- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
- Konu Yazar
- #41
bugün tekirdağda köftelerimizi yedik. biraz ıslandığımız için fazla oturamadık. umarım bir daha ki sefer ordaki arkadaşlarla tanışma imkanı buluruz.
ah be abicim biz sizi gelemiceksiniz sanmıştık aslında... hatta engin abiye bile vermiştim numaramı ... ama arayan olmadı ... bende havadan dolayı yola çıkmadınız sandım acıkcasıale: bİzim Elemanlar muratlıdan tekirdağa Gelemediler :mrgreen: siz ta istanbullardan gelmişsiniz.. cok acayip oldum dogrusu :silent: