Müdürüm bana"Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi!

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bindircen motosikleti vurucan kırbacı vurucan kırbacı o zaman anlıcak bide mümkünse sağnak yağmur ve gök gürültüsü eşliğinde olcak o zaman dadından yenmezz :bestmt:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bu sene 3 tane sattım.Bana layık bulduğum zaman alıyorum 4.yü:bounce:
Müdür ile alakası yok yani:p



---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:41 ----------

Bence bu bilinci yine biz oluştururuz.Bir isim altında motorcular toplaşsa.Mesela ismi" Demir Atlı Melekler DAM" olsa.Kendi içinde bir sistem kursa öncelikle üyelerine motor sürüşü doğa sporları gezi günceleri gibi bilgi ve aktiviteler verse.Bir marka değeri oluştursa ardından sosyal sorumluluk projelerinde yer alsa darülaceze'ye 100 motorcu gitse çiçek verse el öpse,yetim cocuklara 200 motorcu gitse kitap oyuncak verse.500 motorcu gitse çöp toplasa.100,000 motorcu toplansa Anıtkabir'e çelenk koysa.Medya'nın dikkatini çekse.İnternette videolar yayınlansa.Geziler paylaşılsa.Bunlar yapılarken hep aynı tişort aynı flama olsa herkesin üstünde.Motor ve motor ürünleri firmalarına karşı güç elde edilse.Reklam ve sponsorluklar alınsa.Facebook ,twitter vs gibi sosyal iletişim ağları etkin kullanılsa.O zaman bu araba beni sıkıştırdı.Motor düşmanı toplum.Motor denen aleti algılayamayan devlet baba.Kasksız tecrübesiz yada motoru bilmem kaç cc ve beygirden ibaret sanan apaçhi tayfasına karşı belki bir şeyler değişmiş olur.Ama şu an yaptığımız tek şey motora kimse değer vermiyor demek.Beni bugün sıkıştırdılar demek.Bana bugün kaka motorcu dediler demek.Ben 300 yaptım sen kaç yapıyorsun demek.Bu yaz karadeniz turu yapıcam demek.Haftasonu haydi geziye demek. Bunlar dışında birşey yapmadığı sürece motor sürücüleri şikayet edilen hiçbirşey malesef düzelmez.

Bütün sorunlar birden elbette çözülmez.Ama sen yakmazsan bir mum ben yakmazsam bir mum nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa:)
Sadece motordan alınan ÖTV'nin kalkması bile yeter ve değer herşeye dimi ama:p



---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

Müdürü değilde geçen tanıştığım bir Binbaşını önce artçı sonra'da motorcu yaptım:)



---------- Post added at 12:24 ---------- Previous post was at 12:02 ----------

Müdür işe gelmedi bugün hasta oldu.Burada yorum yazanların sayesinde kulak çınlamasından hasta oldu her halde:)





Bence bu bilinci yine biz oluştururuz.Bir isim altında motorcular toplaşsa.Mesela ismi" Demir Atlı Melekler DAM" olsa.Kendi içinde bir sistem kursa öncelikle üyelerine motor sürüşü doğa sporları gezi günceleri gibi bilgi ve aktiviteler verse.Bir marka değeri oluştursa ardından sosyal sorumluluk projelerinde yer alsa darülaceze'ye 100 motorcu gitse çiçek verse el öpse,yetim cocuklara 200 motorcu gitse kitap oyuncak verse.500 motorcu gitse çöp toplasa.100,000 motorcu toplansa Anıtkabir'e çelenk koysa.Medya'nın dikkatini çekse.İnternette videolar yayınlansa.Geziler paylaşılsa.Bunlar yapılarken hep aynı tişort aynı flama olsa herkesin üstünde.Motor ve motor ürünleri firmalarına karşı güç elde edilse.Reklam ve sponsorluklar alınsa.Facebook ,twitter vs gibi sosyal iletişim ağları etkin kullanılsa.O zaman bu araba beni sıkıştırdı.Motor düşmanı toplum.Motor denen aleti algılayamayan devlet baba.Kasksız tecrübesiz yada motoru bilmem kaç cc ve beygirden ibaret sanan apaçhi tayfasına karşı belki bir şeyler değişmiş olur.Ama şu an yaptığımız tek şey motora kimse değer vermiyor demek.Beni bugün sıkıştırdılar demek.Bana bugün kaka motorcu dediler demek.Ben 300 yaptım sen kaç yapıyorsun demek.Bu yaz karadeniz turu yapıcam demek.Haftasonu haydi geziye demek. Bunlar dışında birşey yapmadığı sürece motor sürücüleri şikayet edilen hiçbirşey malesef düzelmez.



bu anlatmaya çalıştığın ortam sanki tam olarak bana mt yi anımsatıyor gibi :cherry: eline koluna sağlık ağzından bal damlıyor bal....:cherry::rendeer::cat:

---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

sen gene iyiymişsin...
Benim baş mühendis işe motorla gelmemi yasakladı.
Her fırsatta da sat o motoru... hala satmadın mı?
Kurtul artık şu motor sevdasından,
büyü biraz..!
gibi cümleler ediyor.
Bir gün pis dalacam ama.. du bakalım...

abi hiç dalmaya başına iş almaya gerek yok :) zıpkın gibi koçlarımız , abilerimiz var mt de , sen yapamıyorsan allah rızası için bir racıng makinanın arkasına bindir , bunu yapacak gönüllü çok olacaktır ancak benim düldül 110 geçmez , şöyle otobana çıkartıp o arkadaşı allah ne verdiyse güzel bi yellemek lazım emin ol dayak yemişten beter olacaktır :cherry::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst