MT'nin sosyal gücü...

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Bu organizasyonda emeği geçen abilerimi yürekten kutlarım.Çok güzel bir davranış.Yaşasın MT:cherry:Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Arkadaşlar,

Hepinizin güzel övgüleri için teşekkürler. Gözlerim yaşardı biraz önce. Bu kadar büyük bir olay değil, abartmışsınız.

Biraz önce ameliyattaydım. Ameliyatın kritik kısımları geçtikten sonra anestezi teknisyeni arkadaşla hoşbeş sohbet ederken kendisinin Gülnar'lı olduğunu öğrendim. Bu yazıya konu olan kasaba... Tesadüfün bu kadarı yani... Ardından çok kötü haber geldi. Akşamüstü öğrenmiş. Akrabaları aramış. Gülnar ormanları yanıyormuş. Silifke yakınlarında deniz kenarına kadar ulaşacakmış alevler. Rüzgar çok sert ve söndürme ümitleri zayıfmış. Bu haberle yıkıldım. Nazar değdirmişim gibi hissettim ormanlarımıza... İçim burkuldu, bütün tadım kaçtı...

Kim yaktıysa öbür dünyada sonsuza dek yansın...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
evet iso beni acilen aradı ve ben hemen ertesi sabah silifkeye gidip teslimatı yapacaktım ama hemen arkasından bir mesaj geldi ve teslimat farklı yapılacak denildi. çok sevinmiştim. bu hayırlı işe aracı olamadım ama adımın geçmesi beni de mutlu etmişti...

biz gerçekten güçlü bir aileyiz diye düşünüyordum hep dün ikindiye kadar ama sadece bir grup kişi özveriliymiş. diğerleri mi? onloar kendilerini bilirleerrr ;)
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
tebrik ederim ve duyarlılığınız için teşekkur ederim! sizler gibi duyarlı birçok motorcu arkadaşımızın olduğunu duşunerek MT ailesinde olmaktan gurur duyuyorum!:):rendeer:::thanks:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Gerçekten çok güzel bir olay.Biz burada bu duygular içindeyken o küçük çocuğun sevincini hayal bile edemiyorum.Canı gönülden tebrikler::shake2:: sizlere kocaman alkış::alkiis::::biggrinn
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
helal olsun sizlere emeklerinize ve desteklerinize teşekkür ederiz örnek bir davranış olmuş.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Düşünce çok ince,iletişim mükemmel, tahmin ediyorum ki Osman'ın sevinci asla tariflenemez!
Genç bir insanı sevindirmekten ona bu dünyada asla yanlız olmadığını hisettirmek fevkalade güzel bir duygudur:cat:

Tebrikler kardeşim ve emeği geçen herkese teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Emegi geçen tüm arkadaşların yüreginize sağlık :rendeer:
Helal olsun size; keşke her kez sizler gibi duyarlı olsa :cat:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Başta Rigel'e, sonra Gültekin'e, dili dönmeyen şefkatli sürgün pandaya :), bir çocuğu sevindiren belki de üniversiteyi kazanmaya, okumaya devam hırsı kazandıran bu insancıl hareketlerinden ötürü emeği geçen herkese çok ama çok teşekkürler. :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
RİGEL,Hocam,yüreğine sağlık.Gültekin,harikasın arkadaşım.koordinasyonu sağlayan,İso,Panda'cımız ve adını yazamadığım arkadaşlarımada sevgiler.Hepiniz süpersiniz:cat:.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
::biggrinn hala sizin gibi insanların var olması müthiş bişiy,tebrik ederim.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
çok güzel bi davranız gerçekten tebrik ederim bütün emeği geçen arkadaşları
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Gönül güzelliğine örnek bu olsa gerek sebeplendik
yüreğimizi ısıttın Rigel sağol.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
çok güzel ve saygıdeğer bir davranış. işte duyarlılık bu. bizim için çok küçük ve kolay bir davranış bir başkasının hayatını değiştirebilecek şekli alabiliyor.

daha bu sabah komşumla yaptığım insanlık bitmiş sohbetinin üzerine süper geldi.

iyi ki iyi insanlar var dünyada.. yoksa hakikaten çekilmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst