- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 824
1. mesaj güncel, kalitesizde olsa bir kaç foto ekledim 
FutureShock' Alıntı:Emeği geçen herkeze teşekkürler.Ne kadar da yorucu olsa son derece eğlenceli bir gün oldu.Umarım biraz da olsa bizi fark etmişlerdir.
Ben de biraz foto var ama tlf kablosu ofiste kalmış yarın sabahtan atarım siteye.Haydi öptüm hepinizi.
ninya' Alıntı:Tv de görmüştüm ya birisi el kamerasıyla çekiyodu ortamı. hatta aferin kamera götürmüşler yarın izleriz diyodum. Mt den değilmiydi aceba ???
mete_han' Alıntı:hacı merhaba...ordamıydın sende...tanıştıysak ve ben future demediysen snıperlere gelesin inşallah...ale:
tikky_' Alıntı:abi desperadost arkadaşım akşam parçasını çalabildimi ??
ben 4 gibi çıktım savaş abinin konuşmayıda daha sonra netten izledim..










tikky_' Alıntı:abi desperadost arkadaşım akşam parçasını çalabildimi ??
ben 4 gibi çıktım savaş abinin konuşmayıda daha sonra netten izledim..
zuhtupasa' Alıntı:Yaw benim kellede savaşınki gibi amma belli olmus her resimde..:mrgreen:
S&S