MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu arada sormak istediğim bir mevzu var


şu motorun hangi devirde kaç km/h ile ilerlediğini bulmamıza yarayan bir formuller var ya orada dişli oranları felan var hani
birde orada primary ile secondary reduction denen bir mevzu daha var

şimdi bu mevzu nedir kim anlatabilir bana (=
google amcada biraz baktım ama yorumların çoğu yabancı dil olduğundan biraz sıkıntılı
anladığım kadarı ile dişlilerdeki yükselen aktarım oranını azlatan bir şey ama neden 1 ve 2 olarak var mesela
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
olabilir kafam almadı çünkü baktığımda (=
ama biri şu hesaplamayı doğru bir şekilde anlatabilirse sevinirim :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
tamam alt limit aylık 1.000 TL diyelim , teknik destek takım taklavat vs. içinde mi peki ,

ayrıca sponsorun geri dönüşümü sadece yarıştığınız motorlar üzerindeki stickerlardan mı ibaret biraz açabilir misiniz ?

Sponsorluk işi aslında aylık olarak diil.Yarış başı ve sezon öncesi şeklinde bölünebilir...

Sponsorluğun açılımı bellidir zaten reklam...Yazılı-görsel basın, yarış haftasonu pit ekibi ve yarışçı kıyafetleri motosiklet üzerindeki alanlar vs vs tamamıyla reklam amaçlı ve sporcunun desteklenmesi için yapılır...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
coq üstad sana PM attım ama birde burdan sorayım,

ist. parktaki 5. ayak yarışında benim 1000 RR' a ön lastik 2.2 bar (32 PSI), arka lastik 1.2 bar (18 PSI) bastılar. hava güneşli, 25 C idi. arka lastik basıncı az gibi göründü, lastiklerim pirelli diablo (SC 02) sen bu şartlerda pistte kaç hava basıyorsun?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
coq üstad sana PM attım ama birde burdan sorayım,

ist. parktaki 5. ayak yarışında benim 1000 RR' a ön lastik 2.2 bar (32 PSI), arka lastik 1.2 bar (18 PSI) bastılar. hava güneşli, 25 C idi. arka lastik basıncı az gibi göründü, lastiklerim pirelli diablo (SC 02) sen bu şartlerda pistte kaç hava basıyorsun?

ben daha önce buna benzer bir soru sormuştum
kişisel ayarlanmasının daha doğru olabileceği yönünde bilgi vermişti
yani motosikletinin ayarları ve kullanım tarzına göre kendini ve motosikleti kullanmakta rahat edebileceğin şekilde (tabi yanlışım olmasın benim şu an hatırladığım bu)

şu benim soruma da cevap verecekti ama henüz bakamadı sanırım şu aralar bir yoğunluğu vardı geçen akşam konuşmuştuk biraz
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geldim geldim.
Yazacam size cevap da Ilkay'in soru kazik.:cherry:
Dinmeyen siz yarisiyosunuz, o yuzden ayrintili yazmam lazim ama tedirgin olacak bisey yok diye kisaca geçeyim.
çok daha fazla dusuruyoruz havalari pistte, rahat ol yani.
Biz lastik havalarini bu topicte yazmistik aslinda.
Ama kimbilir hangi sayfadadir.
Ben bir tekrar yaparim sonra.:wiinkk:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bugün son ayak için İstanbul Park'da olmak istedim. Simoncelli'nin kazasına ve sonrasında olanlara tv den tanık olunca evden çıkasım, gidesim, seyredesim gelmedi hiç...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Geldim geldim.
Yazacam size cevap da Ilkay'in soru kazik.:cherry:
Dinmeyen siz yarisiyosunuz, o yuzden ayrintili yazmam lazim ama tedirgin olacak bisey yok diye kisaca geçeyim.
çok daha fazla dusuruyoruz havalari pistte, rahat ol yani.
Biz lastik havalarini bu topicte yazmistik aslinda.
Ama kimbilir hangi sayfadadir.
Ben bir tekrar yaparim sonra.:wiinkk:

ben bekliyorum :king:

Bugün son ayak için İstanbul Park'da olmak istedim. Simoncelli'nin kazasına ve sonrasında olanlara tv den tanık olunca evden çıkasım, gidesim, seyredesim gelmedi hiç...

bende sabah internette defalarca izledim kaza anını takılı kalıp çok üzüldüm gerçekten genç bir sporcunun başına böyle kötü bir olay gelmesi...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
aslinda her marka lastiğin farklı bir ayarı var. bundan önce kullandığım dunlop gp pistte 2.2/1.2 önermiş, benim ihmalime geldi yeni lastiği yeterince araştırmadım. bugün pistte mehmet bi son dakika ayarı çekti, cillop gibi oldu.

motosiklet.net, anti-racing bir site olmasına rağmen biraz da bugünkü yarıştan bahsedicem : )

ben dereceyi 2:32 ye indirdim, ilk yarış için fena değil : )

2006' dan beri iyi-kötü türkiye pist şampiyonasına seyirci olarak katılıyordum, inanın şimdiye kadar seyrettiğim en zevkli yarışlar bugün gerçekleşti. bu son ayak pist yarışına hollandalı superbike şampiyonu arie vos' u davet etmişler. yarışa renk katmak ve bizimkilerin derecelerini yükseltmek hedefiyle. daha önce de bulgaristan' dan sağlam adamlar getirmişlerdi tabi istanbul park'ı duyan gelir. adam 1000 A' da yarıştı, istanbul parkta ilk defa çıkıyor. bizimkilerin en iyi derecesi 2:04, adam bismillah dedi 2:04 döndü, 2:03, 2:02 derken yarışta 2:00 a indi. sonuçta bir ara pistten çıkmasına rağmen (hakemler düştüğünü söyledi) yarışa geri döndü ve farklı bir şekilde birinci oldu.

bizim açımızdan daha vahim olarak, geleneksel olarak günün son yarışında, tüm kategoriler karışık (600 A/B/C, 1000 A/B/C) en iyi dereceyi yapan ilk 30 kişi TMF GP kupası için yarıştılar, normalde bu kupada sadece türkler yarışıyor, sürpriz olarak da bu arie denen arkadaşı 31. sıradan başlattılar. adam gene farklı birinci oldu.

burada bizim şampiyonların, Yunus' un, Barış' ın, Burak' ın hakkını vermek isterim. istanbul parkı bize bu sene açtılar, adam doğduğundan beri bu imkanlara sahip. 3 kuruş verip istediği zaman pistte dönebiliyor. şu anda türkiyede yarışlar dışında bizim antrenman şansımız sıfır. antrenman için yunanista' a, bulgaristan' a gitmek zorunda kalınıyor....
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Geldim geldim.
Yazacam size cevap da Ilkay'in soru kazik.:cherry:
Dinmeyen siz yarisiyosunuz, o yuzden ayrintili yazmam lazim ama tedirgin olacak bisey yok diye kisaca geçeyim.
çok daha fazla dusuruyoruz havalari pistte, rahat ol yani.
Biz lastik havalarini bu topicte yazmistik aslinda.
Ama kimbilir hangi sayfadadir.
Ben bir tekrar yaparim sonra.:wiinkk:

Aslında 1.sayfayı değiştirme imkanın olsa İlkay abi oraya ekleyebilsek güzide bilgilerini =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

aslinda her marka lastiğin farklı bir ayarı var. bundan önce kullandığım dunlop gp pistte 2.2/1.2 önermiş, benim ihmalime geldi yeni lastiği yeterince araştırmadım. bugün pistte mehmet bi son dakika ayarı çekti, cillop gibi oldu.

motosiklet.net, anti-racing bir site olmasına rağmen biraz da bugünkü yarıştan bahsedicem : )

ben dereceyi 2:32 ye indirdim, ilk yarış için fena değil : )

2006' dan beri iyi-kötü türkiye pist şampiyonasına seyirci olarak katılıyordum, inanın şimdiye kadar seyrettiğim en zevkli yarışlar bugün gerçekleşti. bu son ayak pist yarışına hollandalı superbike şampiyonu arie vos' u davet etmişler. yarışa renk katmak ve bizimkilerin derecelerini yükseltmek hedefiyle. daha önce de bulgaristan' dan sağlam adamlar getirmişlerdi tabi istanbul park'ı duyan gelir. adam 1000 A' da yarıştı, istanbul parkta ilk defa çıkıyor. bizimkilerin en iyi derecesi 2:04, adam bismillah dedi 2:04 döndü, 2:03, 2:02 derken yarışta 2:00 a indi. sonuçta bir ara pistten çıkmasına rağmen (hakemler düştüğünü söyledi) yarışa geri döndü ve farklı bir şekilde birinci oldu.

bizim açımızdan daha vahim olarak, geleneksel olarak günün son yarışında, tüm kategoriler karışık (600 A/B/C, 1000 A/B/C) en iyi dereceyi yapan ilk 30 kişi TMF GP kupası için yarıştılar, normalde bu kupada sadece türkler yarışıyor, sürpriz olarak da bu arie denen arkadaşı 31. sıradan başlattılar. adam gene farklı birinci oldu.

burada bizim şampiyonların, Yunus' un, Barış' ın, Burak' ın hakkını vermek isterim. istanbul parkı bize bu sene açtılar, adam doğduğundan beri bu imkanlara sahip. 3 kuruş verip istediği zaman pistte dönebiliyor. şu anda türkiyede yarışlar dışında bizim antrenman şansımız sıfır. antrenman için yunanista' a, bulgaristan' a gitmek zorunda kalınıyor....

Bu yarışa katılmama kararı almıştım.İyi mi kötü mü yaptım tartışılır o ayrı mesele...Eğerki bursa'da olsaydım en azından size destek olmak için gelecektim lakin izmir'den gelmek pek de kolay değil günü birlik..

Bu sürelere inmene sevindim inşallah çok daha iyi dereceleri yaparsın...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
İstanbul Park a antrenman için girebilme şansımız yok değilmi?
halk günü gibi bişey yapsalar giriş ücreti abartı olmadan kendi motorumuzla girebilsek ne güzel olurdu.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
halk günü yapsalar 2.vitese bile atacak yer kalmaz :D
kapıları açtık herkes içeri olmayacak tabi.belli koruma şartları vs tamamlayanlar cc olarak gruplara ayrıldıktan sonra rezarvasyon ile onlara verilen saatler içerisinde kullanıcaklar.Yada hiç onlara gerek yok yarış gruplarında 250cc kategorisi açsınlar bi lisans çıkartıp sadece antrenman turları için gelirdim ne güzel :)
bir tulum, bot, arka sehpa motor yarışa hazır :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
malesef istanbul parka yarışçılar bile girip antrenman yapamıyor. şu anda körfez ve izmir pistleri de kapalı. antrenman için en yakın pist yunanistan' da...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
malesef istanbul parka yarışçılar bile girip antrenman yapamıyor. şu anda körfez ve izmir pistleri de kapalı. antrenman için en yakın pist yunanistan' da...
çürütecekler o güzelim pisti.sonrada derler neden caddede yarışıyo gençler.baba açta girek piste ölceksek orda ölelim kimseyede sebep olmayalım :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
kapıları açtık herkes içeri olmayacak tabi.belli koruma şartları vs tamamlayanlar cc olarak gruplara ayrıldıktan sonra rezarvasyon ile onlara verilen saatler içerisinde kullanıcaklar.Yada hiç onlara gerek yok yarış gruplarında 250cc kategorisi açsınlar bi lisans çıkartıp sadece antrenman turları için gelirdim ne güzel :)
bir tulum, bot, arka sehpa motor yarışa hazır :p

Hoş söylüyorsun güzel söylüyorsun.Yapacağın iş basit;motorunu teknik kontrolden geçirecek seviyeye getireceksin.Antreman va sıralamalara gireceksin.Derecen tutuyorsa yarışa da gireceksin.BU kadar basit işte olay..Ayrıca Pist gününe ihtiyacın yok...Lisans çıkarmayı unutma ilk sefere mahsus geçici lisans ile yarışabilirsin...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
Bu yarışa katılmama kararı almıştım.İyi mi kötü mü yaptım tartışılır o ayrı mesele...Eğerki bursa'da olsaydım en azından size destek olmak için gelecektim lakin izmir'den gelmek pek de kolay değil günü birlik..

Bu sürelere inmene sevindim inşallah çok daha iyi dereceleri yaparsın...

bu sefer farklı olarak cts-pazar standart programa ek olarak cuma günü 3 sefer 20 dakikalık serbest antrenman yaptırdılar. sağanak yağmur altında değişik bir tecrübeydi. yağmur lastikleri olmadan çıkmak pek akıllıca olmasa da dayanamadım çıktım : ) tabi yer yer su birikintilerinin dahi olduğu yağmur altında dereceler alakasız çıkıyor. yarış 1 hafta sonra pazara ertelenmesiş sayesinde, yarışı günlük güneşlik nefis bir atmosferde yaptık. mehmet de katılmadı, bana destek olmak için geldi ama ortamı görünce pişman oldu.

sen katılsaydın dereceni 2:18- 2:20 arasına indirirdin sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst