MT YÖNETİMİNE NAÇİZANE BİR ÖNERİ.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Dün düşündümde (tophane buluşmasında) mt shirt yaptırdığı yerden fiyat alsa herkesin önünde büyükçe avatarının resmi sağ yakada mt logosu sol yakada üye niki olan tshirtler yapılsa buluşmalarda herkes kimin kim olduğunu anlasa . Fenamı olurdu.
Ben şahsen kendim için yaptırmayı düşünüyorum.
Belki organizasyonu zor olabilir ama en azından anlaşmalı bir yeriniz varsa bilgi verseniz isteyenler yaptıabilir. Pratik ve hoş olmazmı ?

Saçmalamışsam affola :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Dün düşündümde (tophane buluşmasında) mt shirt yaptırdığı yerden fiyat alsa herkesin önünde büyükçe avatarının resmi sağ yakada mt logosu sol yakada üye niki olan tshirtler yapılsa buluşmalarda herkes kimin kim olduğunu anlasa . Fenamı olurdu.
Ben şahsen kendim için yaptırmayı düşünüyorum.
Belki organizasyonu zor olabilir ama en azından anlaşmalı bir yeriniz varsa bilgi verseniz isteyenler yaptıabilir. Pratik ve hoş olmazmı ?

Saçmalamışsam affola :)


Bence biraz daha basitleştirip m otosiklet modellerinin olduğu baskılı tshırtler yaptırsa daha iyi olur derim

cbr1100 xx mesela:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ne saçmalaması eyübüm acayübüm :) güzel düşünmüşsün aslında , zamanında bende böyle şeyler düşündüm, tişört olarak değilde bir çok arkadaşı toplantı ve aktivitelerde tanıyabilme babında iyi hatta süper olurdu böle , bir durum olursa listenin en başına beni yazabilirsiniz yani :)

sevgili adminler sesimiz geliyormu :) ?????
yaptım ama bana kafi değil yani millet beni tanıyacak ben gene fosss şu kimdi bu kimdi ????

zaten işlemciler ram ler nanayı görmüş cebelleş cebelleşebildiğin kadar :)










---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

Bence biraz daha basitleştirip m otosiklet modellerinin olduğu baskılı tshırtler yaptırsa daha iyi olur derim

cbr1100 xx mesela:queen:

o iş nası olcek tünal abim ????? herkezin tişörtüne 1100 xx mi basacağız :) ???? yoksa herkezin kendi bindiği motosikletinmi resmi olacak öle olursa ırkçılık olur abi :cherry::queen::p
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
ne saçmalaması eyübüm acayübüm :) güzel düşünmüşsün aslında , zamanında bende böyle şeyler düşündüm, tişört olarak değilde bir çok arkadaşı toplantı ve aktivitelerde tanıyabilme babında iyi hatta süper olurdu böle , bir durum olursa listenin en başına beni yazabilirsiniz yani :)

sevgili adminler sesimiz geliyormu :) ?????
yaptım ama bana kafi değil yani millet beni tanıyacak ben gene fosss şu kimdi bu kimdi ????

zaten işlemciler ram ler nanayı görmüş cebelleş cebelleşebildiğin kadar :)









Çok güzel banada banada....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Çok güzel banada banada....


yav kardeşin sana kurban olsun agam benim sen istedinde bizmi vermedik :) fakat bir sürü arkadaş motosikletlerine kıyamadıkları içün yapıştırma gereği duymadı ondan hevesimkırıldı ses çıkarmıyorum bende , yoksa elimde var bi kaç tane daha sana ayırayımmı :)

bu arada o arkadaşlarda inşallah bu yazıyı okur :cherry::p
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
yav kardeşin sana kurban olsun agam benim sen istedinde bizmi vermedik :) fakat bir sürü arkadaş motosikletlerine kıyamadıkları içün yapıştırma gereği duymadı ondan hevesimkırıldı ses çıkarmıyorum bende , yoksa elimde var bi kaç tane daha sana ayırayımmı :)

bu arada o arkadaşlarda inşallah bu yazıyı okur :cherry::p

Hepimiz piyanist_irf oluruz v for vandeta gibi:thumleft:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yahu ozaman her avatar değişiminde yeni tshirt almak gerekecek yada avatar değiştirmeyeceğiz bu durumda yani kısaca avatar değiştirmekde paralı olacak :p

Bana kalırsa çekilen fotoğrafların altında sağdan sola diye belirtmek şartıyla ve parantez içinde nickler ile beraber isimlerin yazılması yazıyı okuyan için daha kolay ve daha akılda kalıcı olur ama tabi tshirt de fena olmaz :)

Not: yöneticileri uzun zamandır göremedim buralarda bende bir konu açtım herhangi bir cevap alamadım heralde extrem bi durum oldu yoksa cevapsız bırakacaklarını düşünmüyorum :)
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
yahu ozaman her avatar değişiminde yeni tshirt almak gerekecek yada avatar değiştirmeyeceğiz bu durumda yani kısaca avatar değiştirmekde paralı olacak :p

Bana kalırsa çekilen fotoğrafların altında sağdan sola diye belirtmek şartıyla ve parantez içinde nickler ile beraber isimlerin yazılması yazıyı okuyan için daha kolay ve daha akılda kalıcı olur ama tabi tshirt de fena olmaz :)

Senin ki sanki basım hatası varmış gibi olur "safakk" :) her sorana anlatırsın derdini :santa:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yahu ozaman her avatar değişiminde yeni tshirt almak gerekecek yada avatar değiştirmeyeceğiz bu durumda yani kısaca avatar değiştirmekde paralı olacak :p

Bana kalırsa çekilen fotoğrafların altında sağdan sola diye belirtmek şartıyla ve parantez içinde nickler ile beraber isimlerin yazılması yazıyı okuyan için daha kolay ve daha akılda kalıcı olur ama tabi tshirt de fena olmaz :)

Not: yöneticileri uzun zamandır göremedim buralarda bende bir konu açtım herhangi bir cevap alamadım heralde extrem bi durum oldu yoksa cevapsız bırakacaklarını düşünmüyorum :)


aynen öyle olur bencede tişör 25 lira ise avatar değiştirmeyecen aga valla sağlam düşünüp güzel bi avatar koyacan sonra onu tişörte basacan , yok aga ben değiştircem dedinmiydi tişörtte değişecek haliyle aslında güzel fikir ,

burada gözümüzün alıştı arkadaşlar var tam alışıyoruz bi bakmışın avatar değişmiş :) yani uzun lafın kısası avatar değişmek 25 lira :):p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kırmızı karanfil bu konudaki en büyük referanstır.
Fakat siz yinede beni dinlemeyin.
Tarzan Rıfkı'nın olayına dönmesin sonra :cherry:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
sen benden daha yakınsın maltepeye :) olmadı sen gel cuma günü büyükçekmece buluşmasına doğum günü hediyem olur hem :santa: şaka bi yana onu takacak yer yok motorda :thumleft: çekemeceye beklerim cuma akşamı kilyostan geliyor spartacus sen mi gelemeyeceksin :bestmt:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sen benden daha yakınsın maltepeye :) olmadı sen gel cuma günü büyükçekmece buluşmasına doğum günü hediyem olur hem :santa: şaka bi yana onu takacak yer yok motorda :thumleft: çekemeceye beklerim cuma akşamı kilyostan geliyor spartacus sen mi gelemeyeceksin :bestmt:

bu cevap banamıydı :) ben öyle olduğunu düşünerek atlayayım o zaman :cherry: öncelikle nice nice senelere fakat bizde 6 motosiklet geçiyoruz karamürsel kocaelinden maltepeye ve dönüş saatimiz sanırım diğer arkadaşlardan ötürü kısıtlı olacak , gelmeyi çok isterdim nasip kısmet inşallah iyiki doğdun nice yıllara ...:):rendeer:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Senin ki sanki basım hatası varmış gibi olur "safakk" :) her sorana anlatırsın derdini :santa:

Evet aslında üye olurken dikkat etmedim buna ama sonuçta forum sitelerinde gerçek adımı kullanmak hoşuma gidiyor ve insanlar hitap edecekleri zaman söyledikleri nick i yadırgamıyorum böylece :)

---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

aynen öyle olur bencede tişör 25 lira ise avatar değiştirmeyecen aga valla sağlam düşünüp güzel bi avatar koyacan sonra onu tişörte basacan , yok aga ben değiştircem dedinmiydi tişörtte değişecek haliyle aslında güzel fikir ,

burada gözümüzün alıştı arkadaşlar var tam alışıyoruz bi bakmışın avatar değişmiş :) yani uzun lafın kısası avatar değişmek 25 lira :):p

Hocam bunu ucuza getirmek için mt teknik servise konu açarlar sticker falan basıp eski avatarın üstüne yapıştırırlar :p yinede bizim insanımız para vermez :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Arkadaşlar tişört süper fikir ama herkes alamayabilir, benim nacizane düşüncem matbaalar tek olarak basabiliyorsa kartvizit bastıralım gezilere gelen üyelere? Ben 2 örnek yaptım :)


16989.jpg



17038.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
irfan abi arada bize lafı iteledin ya helal olsun sana :salut: ama o yapıştırmaları motoruma kıyamadığım için değil sadelikten hoşlandığım için yapıştırmadım haberin ola:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst