri birþey yapmýyor.Anca siteye reklam veriyorlar.Halbuki motor kullanýcýsý sayýsý artsa daha çok para kazanýrlar, ama yok elini kimse taþýn altýna koymak istemiyor.Genel sýkýntýlarýmýz için birþey mi yapsak.

Birþey yapmalý:silent: Ama ne...


bence sen mudurunu artci yap :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
bence sen mudurunu artci yap :)

benim sabah akşam motosiklet üzerinden inmediğimi gören şirket geneli önümüzdeki sezona motosikletle girmeye karar verdi.

patrona uygun bi supermoto, ustaya da gt250 alıcaz inş. it uzmanımıza da gt250 yada muadili bişey bakıcaz.

:D resmen şirket ikiye bölündü bizde de, 4 tekerden şaşmıcan diyenler ve 2 teker candır diyenler :|
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
benim sabah akþam motosiklet üzerinden inmediðimi gören þirket geneli önümüzdeki sezona motosikletle girmeye karar verdi.

patrona uygun bi supermoto, ustaya da gt250 alýcaz inþ. it uzmanýmýza da gt250 yada muadili biþey bakýcaz.

:D resmen þirket ikiye bölündü bizde de, 4 tekerden þaþmýcan diyenler ve 2 teker candýr diyenler :|


tabi yavv kardesim olay budur iste :))) bir gun gelecek herkez motosiklete binecek boyle gidrse .

birde motosilleti gorup iyyyyyy diyenler var :) motosiklet onlara ne yapmis bilmiyorum:)

Sanki 30 sene motor surmuste kaka bir seymis havasini yansitmiyorlarmi kendimi o an vebali olmus toplum tarafindan dislanan biri gibi hissediyorum:)


Yok aga yok kendileri macasi yiyip binemiyor sotada camur at izi kalsin taktigi :)))))

Motur hayattir simdiye kadar binmeyen icin buyuk kayip.

---------- Post added at 07:02 ---------- Previous post was at 06:54 ----------

evet benzer durumlarda sorduðum sorular zinciri :

nasýl düþtün?

kafanda kask varmýydý?

eldiven? dizlik ?

nasýl bir motorla düþtün?

ne kadar zamandýr kullanýyordun?

böle kalýrlar... çünkü çoðu zaman böyle muhabbete girenlerin verebileceði cevaplar = kask eldiven dizlik hiç biþey yok. motorun ne olduðunu bile bilmez, nasýl düþtün dersen de, yerler kaygandý düþer. karþýsýna birþey çýkar düþer. duramaz düþer. ne kadar zamandýr kullandýðý ise daha komik, komþudan almýþtýr motoru...

böyle salakça kullanacaksan kullanma zaten diyip konuyu kapatacaksýn :D...




ben çoðu zaman böyle muhabbetler açanlara, evet motosiklet çok tehlikeli, çok dikkat gerektiriyor. bu yüzden herkes kullanmamalý diyorum :)... kapasite meselesi sonuçta :D


bu cevap guzeldi boyle cevaplamak lazim :))))
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bana ferrari aldınızda ben mi binmedim müdürüm? Siz bana ferrari alana kadar böyle :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
benim müdür de diyorki bi gün şuna bezini koyayım beni denize götür çok güzelmiş melet:cherry: hem benim müdür devlet memuru gerisini siz düşünün

ne yani şekerim devlet memuru diye motüre binemezmi :cherry::queen: biz nicelerini gördük motür kullanan devlet memuru ne kine :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şu topluma motosiklet denen makinayı bir türlü kabul ettiremedik gitti.Tabi bunda bizim apaçi motorcularında payı büyük. Zaten bir önyargı vardı bunlara birde kural tanımayan,toplumu rahatsız eden sürücüler eklenince günümüzdeki durum ortaya çıkıyor.Aslında biz kendimizi biraz düzeltebilsek birçok sorunuda çözecegiz ama nerde.....
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu sene 3 tane sattım.Bana layık bulduğum zaman alıyorum 4.yü:bounce:
Müdür ile alakası yok yani:p

Mudurun sat demis sende satmissin :cherry: Nerden mi biliyorum?

iste burdan...


TAYFUNBORA
TAYFUNBORA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 04-04-11
Şehir: YAKACIK-KARTAL-İSTANBUL
Motosikleti: Sattı.Yeni bakıyor ;)


---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:41 ----------

Bence bu bilinci yine biz oluştururuz.Bir isim altında motorcular toplaşsa.Mesela ismi" Demir Atlı Melekler DAM" olsa.Kendi içinde bir sistem kursa öncelikle üyelerine motor sürüşü doğa sporları gezi günceleri gibi bilgi ve aktiviteler verse.Bir marka değeri oluştursa ardından sosyal sorumluluk projelerinde yer alsa darülaceze'ye 100 motorcu gitse çiçek verse el öpse,yetim cocuklara 200 motorcu gitse kitap oyuncak verse.500 motorcu gitse çöp toplasa.100,000 motorcu toplansa Anıtkabir'e çelenk koysa.Medya'nın dikkatini çekse.İnternette videolar yayınlansa.Geziler paylaşılsa.Bunlar yapılarken hep aynı tişort aynı flama olsa herkesin üstünde.Motor ve motor ürünleri firmalarına karşı güç elde edilse.Reklam ve sponsorluklar alınsa.Facebook ,twitter vs gibi sosyal iletişim ağları etkin kullanılsa.O zaman bu araba beni sıkıştırdı.Motor düşmanı toplum.Motor denen aleti algılayamayan devlet baba.Kasksız tecrübesiz yada motoru bilmem kaç cc ve beygirden ibaret sanan apaçhi tayfasına karşı belki bir şeyler değişmiş olur.Ama şu an yaptığımız tek şey motora kimse değer vermiyor demek.Beni bugün sıkıştırdılar demek.Bana bugün kaka motorcu dediler demek.Ben 300 yaptım sen kaç yapıyorsun demek.Bu yaz karadeniz turu yapıcam demek.Haftasonu haydi geziye demek. Bunlar dışında birşey yapmadığı sürece motor sürücüleri şikayet edilen hiçbirşey malesef düzelmez.

Bütün sorunlar birden elbette çözülmez.Ama sen yakmazsan bir mum ben yakmazsam bir mum nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa:)
Sadece motordan alınan ÖTV'nin kalkması bile yeter ve değer herşeye dimi ama:p

Şu topluma motosiklet denen makinayı bir türlü kabul ettiremedik gitti.Tabi bunda bizim apaçi motorcularında payı büyük. Zaten bir önyargı vardı bunlara birde kural tanımayan,toplumu rahatsız eden sürücüler eklenince günümüzdeki durum ortaya çıkıyor.Aslında biz kendimizi biraz düzeltebilsek birçok sorunuda çözecegiz ama nerde.....


---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

Müdürü değilde geçen tanıştığım bir Binbaşını önce artçı sonra'da motorcu yaptım:)

bence sen mudurunu artci yap :)


---------- Post added at 12:24 ---------- Previous post was at 12:02 ----------

Müdür işe gelmedi bugün hasta oldu.Burada yorum yazanların sayesinde kulak çınlamasından hasta oldu her halde:)
bana ferrari aldınızda ben mi binmedim müdürüm? Siz bana ferrari alana kadar böyle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst