MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm sende bızden olana ama bıraz tuhaf değilmi ? :) shadow 750 avaratında resımde gsxr600 ne ayak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işe bak bütün hafta yağmadı yağmur hafta sonunu buldu yağması :pale:
tekirdağ gezisi ne oldu merak ettim giden oldumu.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
işe bak bütün hafta yağmadı yağmur hafta sonunu buldu yağması :pale:
tekirdağ gezisi ne oldu merak ettim giden oldumu.

yağmur nedeni ile katılım biraz azdı ama gayet güzel bir gezi oldu. 350 km yağmurda yol yaptık. köfte yedik. yakın bir zamanda başka bir yere gitmeyi düşünüyorruz umarım bir sonraki sefer hava daha güzel olur.

Tekirdağ gezi fotoları

cimg0022vd5.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06

cimg0026bl4.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06

cimg0018vi6.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06

cimg0023sk8.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06

cimg0020ww8.jpg

By edy15 at 2008-04-06

cimg0006ch9.jpg

By edy15, shot with EX-M2 at 2008-04-06
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
eee hani bizim haberimiz yok edy :cyclopsan
bende yana done söyle uzun mesafe gazlayacak birkac kişi bekliyorum :(
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
eee hani bizim haberimiz yok edy :cyclopsan
bende yana done söyle uzun mesafe gazlayacak birkac kişi bekliyorum :(


topiğe yazdık gelmek isteyen varmı diye. keşke baksaydın topiğe. olsun havalar artık iyi olacak daha sık gezeriz. okadar çok yağmur yağdı ki yolda önümde giden motoru göremıyordum. yağmurda motorunda ayrı bir zevki var. en yakın zamanda bir yerelere gideriz . topiğe yazarım.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
topiğe yazdık gelmek isteyen varmı diye. keşke baksaydın topiğe. olsun havalar artık iyi olacak daha sık gezeriz. okadar çok yağmur yağdı ki yolda önümde giden motoru göremıyordum. yağmurda motorunda ayrı bir zevki var. en yakın zamanda bir yerelere gideriz . topiğe yazarım.

Abi her zaman giremiyoruz siteye :wiinkk:
sen yinede cepten bir alo dersin yada mesaj atarsın olurmu :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağmur nedeni ile katılım biraz azdı ama gayet güzel bir gezi oldu. 350 km yağmurda yol yaptık. köfte yedik. yakın bir zamanda başka bir yere gitmeyi düşünüyorruz umarım bir sonraki sefer hava daha güzel olur.

wallahi helal olsun ben o yağmurda yolda zor yürüdüm epeyde rüzgar vardı.
:)bu arada afiyet olsun köfteler nasıldı ::pizza::
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Yağmurda güzel bir gezi olmuş... :rendeer:

Tebrik ediyorum....

Bir sonraki gezide aranızda olmak dileğiyle...:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ertech artık bi bursa yapsan diyorum...Hala sözün var unutma ben kaçıncıya geldim İstanbul'a...
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
wallahi helal olsun ben o yağmurda yolda zor yürüdüm epeyde rüzgar vardı.
:)bu arada afiyet olsun köfteler nasıldı ::pizza::

köfteler çok iyidi. fakat asıl iyi olan yolculuktu. yağmurlu olasına ragmen hepimiz çok keyif aldık. bu hafta sonuda bir riva yapmayı düşünüyoruz. senide bekleriz. detaylarını hafta içi belirleriz.

Yağmurda güzel bir gezi olmuş... :rendeer:

Tebrik ediyorum....

Bir sonraki gezide aranızda olmak dileğiyle...:)

Ertekin evde oturarak alışamazsın motora binersen alışırsın. sen alışana kadar sana ayak uydururuz. yeter ki sen gelmek iste . bu hafta sonu riva yapabilriz. hem kısa bir mesafe hemde güzel asfaltı olan bir yer.

Ertech artık bi bursa yapsan diyorum...Hala sözün var unutma ben kaçıncıya geldim İstanbul'a...

bursada çok iyi bir fikir. iskendere gidebiliriz. uzun zaman oldu bursa iskenderinin tadına bakmayalı. bursa yoluda çok iyi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst