MT Televizyon makinesinde tüm resimler

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
muhendis1959' Alıntı:
İşte arkadaşlar benim MT ye üye olduğumdan beri sürekli etrafımdaki insanlara anlatmak istediğim buydu, ses duyurabilmek ve problemlerin hallolması için kamuoyu oluşturmak şart, bunuda sosyal etkinliklerle ancak sağlıyabiliriz, bu sosyal etkinlikler hem vicdani bir görev hemde sorunların anlatılabilmesi için olmazsa olmaz bir yöntemdir,ben ve arkadaşlarım bunu darülaceze ziyareti ve arkasından kazaları protesto sürüşü ile başlattık, Savaş kardeşimizde ben biliyorum işini gücünü aksatma uğruna büyük özveriyle bu televizyon organizasyonunu yaptı, geriside artık tüm üyelerin desteğiyle gelecektir, inanın bugün çevremdeki insanların birçoğu motosikletlerin bir hareketlenme içinde olduğunun farkında.

Ben televizyona katılamadım çünkü kardeşim gibi sevdiğim yeğenimin düğünü vardı, erken kaçabilirim sanıyordum ama saat 2 de ancak ayrılabildim, ondan sonrada eve gidip televizyondan izledim, savaşın konuşabilmek için verdiği mücadeleyi hatta okanı burayı terkederiz diye tehtid etmesi bizi amacımıza ulaştırmıştır, yoksa oraya gittiğimiz gibi dönecektik SAĞOL SAVAŞ KARDEŞİM, bu arada katılımın artması ve bazı alt yapı çalışmalarında GÖKSEL in çabalarınıda gözardı etmememiz gerek.

KILIÇBALIĞI Kardeşimizle tanışamadığıma çok üzüldüm, inşallah bidahaki sefere tanışırız hatta benim motosikletle yapacağım GAZİANTEP gezisinde belki Adana da tanışırız.

[B]Bu arada Barışın şarkısını söylemesine izin vermiyen OKAN Bayülgen de prostat olur inşallah, ama Barış sen iyi bir müzisyensin merak etme kardeşim bu etkinlikler devam edecek sen bize çok lazımsın
.[/B]

müslüm abicim bize o besteyi yapan DESPARADOST nıck lı OGÜN kardeşimizdir bi yanlış anlaşılma var galiba...
o parçayı tv d e dile getirilmesi için elimden gelen herşeyi yapmaya çalışacağım....
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Bizleri orada temsil ettiğiniz için teşekkürler. Ancak böylece Magazin dünyasını yakından görmüş oldu arkadaşlar. Bende katılmıştım ama ben Kulisten sigaramı ve çayımı içerek izledim Programı. Sabah ta program bittiğinde Okan Bayülgenle sohbet yapıp kahvaltı için Çektim gittim. Ama bu zaga programıydı. Daha Televizyon Makinası yoktu. O zamanlar... Neyse Artık Benim Motosiklet günlüğü Programıma konuk olarak gelirsiniz ve düzeyli bir şeyler yaşarsınız. Bu ülkede Magazin ve tele vole kültürü oldukça Motosiklet Kültürü biraz sancılı oluşacak.Ne zaman Hülya Avşar, Sibel Can, Seda Sayan, vs. Motosiklete binerler o zaman motosiklet kültürü magazinel bir şekilde yeralır basında. Kaç gazetede yada kaç yayın organında var motosikletle ilgili konular var? Toplumun nabzını tuttuklarını öne sürenlerin atladığı bir şeyler var. Bu nedenle Bu tür Televole kültürü var olduça daha çok trafik magandası can yakacak... Belediye Başkanları duyarsız oldukça Daha çok yolların bozukluğundan oluşacak kazalarda annelerin babaların yüreği yanacak.Dünya'nın en pahalı benzinini kullanan bir ülkenin tepkisiz vatandaşları olmaya devam ettikçe Yetkililer ve sorumlular daha çok uyku modlarına devam edecekler. Sıcak günlerde esnaflar yol sulamaya devam ettiklerinde daha çok motosikletler kayıp yerlerde sürünecek...Ne yapalım ki bu ülkede yaşıyoruz ve hep birlikte çözümler için daha güvenilir koşullarda motosiklet kullanmak için mücadele edeceğiz. Her şeye rağmen Cennet ülkemizi daha yaşanılacak hale getirmek için uğraşacağız.Yinede Arkadaşlarımızın orada olması güzeldi. Keşke bir arkadaşımızda konuk olsaydı. Seyirci olmasaydı. Yıllardır bu ülkede siyasileri seyrediyoruz.Ayni filmi defalarca yeni versiyonlarla izliyoruz. İsrail ve nicelerini değişen sadece oyuncular ve zaman ama öz yine aynı savaş yine çocuk bebek demeden can almaya devam ediyor dünyada....

