Görüşlerinizi alalım.
Gerçi şuan michelin bayide kalmamış ama fuara kadar gelecekmiş
Hocam muhabbeti geciktirdiğim için kusura bakmayın.
Bu arada bir ara "sizin oralara gelebiliriz" gibi bir şeyler söylemiştiniz bir vakit.
Hanım börekleri yaptı beklemekteyiz.
Hani soğumadan gelin desem?
Gelelim teste.
Düzeltme çalışmaları olduğu için trafiğe kapalı bir otoban bölümü var bizim burda.
12300 metre.
Benim evden çıkıp oraya ulaşmam da yaklaşık 11 km sürüyor.
(Hepsini ölçtüm)
Evden çıkışım ve oraya varışımın yaklaşık 6 km si şehir içinde geçtiği için o kısmı teste dahil etmiyorum.
Test pistime varır varmaz (sıcak lastikle) gazı açtım.
12 km lik yolda 3 sağlam viraj ve sayamadığım kadar tatlı viraj tabir edilen cinsten virajlar var.
Yaklaşık 1 saat önce sert bir yağmur geçirmiştik.
Yani test şiddetli yağmurdan bir saat sonra gerçekleşti.
Asfalt güvenilmeyecek kadar ıslak.
Sıcak lastiklerle ilk deneme de fazla zorlamadım.
180 km/h hıza kadar sert viraj yatışlarını göze alabilecek kadar güven verdi ve sorun çıkarmadı.
Zaten çıktığım en yüksek hız 212 km/h
İkinci denememde daha cesaretlenmiş bir şekilde gaza asıldım.
255 km(h hıza kadar çıktım ve inanılmaz bir şekilde çok daha stabil gidebildiğimi fark ettim.
Fakat viraj testini fazla zorlayamadım.
Çünkü ilk sağlam virajdan hemen önce bir dere üstü köprü geçişi var.
Oradan geçerken rüzgar beni neredeyse bariyerlere yapıştırıyordu ve gaz kestim.
Hatta nasıl oldu da kurtardım diye muhasebe yaparak viraj aldım.
O nedenle yüksek süratte viraj testini başarıyla yaptım sayılmaz.
Ama en kısa zamanda düzgün bir havada deneyeceğime söz veriyorum.
Fakat o bölgeye gidene kadar lastiklerime güveniyordum.
Yani rüzgar yemeseydim büyük ihtimalle bu testi de başarıyla geçecekti.
Daha sonra başlangıç yerine döndüm.
Lastikleri soğutmak için bir kahve molası vermeye karar verdim.
Motoru park edip, otoyolun hemen altındaki köye indim.
Yaklaşık 20 dakika oyalandıktan sonra tekrar motora bindim.
Lastikler soğumuştu.
Hedefim 160 km/h sabit hızda bazı denemeler yapmaktı.
Yaptım.
İlk viraj da sorun yaşamadım.
Fakat yaklaşık 90 derecelik ikinci virajda, yatık pozisyondayken arkayı kaydırmak için yüklendim.
Kaydı..
Kuru yolda da bunu yapıyor.
Bu nedenle bunu ıslak zemine bağlayamayacağım.
Fakat biraz daha fazla oldu.
Belki benim üçüncü vitese atmamak için ısrar edişimin bir sonucu olabilir.
Çünkü aynı zamanda vites devir ve hız ilişkisini de test etmek istiyordum
Bu nedenle vites geçişlerini limitinde yaptım.
Benim motor güç olarak en üst seviyeye
13000 RPM de ulaşıyor. Bu nedenle tüm vites geçişlerini bu devirde yaptım.
İkinci viteste 165 km/h hıza ulaşıyor.
Benim derdim 160 da tutmaktı.
Bu nedenle devir saatinin geçmemesine dikkat ederek 2. viteste tuttum.
Sonuç olarak.
- CT2 ıslak zeminde de güvenebileceğim bir lastik olduğu kanatimi pekiştirdi.
- Benim motor 1. viteste 13000 RPM de 112 Km/H hız yapıyor.
- 2. Viteste 13000 RPM de 160 km/h hız yapıyor.
- 3. viteste 13000 RPM de 214 km/h hız yapıyor.
- Tüm bu süratlere ıslak zeminde güvenle ulaşıyor.
- 200 km/h üstünde süratlerde yola tutunması 5 yıldızlık
- lastikler 20 dakika içinde buz gibi soğuyor.
- Fakat yaklaşık 1 km aralıkta yola yapışabilecek kadar iyi ısınıyor.
- Bu testin hiç bir bilimsel geçerliliği yoktur.
Yani benim gibi bir zerdüştün testi de bu kadar oluyor hocam.
Rüzgar gerçekten çok etken oldu.
Bu nedenle yapmak istediklerimin bir çoğunu gerçekleştiremedim.
Köprü geçişi nasıl bir korku saldıysa içime artık.

Fakat buraların yağmuru bitmez.
Rüzgarlar kesilince bir test daha yapmak istiyorum...
Erdem'le buradaki tanışıklığımızın dışında bir iki kez telefonla da görüştük.
Ben de sağlam bir motosiklet sürücüsü izlenimi uyandırdığı için bunu da alsın bir denesin kararı kendisi versin diyorum.
Zaten başka markalardan da denedikleri olmuş.
Aradaki farkı daha iyi hissedecektir.
Zaten kullansan kullansan 5 bin bilemedin biraz daha fazla kullanırsın.
Çok uzun bir zaman değil.
Güvenemez ya da tatmin olmazsa hemen değiştirsin.
Bir çift lastik Erdem'den daha kıymetli değil...:wiinkk: