MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
coq başın sağolsun. çok üzüldüm. motosikleti sokaklarda bekleyen çok riskler var. araba sürücüsüne göre 1000 kere daha dikkat etmek gerekiyor. agresif kullanımıda pistlere taşımak gerekiyor. cadde lerde daha dikkatli olmak gerekiyor.
2 gün öncede 3 şeritli bir yolda giderken. kafamda bıraz dalgındı, bişeyler düşünüyordum. sağ şeritteki bayan beni görmedi ve solada doğru kaymaya başladı. kafam dalgın olmasaydı sola kaydığını daha önceden farkedebilirdim. olayı farkettiğimde çok geçdi. hızlanıp aradan kaçayım dedim ama unuttuğum bir nokta vardı. o gün altımda R6 değil 125 cc bir supermoto vardı. zaten son sürate yakın gidiyordum. gazı açınca gitmedi. soldan bana bir vurdu, sağ şeritteki arabayla solumdaki bayan arasında tenis topu gibi sekmeye başladım. bir sağ bir sola çarpıp durdum. hiç panik yapmadım gaz vermeye devam ettım ve motoru tekrar topladım. durduk ve kadın söylediği tek sey pardon sizi görmedim oldu. iki arabanında aynası kırık ve kapılarında çizik oldu. bende ve motorda hiç hasar olmadı neyse ki. son anda farkettiğim için çarpışmaya hazırlıklıydım. bundan dolayı kurtardım. hiç görmeseydım belkı bir arabanın altında kalacaktım, trafikte hızlı akıyordu ve yok kalabalıktı.
türkiyede pistlere rahatlıkla girebilsek hiç trafikte kullanmam. her hafta giderim piste kurtlarımı döker dönerim evime. malesef bu imkanlar şu anda yok türkiyede. umarım gelecekte değişir.



Erdem'cim sana da geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın; soğuk kanlılık ve tecrübenin faydaları işte.
Söylediğin gibi gerçekten de motosiklet sürerken kafamızın tamamen yerinde olması gerekiyor. Benim kazada da işe yetişmek için acele ediyordum hatırlarsan.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yamaha uzun soluklu bir deneme için dün R1 verdi bana.(mavi)
Bir süre bende kalacak.
Bugün vefat eden arkadaşın evine onunla gittim.
Arkadaşın motor da maviydi.
Çocuk bahçeden benim geldiğimi görünce annesine koşup,
"babam geldi" demiş.
3 gündür babası gelecek diye bekliyor yavrucak.
Ama artık hiç gelmeyecek...

Sabah kaza nasıl oldu diye araştırdım.

Arkadaş döner kavşağa biraz süratli girmiş.
Onun geldiği taraftan gelsem ben de süratli olurdum.
Fakat ben biraz yokuş olan bağlantı yollarından birinden oraya girdiğim için yavaştım.

Yolun banket tarafında demirden bir kapak var.
Orada bankete doğru hafif yatmayı sevdiğimizden yakın geçeriz.
Genellikle tüm motor kullanıcıları yapar bunu.
O gün ben de yaptım.
Arka lastik yanıma gelince yaptığım hatayı anladım.
Sonra ters tarafa savruldum ve bankete çıktım.
Ben düşmeden atlattım.
Ama arkadaşımın öyle bir şansı olmamış.

Beynim bir türlü kabullenemiyor.
Üstünü örtmeye çalışıyorum...
Saçma sapan şarkılar söylediğimi fark ettim bugün.


------------------------


Edy;
sana da büyük geçmiş olsun.
İnanılmaz bir şekilde ucuz atlatmışsın.
Allah korumuş gerçekten...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
edy,coq geçmiş olsun allah korumuş aman dikkat.. :rendeer:dier arkadaşada allah rahmeteylesin üzücü.. :pale:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu gün kazada kaybettiğimiz arkadaşımızın cesedi yakıldı.
Eşine;
"Türkiye'de ki motosikletçi arkadaşlarım da çok üzüldüler ve size taziyelerini iletmemi istediler."
diye söyledim.

Çok şaşırdı.
"Burada ki arkadaşlarından sadece bir kaç tanesi arayıp, üzüntülerini iletti. Oysa senin arkadaşların ta Türkiye'den ilgileniyorlar"
dedi.
Bundan sonra Türkiye'ye daha farklı bir gözle bakacağını da ekledi.
Küçücük bir jest ne kadar sempati yaratıyor.


Teşekkürler arkadaşlar.

Ölen arkadaşımızın ailesinin de sizlere selamları var....:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bu gün kazada kaybettiğimiz arkadaşımızın cesedi yakıldı.
Eşine;
"Türkiye'de ki motosikletçi arkadaşlarım da çok üzüldüler ve size taziyelerini iletmemi istediler."
diye söyledim.

Çok şaşırdı.
"Burada ki arkadaşlarından sadece bir kaç tanesi arayıp, üzüntülerini iletti. Oysa senin arkadaşların ta Türkiye'den ilgileniyorlar"
dedi.
Bundan sonra Türkiye'ye daha farklı bir gözle bakacağını da ekledi.
Küçücük bir jest ne kadar sempati yaratıyor.


Teşekkürler arkadaşlar.

Ölen arkadaşımızın ailesinin de sizlere selamları var....:rendeer:

Sağolsunlar...
Selamı götüren getirende sağolsun :wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
İlkay abi var ya sen büyük beyin göçüsün seni geri kazandırmak lazım bu ülkeye ::gozluk::
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Taziyelerimi sunuyorum ben de...

Önümüzdeki sezon CBF250CUP'ta yarışacağım elemelerden geçmişim.19Mart Çarşamba günü fuar açılışında HONDA CUP'ın lansmanı için MotoShow08'de olacağım...Desteklerinizi bekliyorum...Aynı zamanda sponsor arıyorum.Amatör spor dalına destek olacağı için tamamını vergiden düşebilecek sponsor firma...DEstekleyebilecek firmaları ilgililer bana iletirse sevinirim...
Akın FİDAN
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ukala;

Konferansın raporunu bekliyoruz.
Seneye koyacaksan hiç koyma buraya.
Bi de yardım istiyorsun.
İki güne kadar raporu buraya asmazsan, sponsoru falan unut...
Tekerine çomak sokarım bak ona göre..


Sayın admin;
Parmağını tehdit eder şekilde sallayan bir smileye ihtiyaç var sanırım.
Aradım bulamadım.
Nereye dilekçe yazacaksak yazalım.
Bir tane edinelim.:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Coq başın sağolsun... Yeni okuyabildim...
edy sana da çok geçmiş olsun...
Dalgınlık özellikle motor üstünde çok tehlikeli olabiliyor...
Ne mutlu ki atlatmışsın....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
İlkay abi var ya sen büyük beyin göçüsün seni geri kazandırmak lazım bu ülkeye ::gozluk::

Ben geri dönüşümlü ürünlerden değilim abicim.:mrgreen:

Aman diyorum.

Hatta beyni olan kim varsa Allah kurtarsın diyorum.

Heleki bu gün içinde bulunduğumuz şartlarda...:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Beyni neye kullandığın ile alakalı abi bu... bizimkilerin genelde çakallığa çalışıyo =)
Filozof motorcular diye bi oluşma gitcem yakında :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şaka yaptım alınma sakın.
ama bu lafın benzerini ciddi ciddi söyleyebilen insanlar da varmış.
Ben inanmıyorum böyle bişeye.
Gazeteler uyduruyordur.:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şaka yaptım alınma sakın.
ama bu lafın benzerini ciddi ciddi söyleyebilen insanlar da varmış.
Ben inanmıyorum böyle bişeye.
Gazeteler uyduruyordur.:p

sanırım o yazında senin ülkende değilde bizim ülkemizdeki saygın bir insana gönderme yaptın gibime geldi yada ben öle anladım :wiinkk:

bu arada hani nerde ss kullanıcıları hadi yazın birşeyler şuraya :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
17
evet ss kullanan biriyim ne yassam ki :) itina ile ...:mrgreen:

genelde free takılırım..arasıra arkadaşlarımla grup yaparız,yani gezi ve gazlama harekatları ..teker olayını sewerimm vs:cherry:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ freddy_
sizin gibi insanları pistlerde görmek isteriz (biraz sosyal mesaj verelim :mrgreen: :cherry:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
freddy_ cadde demı takılıyorsunuz siz bazen görüyorum srad 600-1000 fln ben oralardayım genelklıklede
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799


ibooo bende evde freee takılıyorum falan yanii :queen::queen: yeni botlarım nasıl siyah halis mulis pazar çorabıı :queen::queen: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst