bence guzel bi gun olcak arkadaslar...bu bulusma hem tanısma olur hemde yaza geziler için hazırlık olur...imkanı olan herkesi bekleriz:wiinkk:
bi aksilik olmassa gelirim inşallah
sizleri bekliyorum abilerbuşamas isek beni cep ten aramısınız?
5448546783
ben tarihleri karıştırdım galiba ben edirne,ye giderken gelirim ozaman
burgaza uğrayıp alırsınız bizi özer![]()
yaw dur okumadan yazdım edirne gezisi değil mi bu
Tekirdağa içinmiş
Gelebilirsek orayada geliriz
Bu arada senin arka dişli ne oldu özer eraya sinir oldum o gün para önemli değil dedi ama aldığı ücret önemli..
Eğer Uzunköprü ye de gidebilseydik süper olucaktı
Cazgır Dondormada dondurma,Çatı cafe de ise çay ısmarlardım![]()
rakı varmı, bende gelim![]()
rakı varmı, bende gelim![]()
Eğer Uzunköprü ye de gidebilseydik süper olucaktı
Cazgır Dondormada dondurma,Çatı cafe de ise çay ısmarlardım![]()