[mt Tekirdağ] Mt Tekirdağdaki Arkadaşların Dikkatine Buluşması :)

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Özgürde olsaydı keşke o da gelirdi :)
Gerçi hondayı cıkarmaya korkuyo ama ben kandırırdım onu :p
Nede olsa dev gibi makina yaptı kendine dt den büyük duruyo adamın honda :cherry:

özgür yaza temmuz ayında burda... Çok çılgın bi yaz Geçirticem ona :D kopcaz Gitcez Akcaz Alemlere. :D
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
özgür yaza temmuz ayında burda... Çok çılgın bi yaz Geçirticem ona :D kopcaz Gitcez Akcaz Alemlere. :D

Gelsin gelsin adamın ihtiyacı var zaten :p
Kros hastalığını kaptı benden benim honda hd80 de onda ayrıca adamda yedek 2 tane daha honda hd80 var :)
Adama vur deyince öldürüyo zaten :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Gelsin gelsin adamın ihtiyacı var zaten :p
Kros hastalığını kaptı benden benim honda hd80 de onda ayrıca adamda yedek 2 tane daha honda hd80 var :)
Adama vur deyince öldürüyo zaten :queen:

Her Konuda Vur Deyince öldürüyo :D Adam Bi Boru Anahtarı İle Dünyayı Yeniden İnşa Eder be :mrgreen: :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Gökhan rakı tekirdağda oraya gelirsen olur :)
Olmazsa edirnede de ciğer var hazır giderken yok üzerinde nedo dondurması var :)
He birde uzunköprüde bir köfte yapıyolar abi sorma tekirdağ köftesi gibi :queen:

yemek varsa bende varım
dondurmayada varım,
havalar biraz düzelsin, gelicez oralara
biz sizi fuar sebebiyle ağırlıyamadık pek ama, siz bizi ağırlarsınız:p hemde köftecide::winkwink
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
büyük bir ihtimal 4-5 arkadaş tekirdağ gitmeyi planlıyoruz. sizlerede uğrarız.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
tekırdağ'da yağmur yagıyo :pr:

muratlıdada aynı sekilde yagmur yagıo olsun kanka motorsuz gelcem gene gelcem:mrgreen::mrgreen: bu arada engin abiler gelicez falan diyorlardı .. sabah 930 gibi cıkıcaklarmıs 12 30 da limanda olacagımı soyledim bulusurz işte. gelirlerse hava böyle olursa motorumla glemem sabaha.....:pr:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
bende gelebilirim ama belli olmaz arkadaşlar,yağmur yağıyor siz nasıl gidiceksiniz edirneye?bensiz gidemezsiniz siz :p :p :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bizim arkadaşlar gelemediler yolda yagmur coktu tekirdağdaki bulusmayı ileriki zamanlara taşıyalım... bu arada HAFTAYA HAVALAR İYİ OLACAK.... EDİRNEYE GİDECEĞİZ KESİN SALIDAN SONRA BAHAR GELİOR MUS :mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Sağol abi ama daha motoru dün aldım,daha rödajı doldurmadı 70 kmde uzun yola çıkmasam daha iyi:pale: (Daha alışamadım yani o açıdan)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
oh oh hadi hayırlısı olsun o zaman herhangi bi sorun falan olursa yardımcı olmaya calısırız hep beraber :bestmt:::sefereee::pala:: hepimiz motorcuyuk ::pala::
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bugün tekirdağda köftelerimizi yedik. biraz ıslandığımız için fazla oturamadık. umarım bir daha ki sefer ordaki arkadaşlarla tanışma imkanı buluruz.

cimg0018vi6.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06

cimg0026bl4.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06

cimg0023sk8.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06


cimg0022vd5.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst