MT'nin sosyal gücü...

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Haziran ayı başında gerçekleştirdiğim İzmir-Muğla-Antalya-Anamur-Silifke-Mersin-Adana-Konya-Afyon-İzmir gezimi burada okumuştunuz.

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/46445-akdeniz-ve-toroslar-gezim.html

Bu gezi sırasında Anamur'dan sonra yol yapım çalışması olduğunu öğrendiğim için yönümü Kuzey'e çevirmiş ve Toros'ların içinden geçerek Silifke'ye inmeyi planlamıştım. Yol üzerindeki Gülnar ilçesi yakınlarında ormanların içinden kıvrıla kıvrıla seyreden yolda giderken birden karşıma eski püskü Rus malı bir motosiklet çıktı. Motorun sahibi olduğu anlaşılan 15-16 yaşlarında bir oğlan gölgede dinleniyordu. Bu benim için de bir dinlenme fırsatı oldu. Motoru kenara çekip isminin Osman olduğunu öğrendiğim gençle sohbet ettik. Lise 1'e geçmiş. Dersleri iyiymiş. Okula gitmek için her gün 20-30 km yol tepip Aydıncık'a gidiyormuş. Bu şartlarda okumanın çok zor olduğunu tahmin edersiniz. Üniversiteye gitmeyi de planlıyormuş, ancak Türkiye'nin bu şartları altında bunu nasıl gerçekleştireceğini kara kara düşünüyor. Genç arkadaşımız o sırada ormanda bir iş yapan babasını beklemekteymiş. Tabii üstünde bir yabancı ile konuşmanın verdiği gerginlik ve ürkeklik vardı. Ona kanım kaynadı. Bilgisayarının olmadığını öğrendiğimde ona evde kullanmadığım bilgisayarlardan birisini göndermeyi planladım. Bilgisayar 4 yaşında ve pırıl pırıl çalışır durumdaydı. Fazla belli etmese de fikir hoşuna gitti. Eve döner dönmez bilgisayarı formatlayıp yeniden kurdum ve bakımını yaptım, diğer aksesuarları ile birlikte çantasına koyup Yurtiçi Kargo'ya gittim. O köye gönderemeyeceklerini, en yakın Silifke merkeze gönderebileceklerini belirttiler. Osman'ın babasını telefonla aradım ama Silifke'ye senede bir kez filan gidebildiklerini, oraya ulaşmanın kendisi için hemen hemen imkansız olduğunu söyledi. Çözüm ararken aklıma motosiklet.net'teki arkadaşlarım geldi. Adana MT'den efendy-iso İsmail'e özel mesaj attım. Telefonumu Vasco Erhandan öğrenmiş. Beni aradı hemen. Adana ve Mersin MT'den fazla umut olmadığını ama o anda Büyük Türkiye turunu yapmakta olan İstanbul MT'den Gültekin'in Silifke'ye ulaşmış olduğunu öğrendiğini ve yardımcı olabileceğini söyledi. Gültekin'i aradım.

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/47243-yarim-kalan-turkiye-turu.html

Severek yardımcı olabileceğini söyledi. Silifke Yurtiçi kargoyu aradım, paketi Gültekin'e teslim etmelerini sağladım.Gültekin de sağolsun yeğeni ile birlikte paketimizi Silifke'den alıp 60-70 km uzaktaki köye ulaştırdılar. Köyde çalışmakta olan Osman ve ailesine ulaşamadılar ama eniştesine teslim etmişler. Her ikisine de teşekkürler. Akşam saatlerinde Osman aradı. Bilgisayarı teslim aldığını ve çok teşekkür ettiğini bildirdi. Sesi çok mutlu ve heyecanlı geliyordu. Gültekin ise benim motorla canım burnumda geçtiğim yerlerdeki görülmeye değer yerleri gezme fırsatını bulmuş, Menekşe mağarası çok güzelmiş, resimlerine bakın, onu da arayıp tekrar teşekkür ettim.

Bu küçük misyon artık sosyal yönden gelişmiş bir örgüt haline gelmiş olan motosiklet.net sayesinde gerçekleştirilmiş oldu. Emeği geçen Vasco, efendy-iso, Gültekin'e sonsuz teşekkürler.

Okuduğunuz için teşekkürler.

BERKANT.


Mevzubahis bilgisayar şu sağda görülen notebook..


Bu da başka bir açı. Bu bilgisayarı MIDI bağlantısı için Roland XP50 ile birlikte kullanıyordum.



Buraları korkunç virajlarla dolu Anamur yolları. Binlerce viraj gerçekten yorucu ve bıktırıcı ama manzaralar nefis...


Bu zavallı motor Osman'ın babasının. Emektar...





Bu görevde önemli bir rolü olan Gültekin'in kuzeni Deniz.. Kendisine teşekkürler..


Osman'ın ailesinin yaşadığı ev. Eskiyörük köyü, Gülnar...



Gültekin'in büyük özverisi ile gerçekleşen teslimat anı..



Mutlu enişte..


Osman'ın resmi maalesef hiç yok. Aceleden oğlanın resmini çekmemişim o zaman..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
çok çok çok güzel bir olay, inanılmaz keyifle okudum ve baktım resimlere. tebrik ediyorum sizi..

:cat: ::thanks: :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
abi sana helal olsun.resmen duygulandım.işte bu ya.işte motorculuk ruhu bunun ta kendisi.senin gibi insanlara ihtiyaç var abi.nediyceğiimi bilemiyorum.gönülden kutluyorum sizi:rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
bu arada yazıma ekleyecektim araya huceyn girmiş :) buralarda benzer bir şekilde yardıma ihtiyacı olan herkesin bir özel mesaj atması yeterli.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tebrikler kardeşim...Güzel bir düşünce.... Bende böyle birşey yapsam diyorum..... Aslında herkes yapmalı.. :cat:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
sizi gönülden kutlarım. sizin gibi insanlara ihtiyaç var... sizin gibi insanlar oldukça bu millet en kötü şartlarda bile ayakta kalmayı bildi & bilir & bilecektir...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ne diyim be valla helal olsun koysan gittigidiyora 200-300 veya daha fazla alırdın .. ama git sen tanımadığın adama yolla hemde binbir zahmetle .. ne diyim ... insanlık henüz cançekişsede ölmemiş..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Koordineli bi şekilde yardım olmuş sizin gibi insanların soyu tükenmemeli:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Kalp kalbe karşıymış :)
Sen bu başlığı açarken, ben de topik hazırlığı içindeymişim. :)
Son anda farkettim ve, müsadenle hiç dokunmadan ekliyorum.

__________________________________________

Önümüzdeki günlerde motosiklet.net'in sosyal konularda da nelere kadir olduğunu güzelce betimleyecek müthiş bir yazı geliyor inşallah.. Bizi bekleyin...
http://www.motosiklet.net/forum/1134137-post3488.html

18/06/2008 akşamı.
Silifkedeyim. Telefonum çaldı. Arayan, bizim Mete.
Naber, nasılsın, hoş-beşin ardından birşeyler anlatmaya başladı.
efendi iso diyor, rigel diyor, laptop diyor, silifke diyor, köy diyor, kargo diyor, bir şeyler anlatmaya çalışıyor ama dili dönmüyor garibin. pazılın parçalarını toparlamaya çalışıyorum ama nafile.
forumlarda bülbül gibi şakır, mangalda kül bırakmaz ama, konu sözlü sınava gelince heyecandan nutku tutulur, boğazı düğümlenir bizim sürgün yemiş pandrosun.

dedim ki; olm telefonuna yazık. boşuna çabalama. efendi iso'ya ver telefonumu, o anlatsın ne varsa.
Olur diyor ve kurtuluyorum bu ızdıraptan. :)
Sonra Adanadan ismail kardeşim arıyor, düzgünce anlatıyor mevzuyu, hep beraber rahatlıyoruz. :)

Peşinden Berkant hocam arıyor, Silifkeye gelen bir kargoyu, Gülnar ilçesinin Eskiyörük köyüne bırakıp bırakamayacağımı soruyor.
Konu son derece insani unsurlar içerdiğinden, tereddütsüz kabul ediyorum.

Ertesi gün de Berkant hocamla bir kaç telefon görüşmesi yaptıktan sonra, Yurtiçi kargo Silifke şubesine uğruyor, pakedi alıyor, Kuzenim Deniz ve eşiyle beraber dayımın arabasına atlayıp, Gülnara doğru yollanıyoruz.

Birbirinden güzel manzaralar eşliğinde geçiyor yolculuğumuz ve köye varıp, Osmanı soruyoruz.
Tarlaya çalışmaya gittiklerini öğrenip, canımız sıkılıyor biraz.
Ne zaman dönecekleri meçhul. Kimse bilmiyor, veya söylemek istemiyor.
Zannımca varlığımız ve sorularımızla biraz da tedirgin ediyoruz köy sakinlerini.

Ablasının evini tarif ediyorlar. Evi bulduğumuzda Eniştesi geliyor yanımıza. Osmanın çok geç döneceğini öğreniyor ve enişteye teslim etmeye karar veriyoruz emaneti. Zira kuzenin dükkana gitme saati yaklaşıyor.

Oracıkta teslimatı yapıp, Berkant hocamı arıyor, bilgi ve izahat veriyorum.

Mutlu ve şaşkın bakışlı insanlardan ayrılıp, geri dönüyoruz.
Yol üzerindeki menekşe mağarasını hızlıca ziyaret edip, Silifkeye yollanıyoruz.

Benim anlatacaklarım bu kadar.
Hikayenin asıl kısmı, Berkant hocamda.

Birbirimizi anlamak, acıları, sevinçleri paylaşmak, birlikte omuz vermek için hayata, ille de aynı ana-babadan kardeş olmamız gerekmiyor değil mi?

Sen hikayeni henüz yazmasan da, ben peşinen Teşekkürlerimi sunmak istiyorum Berkant hocam.
Allah neş'eni, mutluluğunu, huzurunu, bereketini, kazancını kat kat arttırsın.
Ucundan kıyısından bizi de bulaştırdığın için, tekrar teşekkürler.

333vo5.jpg


444bq8.jpg
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Gültekin hocam, senin kalemin de yüreğin gibi güçlü. Benden daha güzel betimlemişsin. Ellerine sağlık. Valla yazmakta olduğunu bilseydim, dokunmaz beklerdim... Hakikaten kalp kalbe karşıymış...

Cevap veren arkadaşlara teşekkürler. Ama bu konuda benim vurgulamak istediğim, bonkör, verici, düşünceli insan olmam değil. Amacım bu iletişimi ve görevin tamamlanmasını sağlamada MT'nin ne kadar büyük rol oynadığını vurgulamaktı. MT en büyük...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Denilecek söz yok tabiki herzaman saygı değer ayakta alkışlanacak bi abimiz Berkant abim helal olsun seni seviyoruz :rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Estağfurullah hocam.

MT sayesinde bir araya geldik.
Yönetim ve üyelerin gerçekleştirdiği pek çok insani hizmete, biri daha eklendi.
Siteyi kuran, hizmetimize sunan, kollayan, bizi bir arada tutan, bir şekilde emeği geçen herkese teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Böyle insanların kaldığını görmek gerçekten çok güsel. Allah size dert tasa vermesin her işiniz rast gider inşallah.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
harika bir olay bu rigel seni kutluyorum

daha ne söylenebilirki yardımcı olan arkadaşlarımızıda kutluyorum
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bravo. Çok güzel bir yardım yapmışsınız. İnsanlık adına teşekkür ediyorum.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Acayip duygulandım, gözlerim doldu be.

Hepinize teşekkürler, çok iyisiniz yaaaa.. :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst