[mt Tekirdağ] Mt Tekirdağdaki Arkadaşların Dikkatine Buluşması :)

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
[MT TEKİRDAĞ] Buluşması 6 Nisan Pazar Günü Saat 13'de Rıhtım Cafe'de SAhilde Yapılacak...Tüm Tekirdağ MT ve Çevre İlçelerden Arkadaşları Bekliyoruz...
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
bence guzel bi gun olcak arkadaslar...bu bulusma hem tanısma olur hemde yaza geziler için hazırlık olur...imkanı olan herkesi bekleriz:wiinkk:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bence guzel bi gun olcak arkadaslar...bu bulusma hem tanısma olur hemde yaza geziler için hazırlık olur...imkanı olan herkesi bekleriz:wiinkk:

gERÇEKTEN YA MURATLIDAN 3 YADA 4 ARKADAŞ GELİCEZ PAZAR GÜNÜ ORADA OLACAĞIZ... herkesi bekliyoruz...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
sizleri bekliyorum abiler:) buşamas isek beni cep ten aramısınız?

5448546783
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
ben tarihleri karıştırdım galiba ben edirne,ye giderken gelirim ozaman
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yaw dur okumadan yazdım edirne gezisi değil mi bu :)
Tekirdağa içinmiş :p
Gelebilirsek orayada geliriz :)
Bu arada senin arka dişli ne oldu özer eraya sinir oldum o gün para önemli değil dedi ama aldığı ücret önemli..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
yaw dur okumadan yazdım edirne gezisi değil mi bu :)
Tekirdağa içinmiş :p
Gelebilirsek orayada geliriz :)
Bu arada senin arka dişli ne oldu özer eraya sinir oldum o gün para önemli değil dedi ama aldığı ücret önemli..

eee ocağına düştük bi kere Kobaklamadan bırakır mı .. Dİşli Güzel.. Sorun yok Suanda...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Eğer Uzunköprü ye de gidebilseydik süper olucaktı:p

Cazgır Dondormada dondurma,Çatı cafe de ise çay ısmarlardım:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
rakı varmı, bende gelim :p

Gökhan rakı tekirdağda oraya gelirsen olur :)
Olmazsa edirnede de ciğer var hazır giderken yok üzerinde nedo dondurması var :)
He birde uzunköprüde bir köfte yapıyolar abi sorma tekirdağ köftesi gibi :queen:

Eğer Uzunköprü ye de gidebilseydik süper olucaktı:p

Cazgır Dondormada dondurma,Çatı cafe de ise çay ısmarlardım:)

Bak oraya gelirsek yandın olm öyle çayla yırtamazsın :)
Böyle zayıf durduğumuza bakma ne varsa silip süpürürüz :queen:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
gun gelir toplanıp trakyanın heryerine gideriz...burgaz,kırklareli,pınarhisar,edirne,keşan,vs vs... her yol paris olur::comico:: bu tekırdağ bulusması iyi olabilir...herkes birbiriyle tanısmıs olur
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Özgürde olsaydı keşke o da gelirdi :)
Gerçi hondayı cıkarmaya korkuyo ama ben kandırırdım onu :p
Nede olsa dev gibi makina yaptı kendine dt den büyük duruyo adamın honda :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst