- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Dün düşündümde (tophane buluşmasında) mt shirt yaptırdığı yerden fiyat alsa herkesin önünde büyükçe avatarının resmi sağ yakada mt logosu sol yakada üye niki olan tshirtler yapılsa buluşmalarda herkes kimin kim olduğunu anlasa . Fenamı olurdu.
Ben şahsen kendim için yaptırmayı düşünüyorum.
Belki organizasyonu zor olabilir ama en azından anlaşmalı bir yeriniz varsa bilgi verseniz isteyenler yaptıabilir. Pratik ve hoş olmazmı ?
Saçmalamışsam affola
Ben şahsen kendim için yaptırmayı düşünüyorum.
Belki organizasyonu zor olabilir ama en azından anlaşmalı bir yeriniz varsa bilgi verseniz isteyenler yaptıabilir. Pratik ve hoş olmazmı ?
Saçmalamışsam affola

