- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
- Konu Yazar
- #21
Özgürde olsaydı keşke o da gelirdi
Gerçi hondayı cıkarmaya korkuyo ama ben kandırırdım onu
Nede olsa dev gibi makina yaptı kendine dt den büyük duruyo adamın honda :cherry:
özgür yaza temmuz ayında burda... Çok çılgın bi yaz Geçirticem ona