Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hepinizin güzel övgüleri için teşekkürler. Gözlerim yaşardı biraz önce. Bu kadar büyük bir olay değil, abartmışsınız.
Biraz önce ameliyattaydım. Ameliyatın kritik kısımları geçtikten sonra anestezi teknisyeni arkadaşla hoşbeş sohbet ederken kendisinin Gülnar'lı olduğunu öğrendim. Bu yazıya konu olan kasaba... Tesadüfün bu kadarı yani... Ardından çok kötü haber geldi. Akşamüstü öğrenmiş. Akrabaları aramış. Gülnar ormanları yanıyormuş. Silifke yakınlarında deniz kenarına kadar ulaşacakmış alevler. Rüzgar çok sert ve söndürme ümitleri zayıfmış. Bu haberle yıkıldım. Nazar değdirmişim gibi hissettim ormanlarımıza... İçim burkuldu, bütün tadım kaçtı...
evet iso beni acilen aradı ve ben hemen ertesi sabah silifkeye gidip teslimatı yapacaktım ama hemen arkasından bir mesaj geldi ve teslimat farklı yapılacak denildi. çok sevinmiştim. bu hayırlı işe aracı olamadım ama adımın geçmesi beni de mutlu etmişti...
biz gerçekten güçlü bir aileyiz diye düşünüyordum hep dün ikindiye kadar ama sadece bir grup kişi özveriliymiş. diğerleri mi? onloar kendilerini bilirleerrr
tebrik ederim ve duyarlılığınız için teşekkur ederim! sizler gibi duyarlı birçok motorcu arkadaşımızın olduğunu duşunerek MT ailesinde olmaktan gurur duyuyorum!:rendeer:::thanks:
Gerçekten çok güzel bir olay.Biz burada bu duygular içindeyken o küçük çocuğun sevincini hayal bile edemiyorum.Canı gönülden tebrikler::shake2:: sizlere kocaman alkış::alkiis::::biggrinn
Düşünce çok ince,iletişim mükemmel, tahmin ediyorum ki Osman'ın sevinci asla tariflenemez!
Genç bir insanı sevindirmekten ona bu dünyada asla yanlız olmadığını hisettirmek fevkalade güzel bir duygudur:cat:
Tebrikler kardeşim ve emeği geçen herkese teşekkürler:rendeer:
Başta Rigel'e, sonra Gültekin'e, dili dönmeyen şefkatli sürgün pandaya , bir çocuğu sevindiren belki de üniversiteyi kazanmaya, okumaya devam hırsı kazandıran bu insancıl hareketlerinden ötürü emeği geçen herkese çok ama çok teşekkürler. :cat:
RİGEL,Hocam,yüreğine sağlık.Gültekin,harikasın arkadaşım.koordinasyonu sağlayan,İso,Panda'cımız ve adını yazamadığım arkadaşlarımada sevgiler.Hepiniz süpersiniz:cat:.
çok güzel ve saygıdeğer bir davranış. işte duyarlılık bu. bizim için çok küçük ve kolay bir davranış bir başkasının hayatını değiştirebilecek şekli alabiliyor.
daha bu sabah komşumla yaptığım insanlık bitmiş sohbetinin üzerine süper geldi.
iyi ki iyi insanlar var dünyada.. yoksa hakikaten çekilmez.