muayeneden kusursuz geçtim,ama çıkışta motorum tekledi

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
bu sabah tüv den randevu alıp denilen saatte hazır bulundum 1,5 saat kadar bekletildikten sonra muayeneye başladı görevli arkadaş farları,sinyalleri,park lambalarını ,lastiklerin diş derinliğini frenleri bana kontrol ettirip muayeneyi kusursuz onayladı buda beni fazlası ile memnun etti,orada bulunan bi iki kişi motoru çok beğendiler incelediler,kazasız belasız kullan dediler teşekkür ettim yola çıktım motorda garip bişeyler olmaya başladı1.2. viteslerde düşük devirlerde kesiklik yapmaya başladı,istasyona girmeden 500 mt önce benzin almıştım opetten aynı şeyi daha evvelde yapmıştı yine opetten almıştım adamların benzinine ....k atmıyorum ama niye opetten alınca yapıyor bilgiler için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
oradaki iki kişinin nazarı bu!!!

beğenenlere maşallah demelerini söyle..ayrıca bi daha da opetten benzin alma....:queen:

nasıl teşhis ama???:cat:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
oradaki iki kişinin nazarı bu!!!

beğenenlere maşallah demelerini söyle..ayrıca bi daha da opetten benzin alma....:queen:

nasıl teşhis ama???:cat:
inan abi bende senin gibi düşündüm nazar ve opet' ten bi daha almayacam benzini hatta lpg bağlatacam:flower:
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
hocam muayneye motoru ne zamandan ne zamana götürüyoruz ?

ben alalı 1 ay oldu motoruda muayneye falan götürmedim.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bu sabah tüv den randevu alıp denilen saatte hazır bulundum 1,5 saat kadar bekletildikten sonra muayeneye başladı görevli arkadaş farları,sinyalleri,park lambalarını ,lastiklerin diş derinliğini frenleri bana kontrol ettirip muayeneyi kusursuz onayladı buda beni fazlası ile memnun etti,orada bulunan bi iki kişi motoru çok beğendiler incelediler,kazasız belasız kullan dediler teşekkür ettim yola çıktım motorda garip bişeyler olmaya başladı1.2. viteslerde düşük devirlerde kesiklik yapmaya başladı,istasyona girmeden 500 mt önce benzin almıştım opetten aynı şeyi daha evvelde yapmıştı yine opetten almıştım adamların benzinine ....k atmıyorum ama niye opetten alınca yapıyor bilgiler için şimdiden teşekkürler.

abi shellden baskası yalan bende bızım burda petrol ofisi var bazen shell e gıtmeye erınıyorum oysa shellde yakında gıdıp ofısden alıyordum ama her defasnda ayrı pısman oldum . onun ıcın shellden baskası yalan dıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Opet'le alakalı değil de benzin aldığın istasyonla alakalı bir sıkıntı olabilir. Ben eski motoruma, şimdiki motoruma araba hep opet'ten alıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Hangi şirket olursa olsun benzin aldığınız istasyonun işlek bir istasyon olmasına dikkat edin. Uzun süre yakıt tankında az benzin kalmış bir istasyonda hem tankın içinde pislik oluşabilir hem de benzin buharlaşıp küçük bir kısmı da olsa suya dönüşebilir.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Motorumu muayneye soktum bundan 2-3 ay evvel, girmeden takır takır çalışan motosiklet çıkışta durduğu yerde istop ediyordu. Biraz kurcaladıktan sonra rölanti ayarının düşürülmüş olduğunu farkettim, düzelttiğimde gidişat da düzelmişti. Benzer bir sorun olabilir, kontrol edin derim. Benzinin de etkisi büyük tabi.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
valla bende shell'den memnun değilim adamların benzini hem pahalı hemde dandik tabiki buradaki bayisi için konuşuyorum arkadaşlarında dediği gibi bir bayi yüzünden koca şirkete çamur atmak olmaz
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bu sabah tüv den randevu alıp denilen saatte hazır bulundum 1,5 saat kadar bekletildikten sonra muayeneye başladı görevli arkadaş farları,sinyalleri,park lambalarını ,lastiklerin diş derinliğini frenleri bana kontrol ettirip muayeneyi kusursuz onayladı buda beni fazlası ile memnun etti,orada bulunan bi iki kişi motoru çok beğendiler incelediler,kazasız belasız kullan dediler teşekkür ettim yola çıktım motorda garip bişeyler olmaya başladı1.2. viteslerde düşük devirlerde kesiklik yapmaya başladı,istasyona girmeden 500 mt önce benzin almıştım opetten aynı şeyi daha evvelde yapmıştı yine opetten almıştım adamların benzinine ....k atmıyorum ama niye opetten alınca yapıyor bilgiler için şimdiden teşekkürler.



bana benzin aldığın istasyon adı , saati ve gününü plakannda dahil gönderirmisin rica etsem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst