- Katılım
- 29 Kas 2009
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
bu sabah tüv den randevu alıp denilen saatte hazır bulundum 1,5 saat kadar bekletildikten sonra muayeneye başladı görevli arkadaş farları,sinyalleri,park lambalarını ,lastiklerin diş derinliğini frenleri bana kontrol ettirip muayeneyi kusursuz onayladı buda beni fazlası ile memnun etti,orada bulunan bi iki kişi motoru çok beğendiler incelediler,kazasız belasız kullan dediler teşekkür ettim yola çıktım motorda garip bişeyler olmaya başladı1.2. viteslerde düşük devirlerde kesiklik yapmaya başladı,istasyona girmeden 500 mt önce benzin almıştım opetten aynı şeyi daha evvelde yapmıştı yine opetten almıştım adamların benzinine ....k atmıyorum ama niye opetten alınca yapıyor bilgiler için şimdiden teşekkürler.