umarım bir gün bu ülkede Bir motosiklet Vakfının kurulduğunu görmeden ölmem
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
entellektüel' Alıntı:
Bizleri orada temsil ettiğiniz için teşekkürler. Ancak böylece Magazin dünyasını yakından görmüş oldu arkadaşlar. Bende katılmıştım ama ben Kulisten sigaramı ve çayımı içerek izledim Programı. Sabah ta program bittiğinde Okan Bayülgenle sohbet yapıp kahvaltı için Çektim gittim. Ama bu zaga programıydı. Daha Televizyon Makinası yoktu. O zamanlar... Neyse Artık Benim Motosiklet günlüğü Programıma konuk olarak gelirsiniz ve düzeyli bir şeyler yaşarsınız. Bu ülkede Magazin ve tele vole kültürü oldukça Motosiklet Kültürü biraz sancılı oluşacak.Ne zaman Hülya Avşar, Sibel Can, Seda Sayan, vs. Motosiklete binerler o zaman motosiklet kültürü magazinel bir şekilde yeralır basında. Kaç gazetede yada kaç yayın organında var motosikletle ilgili konular var? Toplumun nabzını tuttuklarını öne sürenlerin atladığı bir şeyler var. Bu nedenle Bu tür Televole kültürü var olduça daha çok trafik magandası can yakacak... Belediye Başkanları duyarsız oldukça Daha çok yolların bozukluğundan oluşacak kazalarda annelerin babaların yüreği yanacak.Dünya'nın en pahalı benzinini kullanan bir ülkenin tepkisiz vatandaşları olmaya devam ettikçe Yetkililer ve sorumlular daha çok uyku modlarına devam edecekler. Sıcak günlerde esnaflar yol sulamaya devam ettiklerinde daha çok motosikletler kayıp yerlerde sürünecek...Ne yapalım ki bu ülkede yaşıyoruz ve hep birlikte çözümler için daha güvenilir koşullarda motosiklet kullanmak için mücadele edeceğiz. Her şeye rağmen Cennet ülkemizi daha yaşanılacak hale getirmek için uğraşacağız.Yinede Arkadaşlarımızın orada olması güzeldi. Keşke bir arkadaşımızda konuk olsaydı. Seyirci olmasaydı. Yıllardır bu ülkede siyasileri seyrediyoruz.Ayni filmi defalarca yeni versiyonlarla izliyoruz. İsrail ve nicelerini değişen sadece oyuncular ve zaman ama öz yine aynı savaş yine çocuk bebek demeden can almaya devam ediyor dünyada....

umarım bir gün bu ülkede Bir motosiklet Vakfının kurulduğunu görmeden ölmem
sonuç olarak bundan ne çıkarmamız gerek hocam??
YANİ BU YAZINIZI BU BAŞLIKLA NASIL BAĞLIYORSUNUZ...
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Sevgili dostum Mühendis1959
Seninle tanışmayı bende çok istedim ama kısmet degilmiş saglık olsun

Ama çok degerli insanlarla tanışma fırsatım oldu.

O gece saat artık 5 e geliyordu okan dan ses seda çıkamayınca bende cantamı ve ona vermek üzere olan espirili hediyemi kaptım ve sahnenin ortasından yürüdüm giitim.

Savaş kardeşim geldi
"neoldu dostum dedi"
"yok bişi kardeş ben dayanamıyorum hem yorgunluğa hemde bu adamın bu davranışlarına "dedim

ve o an okan bayülgen geldi stüdyonun dış kapısına ben sigaramı içerken.

Neolduğunu sordu bende

" Bak kardeşim ben adana lardan geldim yorgun ve bitkin haldeyim.

kendim için bişiler istemedim sadece sesimizi duyurmamıza vesile olmanı istedik seni sayıp geldik ama malesef sen bizi adam yerine bile koymadın,biz sende saatlerce bizi ekranda tutmanı istemedik ve medyatik olmayada ekranda görünme heveslisi de degiliz dedim ve sana vermek üzere kendi el emegim olan bu hediyeyide sana vermice vermek te istemiyorum sen çünki bunu haketmedin dedim"

Okan da
"ya daha benim çıkaramadığım bekleyen sanatçılar var neyapim" dedi

bende
"tamam kardeşim tamam bildiğin gibi şov unu yap ne biliyosan onu yap ama biz artık çıkıpta bişiler söylemek bile istemiyoruz"

dedim.hiç bişey söylemedi ve içeri geçti.

Az sonra savaş kardeşim çıktı ve konuşmasını yaptı.gecenin o saati çok geçti msj vermek için ama olsun hiç yoktan iyidir.Ama bu bize tecrübe oldu bundan sonra yapacagımız bir sesimizi duyurma hareketinde nasıl davranmamız konusun da iyi oldu kanısındayım.inaşllah bundan sonra daha iyi olacak

Tüm bu konuşmalar geçerken kapının önünde yantarafta tekerlekli sandalyede oturan bir hanfendi vardı ve bizi izlemiş sanırım.

Ve okan efendi içeri gittikkten sonra bana selam verdi.ve çok haklı olduğumu ve sizin gibi bu işe gönül vermiş profesyonel insanların sabahın bu saatine kadar buralarda bekliyor olmanıza inanın çok mutlu oldum dedi.

Kendimi tanıttım ve tanıştık Binnur SEMİZ hanfendiyle.

Kendisi Türkiye Sakatlar dernegi genel merkezinde "Basın ve hakla ilişkiler sekreteri" olarak görev yapıyormuş.

Orda koyu bir sohbete başladık kendiside çok rahatsız bu motorların tanınmamasından ve ehliyetsiz sürücülerden yaşadığı birkaç olayı anlatı içler acısı

15 yaşalarında çocukların hiçbir koruma olmadan motor kullandığını ve sakat kalanlardan bahsetti.

Ve ayrıca bizim çabalarımızın çok güzel olduğunu ve çok hoşuna gittiğini söyledi.içerde sırf sesimizi duyurabilmek için insanların oturmaktan canlarının çıktığını ama pes etmediğini gördüğünü ve bu davaranışların kendini çok mutlu ettiğinden bahsetti.İnanın bunları duymak benimde çok hoşuma gitti.

Ve Binnur hanım bana kartvizitini uzattı.benim adanadan sadece bunun için geldiğimi ögrenince ayrıca mutlu oldu ve ben size hertürlü destege hazırım neolur görüşelim dedi.

İnanın okan ın o duyarsız davranışının ardından böyle şeyler duymak beni okadar mutlu ettiki anlatamam.ve binnur hanımla mutlaka irtibata geçip tam gaz devam edelim bu mücadelemize

YILMADAN
YIKILMADA
BAŞKALARIN KAPRİSLERİNE ALDIRMADAN
Bir okan bayülgen yok bu canım ülkemde nasıl olsa bize sahip çıkacak bizimle ilgilenecek birileri vardır.
Hadi dostlarım durmadan devam yolumuza herkese saygı ve sevgilerimi yolluyorum

Bu resimde Binnur hn ın karviziti .İstanbuldaki arkadaşlarımdan ricam Binnur hanımla irtibat kurmalar bize herkonuda destek verecegini söyledi lütfen ilgilenelim ve yolumuza devam edelim sevgiyle kalın

Ben sadece motor a binip kendi zevklerimi tatmin etmekten öte şeyler istiyorum artık
kimsenin canı yanmasın

Motorlarımıza hep binelim hep binelim daima binelim.

Tabiri caizse ben bu yola baş koydum sonuna kadar.ömrümün yettiği yere kadar gidicem her nerde ve nasıl olursa neolur benimle olun benim yanımda olun.birlik olalım hepberaber


 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
savaş abi senin görüntüleri star da izledim 19 haber bülteninde verdiler tekrar su trafikteki en küçük plakalı araçlarınız cümlesine vuruldum 10 numara umarım tüm gözler biz farkeder sevgiler
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
kılıçbalığı abi en iyisini yapmışın seni yürekten tebrik ediyorum :rendeer: adam söyleyecek laf bulamadığı için içeri gitmiştir.....
bence
BEYAZ SHOW a cıkın derim hiç olmazsa beyaz en basında gelenleri tanıtıyor.....
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili kılıçbalığı değerli abim ! yanyanaydık yanım'da saatlerce sabırla oturdun

kalkıp gitmen benim içimden sanki bişey kopardı! üzüldüm o kadar yol heyecan

motosiklet'ci olarak beraber ce mücadele gücü gözlerinden gözlerimiz den

okunuyor du! ama tükendik benim yanım'da oğlum vardı baba hadi ne zaman

okuyacaksın moyosiklet'ci şarkını dedikce tamam oğlum az sonra tamam oğlum

tamam sabret bak biraz sonra okuyacağım bende iki kelime konuşup MT e

teşekkür edeceğim bizi bir araya getirdi kimse ölmesin kimse kasksız ehliyetsiz

trafiğe çıkmasın bizi kimse ezmesin diyecek çoşkuyla şarkımı okuyacak başka bi

hava esecekti sanki olmadı olmadı!

ben oğlum la kaç kere düştüm sıkıştırıldım

havada yakaladım arkamda oğlumu! söyleyecektim farkedin bizi derken

kameranın içine bakacaktım ağlayan gözlerle ama sevinçle belki bir kardeşimiz

daha kurtulacaktı sitemizi tanıyacak insanlar bilgilenecek

motosikletin,motosikletcinin kim olduğunu nasıl olması gerektiğini

öğreneceklerdi!

evet ben yapamadım ama senin tepkin ve savaş abinin okan a çıkışı onu

köşeye sıkıştırdı utancından saatlerce tişört leri kameraya tuttu ohhh dedim

savaş abi yi görünce erhan kardeşimin bayan arkadaşı oğluma okan için

yapılmış tişörtü verdi!oğlum burak a' hadi git ver dedi! (sevgili kardeşim seni

tanımak çok güzeldi belki konuşmadık fazla ama birbirimizi çok iyi anladık )oğlum

gitti verdi okan da öptü oğlumu ve tişörtü kameraya tuttu bunlar bizi

heyecanlandırdı savaş abi tv de konuşuyordu parçamız dı 'bi nebze mutlu olduk

saat 5 di genede mutlu olduk' hayata dair bişeyler daha öğrendik zorlamadan

ağlamadan olmuyor du biliyorduk 'ama öğrendik 'yine öğrendik' sadece şu vardı

aklımda ben tek değildim ben ailemle geldim MT ailesi ve güçlüydüm kendime

ve buyola gönül vermiş kardeşlerime arkadaşlarıma abilerime güveniyordum

çünkü biz yoldaş dık hep öyle kalalım! bizi hiç bişey yıldırmasın hayatı

zorlayalım gerekirse ağlayalım ama hem hayatlara hem çocuklara güzellikler

verip güzellikler bırakalım sizleri seviyorum ...ayrı ayrı hepinizi sevgiyle

hatırlıyorum bunu unutmayın .
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
muhendis1959' Alıntı:

Bu arada Barışın şarkısını söylemesine izin vermiyen OKAN Bayülgen de prostat olur inşallah, ama Barış sen iyi bir müzisyensin merak etme kardeşim bu etkinlikler devam edecek sen bize çok lazımsın.

