MT Televizyon makinesinde tüm resimler

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
arkadaşlar şaka bir yana amacımız tv lere çıkıp ünlü olmak değildi.. derdimizi görünürlüğümüzü bir nebzede olsa ortaya çıkarmaktı amacımız...
ben bir başlangıç olarak görüyorum durmumuzu...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Emeği geçen herkeze teşekkürler.Ne kadar da yorucu olsa son derece eğlenceli bir gün oldu.Umarım biraz da olsa bizi fark etmişlerdir.

Ben de biraz foto var ama tlf kablosu ofiste kalmış yarın sabahtan atarım siteye.Haydi öptüm hepinizi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
FutureShock' Alıntı:
Emeği geçen herkeze teşekkürler.Ne kadar da yorucu olsa son derece eğlenceli bir gün oldu.Umarım biraz da olsa bizi fark etmişlerdir.

Ben de biraz foto var ama tlf kablosu ofiste kalmış yarın sabahtan atarım siteye.Haydi öptüm hepinizi.


hacı merhaba...ordamıydın sende...tanıştıysak ve ben future demediysen snıperlere gelesin inşallah...:pale:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOfff valla hala kendime gelemedim herhalde bir hafta oturamam artık ne bel kaldı ne başkabişey:queen: Gecede emeği olan herkeze çok çok teşekkür ederim özellikle SAVAŞ ABİME ayrıca tabii.:rendeer: Benim açımdan güzel bir geceydi herşeye rağmen eğlendik, geçte olsa mesajımızı ilettik en azından başlangıçtır tecrübedir bizler için.
Savaş abi okar foto cektin hala göndermemişsin merakla bekliyoruz eşim ve benide çekmiştin gönder fotolarıda bakalım yaw:)

ninya' Alıntı:
Tv de görmüştüm ya birisi el kamerasıyla çekiyodu ortamı. hatta aferin kamera götürmüşler yarın izleriz diyodum. Mt den değilmiydi aceba ???

eheee o bendim:queen: Savaş abinin makina ile çektim ama şajı bitti tabi şaj aletinide Savaş abi motorda birakınca devam edemedim.:salut:

Metehan abi senide aldım kameraya saydılar.:cat:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
mete_han' Alıntı:
hacı merhaba...ordamıydın sende...tanıştıysak ve ben future demediysen snıperlere gelesin inşallah...:pale:

Abi hani herkezin kaskını koyduğu araba vardıya ben işte o arabanın sahibiyim.
Hatırladın mı ??

Yav ne kadar duygusal oldu :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
demek o kahraman sendin...misyonunu tamamladın...yeni bir görev seni bekliyor...


park yerine çıkarken rampada kalan motorun sahibi ben değildim...olcan 138 di o...ben sadece artçıydım...beni Kanal D ye bıraktı ve o da misyonunu tamamladı...:queen:


dur bi...tişörtlerin olduğu arabamı...ben araç sahibine sordum ne tarafa diye...Beylikdüzü dendi...sanamı sordum acaba...:p
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
21
abi desperadost arkadaşım akşam parçasını çalabildimi ??
ben 4 gibi çıktım savaş abinin konuşmayıda daha sonra netten izledim..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tikky_' Alıntı:
abi desperadost arkadaşım akşam parçasını çalabildimi ??
ben 4 gibi çıktım savaş abinin konuşmayıda daha sonra netten izledim..


program öncesi Okan Bayülgene seslendim Okan Abi bizim bestemiz var dedim site olarak...arkadaşımızın yorumlayabilmesi mümkün mü dedim...


oda hep berabermi söyleyeceksiniz dedi...bende hayır arkadaş gitarıyla geldi kendisi okuyacak dedim...tamam dedi...program akışında bakarız falan dedi...


sonra finale yaklaştıkça kendiside artık formatı saldım çayıra mevlam kayıra ambiansına dönüştürdü...:pale:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
Uzun,yorucu ama zevkli bir geceydi.İçeride saatlerce kalmama rağmen fuayedeki kadar sıkılmadım.Mesajlarda verildi.Geç saatte veya bize az zaman ayırıldı diyen arkadaşların , konukların kulisteki (1.5x3 lük alanda 10 kişi makyaj yeri dahil)halini görmelerini isterdim ve çıktıkları zaman ne kadar konuşabildiklerini gördünüz.Bir şarkı söylemek için 7 saat bekleyen konuk var.Çıkmadan sabaha kadar bekleyip geri dönen konuklarda var.Benim için programın en olumsuz tarafı bel ağrısı yapması.:)
Bu organizasyonda emeği geçen , başta dünya kadar kilosunu kaybeden SAVASXXL olmak üzere bütün arkadaşlara teşekkür ederim.:rendeer:
Star haberdede yayınlanması ile amaca tam olarak ulaşılmıştır.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Bendede bir kaç resim var. gönderiyorum:)




<a href="http://img67.imageshack.us/my.php?image=pic072906008ol1.jpg" target="_blank"><img src="http://img67.imageshack.us/img67/5508/pic072906008ol1.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>







Evet arkadaşlar bendeki resimlerin hepsi bu...:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
hııı siz oradan çıkarken günmü ışıyordu yoksa bana mı öyle geldi:silent:
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246

oncelikle kopru girisinde bu isaret ne anlama geliyor sizce...
artik kopru yayalara acik olabilir mi acaba ?
bi denemek lazim.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw benim kellede savaşınki gibi amma belli olmus her resimde..:mrgreen:
S&S
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tikky_' Alıntı:
abi desperadost arkadaşım akşam parçasını çalabildimi ??
ben 4 gibi çıktım savaş abinin konuşmayıda daha sonra netten izledim..

bende 04:30 uyudum. ve dogal olarak savaş abinin yaptıgı konuşmayı kaçırdım. sen hangi adresten izledin biz zahmet linkkkk:):)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
chopper250 gözün aydın, yenge iyileşmiş üstüne poz veriyor. Geçmiş olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
zuhtupasa' Alıntı:
Yaw benim kellede savaşınki gibi amma belli olmus her resimde..:mrgreen:
S&S

belli olmuş da ne kelime maşallah her kareyi doldurmuşunuz :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst