evet benzer durumlarda sorduðum sorular zinciri :
nasýl düþtün?
kafanda kask varmýydý?
eldiven? dizlik ?
nasýl bir motorla düþtün?
ne kadar zamandýr kullanýyordun?
böle kalýrlar... çünkü çoðu zaman böyle muhabbete girenlerin verebileceði cevaplar = kask eldiven dizlik hiç biþey yok. motorun ne olduðunu bile bilmez, nasýl düþtün dersen de, yerler kaygandý düþer. karþýsýna birþey çýkar düþer. duramaz düþer. ne kadar zamandýr kullandýðý ise daha komik, komþudan almýþtýr motoru...
böyle salakça kullanacaksan kullanma zaten diyip konuyu kapatacaksýn

...
ben çoðu zaman böyle muhabbetler açanlara, evet motosiklet çok tehlikeli, çok dikkat gerektiriyor. bu yüzden herkes kullanmamalý diyorum

... kapasite meselesi sonuçta