Evet Savaş'ın da dediği gibi o beste bana ait değil...Okan'a henüz böyle bir fırsat vermedim.... :cherry:Ama yinede prostat olsun:cherry: Benim için söylediğin güzel sözler içinde sana ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili barış tanışmıyoruz ama o şarkı hepimizin! inanıyorumki sende motosiklet tutkunu olarak motosiklet ci şarkısı yaparsın yapmasanda nasıl olsa bir şarkımız var ve sizler gibi arkadaşlarımız var !sağlık ve işleriniz de başarı dilerim sevgili meslektaşım....bu arada okan zaten bu kafay la gider lafının sözünün arkasında durmaz ise bırak prostat ı durumu dahada kötü olacaktır....bilmem artık :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
ben daha yeni uyandım.ve hemen bir çıkıkcıya gittim:)
bizim için çok güzel bir geceydi destek veren herkeze teşekkürler..
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
desperadost' Alıntı:
sevgili barış tanışmıyoruz ama o şarkı hepimizin! inanıyorumki sende motosiklet tutkunu olarak motosiklet ci şarkısı yaparsın yapmasanda nasıl olsa bir şarkımız var ve sizler gibi arkadaşlarımız var !sağlık ve işleriniz de başarı dilerim sevgili meslektaşım....bu arada okan zaten bu kafay la gider lafının sözünün arkasında durmaz ise bırak prostat ı durumu dahada kötü olacaktır....bilmem artık :)

Tabiki hepimizin,eline diline sağlık...İlk fırsatta galata'ya bekliyorum şarkını hep beraber söyleyelim ufaklığıda getir.....:rendeer: Boşver Okanı mokanı kokanı takma kafaya..::cherry: .O önce gitar çalmayı öğrensin,kabiliyetsiz adamın teki.. :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
FutureShock' Alıntı:
Ben de en karizma seçilen kılıçbalığı abimizle dolmabahçe de Cami nin wc sinde tanıştım :queen:

Mete han abi işin yoksa atla gel hadi tophaneye oturuyom ben ofiste gel hade makara yaparız :)

demek kılıçbalığı yusuf abiyle tanıştın...hep motosiklet kardeşliği değil ki hayatımız...sizde tuvalet kardeşliği ambiansında bir araya gelmişsiniz oda güzel...:p


abi bugünde Fındıklıya geldim inanırmısın..sana bir sürpriz yapayım dedim ama acil malzeme aldım geri döndüm şirkete...düşünsene gelsem ben sürpriz niyetiyle gelecekmişim...:p
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ccbbdd' Alıntı:
Tabiki hepimizin,eline diline sağlık...İlk fırsatta galata'ya bekliyorum şarkını hep beraber söyleyelim ufaklığıda getir.....:rendeer: Boşver Okanı mokanı kokanı takma kafaya..::cherry: .O önce gitar çalmayı öğrensin,kabiliyetsiz adamın teki.. :queen:
inşallah barışcım görüşmek tanışmak umuduyla sevgiler...
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
metehan sana seviyorum annemim ellerinden öp benim içi kızarmış ekmekler çok güzeldi.

o malum gecenin sabahında yanımda olan vınvın ve kırmızı doslaırımın sıcacık sohbetleri rahatlattı birazcık ve metehan kardeşimin sıcacık evinin sıcacık yatagı ve ögleninde canım annesinin elleriyle hazırladığı muhteşem kahvaltı sofrası.
Ben adana da geldim ama yalnız kalmadım.

hep dostane sıcacık kollar arsında kaldım.

Hep o istanbulun o sevimli ama acımasız
hep güzel ama nankör
hep sıcak ama soğuk
hep dayanılmaz ama vefasız
hep dayanılmaz cazibesinin yanında bir okadarda acımasız
yanlarının yanında bir okadar da samimiytini yaşadım.

Metehan,Kırmızı,Vınvın nasıl unutrum ha nasıl unuturum o sabah ı

"denizden kumsala vurmuş ve kumların üzerinde çırpınan bir balık gibi hissettim kendimi.kılıçbalığıydım ve o an hangi balık olduğumu bile unuttum ama bana kucak açtınız

önce metehan
sonra sen kırmızı
ve sen vın vın
nasıl unuturum ben bunları ben unutsam bile allah şahittir bunlara asla inkar edemem ben bunları
sizlere sonsuz teşekür ediyorummmmm dostlarım, can dostlarım benim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kılıçbalığı' Alıntı:
sonra sen kırmızı (özge)
ve sen vın vın





abi inanırmısın Vın Vın ve Kırmızı ya benimde kanım kaynadı ilk tanışmada...:rendeer:


abi sende olmasan bu kahvaltı böyle tatlı gelmezdi bana...:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
işte metehan ın bana hazırladığı kahvaltı sofrası
yokbeeeeee o hazırlamadıki anam hazırladı hehehehhe

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst