işe bak bütün hafta yağmadı yağmur hafta sonunu buldu yağmasıale:
tekirdağ gezisi ne oldu merak ettim giden oldumu.
eee hani bizim haberimiz yok edy :cyclopsan
bende yana done söyle uzun mesafe gazlayacak birkac kişi bekliyorum![]()
topiğe yazdık gelmek isteyen varmı diye. keşke baksaydın topiğe. olsun havalar artık iyi olacak daha sık gezeriz. okadar çok yağmur yağdı ki yolda önümde giden motoru göremıyordum. yağmurda motorunda ayrı bir zevki var. en yakın zamanda bir yerelere gideriz . topiğe yazarım.
Abi her zaman giremiyoruz siteye :wiinkk:
sen yinede cepten bir alo dersin yada mesaj atarsın olurmu :rendeer:
yağmur nedeni ile katılım biraz azdı ama gayet güzel bir gezi oldu. 350 km yağmurda yol yaptık. köfte yedik. yakın bir zamanda başka bir yere gitmeyi düşünüyorruz umarım bir sonraki sefer hava daha güzel olur.
wallahi helal olsun ben o yağmurda yolda zor yürüdüm epeyde rüzgar vardı.
bu arada afiyet olsun köfteler nasıldı :
izza::
Ertech artık bi bursa yapsan diyorum...Hala sözün var unutma ben kaçıncıya geldim İstanbul'a...
Yağmurda güzel bir gezi olmuş... :rendeer:
Tebrik ediyorum....
Bir sonraki gezide aranızda olmak dileğiyle...![]()
wallahi helal olsun ben o yağmurda yolda zor yürüdüm epeyde rüzgar vardı.
bu arada afiyet olsun köfteler nasıldı :
izza::
Yağmurda güzel bir gezi olmuş... :rendeer:
Tebrik ediyorum....
Bir sonraki gezide aranızda olmak dileğiyle...![]()
Ertech artık bi bursa yapsan diyorum...Hala sözün var unutma ben kaçıncıya geldim İstanbul'a...
Yapıcam yapıcam...
Makinaya bi alışayım iyice... Sözüm söz.... :rendeer:
ErTech ne aldın ne zaman aldın nasıl aldın :silent:![]()
2008 CBR 600RR aldı ama daha gören yok.
Merhabalarrrrr buda benim makina
hoşgeldin Dennis, senide bekleriz bu haftasonu sabahtan rivaya gidecez. gelirsen tanışırız.